[ Somi pov ]
Aku sekarang ni dah berada didalam hotel Yoonoh oppa. Sebab terpaksa aku pun kena juga minta kerja kat tempat ni. Aku tau Yoonoh oppa akan bagi aku tempat yang selesa untuk aku bekerja.
?: Somi sshi? Sila masuk kedalam office Tuan Jaehyun sekarang.
Aku: ne. *angguk*
Kat office Yoonoh oppa..
Wah! Tak sangka Yoonoh oppa ni kaya sampai macam ni. Untunglah perempuan gila harta tu dapat Yoonoh oppa ni. Tapi keuntungan dia tu sekejap je sebab lepas ni aku yang akan menikmati kekayaan Yoonoh oppa. Aku takkan biarkan perempuan tu dapat apa yang dia nak.
Yoonoh: oh somi ah?
Aku: oppa. *senyum*
Yoonoh: duduk lah.
Aku: *duduk*
Yoonoh: so somi betul betul serious nak kerja kat sini? Taknak tolong omma jual sayur lagi ke?
Aku: oppa ni kan.. jual sayur tu memang banyak untungnya. Saya kenalah cari kerja yang sesuai.
Yoonoh: okay okay. Tengok dari resume yang Somi bagi ni oppa tau kerja apa yang sesuai untuk Somi.
Aku: wait oppa nak terima saya kerja kat sini ke?
Yoonoh: well oppa dah anggap Somi ni macam adik oppa so apasalah nya.
Aku: so saya kerja sebagai?
Yoonoh: pembantu accountant since awak pandai dalam business.
Aku: mworago? Jinjjaro?
Yoonoh: apa gunanya belajar tinggi tinggi kalau tak pakai sijil ni untuk cari kerja yang sesuai?
Aku: gomawo oppa.
Yoonoh: *senyum*
?: yeobo? *tiba tiba masuk*
Yoonoh: oh yeobo ah *terus pegi kat perempuan tu and kiss dahi dia*
Ish perempuan ni ganggu je. Takde masa lain ke nak masuk.
Dasom: Somi *senyum*
Aku: *jeling dia*
Yoonoh: buat apa kat sini?
Dasom: baby ni nak dekat ngan appa dia.
Yoonoh: lah yeke? Awak duduk kat situ dulu. Saya tengah interview Somi.
Dasom: okay *senyum*
Lepas interview..
Yoonoh: esok Somi boleh masuk kerja.
Aku: betul ke oppa?
Yoonoh: yeap dengan satu syarat.
Aku: apa dia?
Yoonoh: waktu bekerja janganlah panggil saya oppa macam tu. Tak selesa dengan pekerja lain.
Aku: oh okay.
Yoonoh: kalau macam tu see you tomorrow.
Aku: okay.
Aku berdiri dan terus keluar dari ruang tu. Ummm ni baru permulaan lepas ni perempuan sombong tu akan terima balasan dia.
[ Dasom pov ]
Aku rasa bersalah pulak sebab kacau Yoonoh waktu kerja. Kalau tak sebab baby aku taknak ganggu dia.
Yoonoh: baby sukakan minta bukan bukan..
Aku: haah hari ni tiba tiba pulak nak saya ngan awak. *terus peluk Yoonoh*
Yoonoh: nampak sangat baby tu manja. Sampai buat omma dia macam ni.
Aku: tulakan.. sorry sebab ganggu awak kerja.
Yoonoh: takpe.. nasib lah saya interview Somi tadi kalau orang lain? Memang susah lah saya nak layan awak tadi.
Aku: sorry tau.
Yoonoh: takpe *kiss dahi aku*
Aku: Somi nak kerja kat sini ke?
Yoonoh: haah. Saya nak tolong dia. Takkanlah dia nak jual sayur seumur hidup. Bila tengok resume dia memang terkejut lah sebab dia ada degree.
Aku: betul ke?
Yoonoh: haah..
Aku: dia suka kat awak kan?
Yoonoh: kenapa tiba tiba tanya soalan tu?
Aku: saya tau.. saya kan perempuan..
Yoonoh: ye dia suka kat saya.. tapi saya anggap dia macam adik je tak lebih dari tu. Sebab saya sayang awak.
Aku: *senyum*
Yoonoh terus kiss bibir aku. Dia ni memang tak takut kalau pekerja dia masuk kat dalam ruang dia ni. Suka hati dia je nak cium aku.
Yoonoh: lama lagi ke perut awak nak stable.
Aku: awak nak apa?
Yoonoh: takkan lah saya nak tahan lama lama bila saya nak buat benda tu ngan awak.
Aku: awak ni gelojoh tau tak? Kandungan saya still lemah lagi lah. Tunggu lah 2 to 3 month ke.
Yoonoh: lama lagi lah nak bagi makan adik kecik saya ni.
Aku: ish awak ni tak malu betul la.
Yoonoh: nak malu buat apa awak kan wife saya. Awak tau saya macam mana.
Aku: ye saya wife awak and saya tau awak tu gatal so thats it.
Yoonoh: walaupun saya tak boleh buat benda tu ngan awak. Awak tetap boleh puaskan saya right?
Aku: awak? Baby dengar lah!
Yoonoh: awak kita balik sekarang nak?
Aku: belum waktu lunch lagi lah.
Yoonoh: hehe awak tau apa yang saya nak so jom balik sekarang.
Betuah betul dapat laki gatal macam dia ni. Tak sangka nafsu dia ni besar. Time kandungan aku tak stable macam ni dia ajak aku layan nafsu dia tu.
YOU ARE READING
[C] Marry Me, Or Not?「jaehyun」
ФанфикStart: 28/08/16 End: 24/03/18 Published: 27/03/18 Status: Completed Language: Malay. Description ada kat Cast.. Highest Rank: #65 on Fanfiction