[ Dasom pov ]
Lepas pool photoshoot aku terus mandi sekejap, then lepas mandi aku nak keluar lunch. Dah siap aku cepat cepat keluar dari hotel tu.
?: *grab my wrist*
Aku: awak dah kenapa?
Yoonoh: jom lunch sama sama?
Aku: dah gila?
Yoonoh: orang tau lah kita ni siapa.
Aku: hah? Awak bagi tahu orang lain yang kita dah ka..
Yoonoh: bukan tu la! *tutup mulut aku*
Aku: habis tu?
Yoonoh: orang tau lah kita ni business partner. Lagi lagi kita kan baru lepas buat photoshoot. Orang tak syak pun kita ni sebenarnya husband and wife.
Aku: okay. Nak lunch kat mana?
Yoonoh: kat sini lah saya belanja awak makanan paling sedap yang ada kat sini.
Aku: okay..
Skip lepas lunch..
Kitaorang terus proceed untuk photoshoot seterusnya.. next photoshoot kitaorang diberi tema yang sesuai untuk aku ngan Yoonoh which is business but still ada wild and sexy tu.
Aku tak tau lah kenapa ada tema macam ni. Maybe sebab nak majalah ni laku kut..
Lepas je photoshoot kitorang ada interview ngan wartawan majalah. Harap harap lah soalan dia bukan soalan yang pedas pedas..
Wartawan: boleh kita start sekarang?
Yoonoh: sure.
Wartawan: first soalan saya nak tanya kenapa berminat dalam bidang business? Jaehyun sshi jawab dulu lepas tu Dasom sshi.
Yoonoh: saya memang sejak kecil lagi berminat dengan business ni. Omma saya ajar semua ni.
Wartawan: Dasom sshi?
Aku: saya berminat dalam business ni sebab appa saya nak saya manage his company. Nak taknak saya kena study semua ni then yes i like it.
Wartawan: ramai yang cakap awak berdua ni lulusan dari luar negara boleh tau dari negara mana?
Yoonoh: saya dari kecik omma bawa tinggal kat Italy so saya study kat situ sampai umur saya 17 tahun. Lepas tu saya pindah and tinggal kat sini ngan appa and sambung study kat sini.
Dasom: saya pulak study kat German sejak umur saya 16 tahun and saya baru je balik beberapa bulan yang lalu.
Wartawan: i see.. sekarang ni dua dua umur 26 tahun right?
Aku & Yoonoh: *angguk*
Wartawan: dah berpunya ke belum?
Yoonoh: saya jujur je lah..
Wait dia nak cakap apa kat wartawan tu? Takkan nak bagitau yang aku ngan dia ni husbamd and wife.
Yoonoh: saya memang dah berpunya. *senyum*
Wartawan: Dasom sshi?
Aku: ummm.. saya pun..
Wartawan: so dua dua dah berpunya? well beruntung lah orang yang dapat awak awak berdua ni. Dah lah cantik dan handsome bagus dalam business pulak tu.
Yoonoh: *senyum je*
Skip..
Kat office aku..
YOU ARE READING
[C] Marry Me, Or Not?「jaehyun」
FanfictionStart: 28/08/16 End: 24/03/18 Published: 27/03/18 Status: Completed Language: Malay. Description ada kat Cast.. Highest Rank: #65 on Fanfiction