[ Dasom pov ]
Finally sampai jugak aku kedepan pejabat aku yang super tinggi. Harap harap lah hari kedua ni tak takde benda buruk terjadi.
Jisoo: hi boss?
Aku: pagi.
Jisoo: kenapa muka merah merah ni boss?
Aku: oh semalam terkena allergic. Sekarang ni dah okay tinggal kesan merah merah je lagi.
Jisoo: ohh.
Aku: ada meeting ke hari ni?
Jisoo: umm kita ada meeting ngan pemilik hotel sebelah.
Aku: meeting tentang apa ye?
Eunwoo: tentang majlis anniversary syarikat kita dan hotel sebelah. *tiba tiba muncul*
Aku: ohh.
Jisoo: kita buat collab party ngan hotel sebelah.
Aku: so maksudnya kita buat party besar besaran macam tu?
Eunwoo: bukan tu je. Waktu party ju jugak kita akan tau siapa pemilik hotel mewah tu.
Aku: huh?
Jisoo: hotel sebelah ni dah lama ada kat korea ni sejak syarikat kita didirikan tapi sampai sekarang kita tak tau siapa pemilik sebenar hotel tu.
Aku: so siapa yang manage hotel tu?
Eunwoo: manager hotel tu yang manage semua. Si pemilik hotel akan manage cawangan hotel dia yang ada kat luar korea.
Aku: so maksud dia manager tu yang manage semua cawangan hotel yang ada kat korea macam tu?
Eunwoo: yep. Saya excited sangat nak tau macam mana rupa pemilik hotel sebelah ni.
Jisoo: saya pun. Orang kata pemilik hotel tu lelaki and nama dia siapa eh? Saya lupa.
Eunwoo: Jaehyun.
Jisoo: hah Jaehyun.
Aku: nama family dia?
Eunwoo: yang tu tak tau.
Aku: pukul berapa meeting nanti?
Jisoo: 11 pagi.
Eunwoo: tapi meeting ni antara bos ngan manager hotel je.
Aku: kita berdua je?
Jisoo: yeap.
Aku: okay.
Skip..
Ni first time aku masuk hotel mewah ni. Kaya betul orang yang punya hotel ni. Dah lah banyak cawangan. Kalau aku jadi pemilik hotel ni confirm bahagia. Boleh jadi jutawan muda kalau macam ni.
?: Dasom sshi?
Aku: *pusing belakang*
?: noona? Annyeonghaseyo? *bow*
Aku: Mark?
Mark: wah kecik je dunia ni.. tak tau pulak noona ceo syarikat sebelah.
Aku: so awak ni?
Mark: saya manager hotel ni.
Aku: ohh.
Mark: boss besar takkan datang kalau meeting kecik macam ni.
YOU ARE READING
[C] Marry Me, Or Not?「jaehyun」
ФанфикStart: 28/08/16 End: 24/03/18 Published: 27/03/18 Status: Completed Language: Malay. Description ada kat Cast.. Highest Rank: #65 on Fanfiction