[ Yoonoh pov ]
Lepas aku ngan Dasom buat confession kitaorang diam je. Sebab dua dua tengah malu nak buka mulut. Aku tak sangka yang Dasom pun ada perasaan yang sama ngan aku. Aku ingat kan dia akan benci aku selamanya. Tak sangka Dasom yang benci sangat kat aku dah jatuh cinta ngan aku.
Dasom: awak tak sejuk ke?
Aku: huh?
Dasom: saya sejuk lah..
Aku: sini *peluk dia*
Dasom: awak lagi sejuk kan? Sebab awak berenang tadi.
Aku: saya okay. Lupa ke saya ni penjual ikan? Saya dah biasa.. dulu ahbeoji kan nelayan. Sekadar berenang and basah tu apalah sangat.
Dasom: okay.. lama lagi ke kita kat sini?
Aku: entahlah.. kita kena tunggu orang selamatkan kita..
Dasom: hari dah nak petang.. saya takut.
Aku: saya kan ada.
Dasom: saya nak minta maaf kat awak.
Aku: sebab?
Dasom: saya jahat kat awak. Saya tak hormat awak.. saya hina kawan kawan awak.
Aku: takpe.. awak dah berubah kan?
Dasom: *angguk*
Aku: good girl *kiss dahi dia*
Dasom: pasal Eunwoo.. saya minta maaf.. saya tak bermaksud nak buat awak jeles.
Aku: dia suka kat awak kan?
Dasom: macam mana awak tau?
Aku: saya lelaki. Saya taulah.. dari cara dia pandang awak pun saya dah tau..
Dasom: tapi saya dah bagitahu dia yang saya dah ada someone.
Aku: *senyum*
Dasom: saya dah ada awak.. plus you are my husband..
Aku: *senyum*
Skip malam..
Dasom: awak saya lapar lah..
Aku: tau saya pun.. tapi nak buat macam mana satu benda pun takde untuk kita cari makanan or berlindung.
Dasom: maksudnya kita akan diet malam ni?
Aku: yeobo kita terpaksa.
Dasom: awak panggil saya apa?
Aku: yeobo?
Dasom: *senyum*
Walaupun gelap aku still boleh nampak dia senyum.
Aku: macam mana awak boleh jatuh cinta ngan saya?
Dasom: saya tak perasan bila saya jatuh cinta ngan awak. Yang penting sejak awak selamatkan saya dari jatuh waktu kat pasar time tu saya rasa jantung saya dah tak betul.
Aku: i see..
Dasom: awak pulak?
Aku: sejak saya janji ngan parents awak yang saya akan jaga awak, didik awak dengan baik.
Dasom: huh?
Aku: omma ngan appa nak sangat awak berubah and jaga awak.
Dasom: well congrates awak dah berjaya buat saya berubah bukan tu je awak berjaya buat saya jatuh cinta kat awak.
Aku: *diam*
Dasom: saranghae *kiss bibir aku*
Aku balas ciuman Dasom. After a few seconds kitaorang berhenti then Dasom still nak sambung. Our kissing part are getting wild.. well aku dah tak tahan sebab Dasom its getting wild and aku ikut je apa yang dia nak and we end up buat apa yang husband and wife sepatut buat dengan bersaksi kan bulan dan bintang.
Esok..
[ Dasom pov ]
Aku terjaga dari tidur ku yang nyaman. Last night was the best night ever. But memalukan sebab aku tak sangka aku yang nak semua benda tu. And end up bagi mahkota aku yang selama ni aku jaga elok elok untuk husband yang aku sayang.
Walaupun kitaorang tak baring atas katil sekarang ni aku rasa sangat selesa sebab Yoonoh yang buat aku selesa. Tidur dalam pelukan dia buat aku rasa comfortable and warm.
Perut aku dah buat concert.. dari semalam aku tak makan. Semalam boleh pulak aku tahan. Maybe sebab tu kut aku baham Yoonoh habis habisan, sebab aku lapar and we end up macam tu. Bila ingat pasal tu aku rasa malu lah pulak. Kat badan Yoonoh nampak sangat ada kesan merah merah aka lovebite dari aku. Mana lah nak sorok muka ni nanti.
Bayangkan malam pertama aku kat tepi pantai. Then everything is wide open. Takde satu benda yang cover. Bintang bintang dan bulan pun nampak apa yang aku dan yoonoh buat. Entah entah binatang yang ada kat pulau ni pun asyik tengok kitaorang macam tu semalam.
Yoonoh: morning love *kiss dahi aku*
Ai dah bangun dah?
Aku: morning..
Yoonoh: thanks for last night *senyum*
Malunya aku.. mana nak sorok muka ni?
Yoonoh: tak payah malu. Memang tu pun yang kita patut buat as husband and wife.
Aku: dont you think it was too fast? I mean kita baru je confess our feeling.
Yoonoh: well benda dah jadi both of us dah tunjuk how much we love each other lastnight.. look at the "lovebite" yang awak bagi kat saya. Macam mana saya nak sorok yang ada kat leher ni?
Aku: ohh mianhae.. i just cant control myself last night.
Yoonoh: its okay i like it tho.. tak sangka saya boleh nampak the other side of you which is wild in bed.
Aku dapat rasakan yang pipi aku dah panas and temperature pipi aku semakin naik dan naik. Rasa nak lari satu keliling pulau ni. Aigooya malu nya...
YOU ARE READING
[C] Marry Me, Or Not?「jaehyun」
Fiksi PenggemarStart: 28/08/16 End: 24/03/18 Published: 27/03/18 Status: Completed Language: Malay. Description ada kat Cast.. Highest Rank: #65 on Fanfiction