[ Somi pov ]
After two month..
Dua bulan aku tunggu saat ni. Harini confirm rancangan aku akan berjaya. Kerja simple je pun tapi aku kena tunggu sampai dua bulan untuk settle kan rancangan ni. Ni semua sebab Yugyeom oppa sebab lembab sangat nak buat kerja.
Yugyeom: nah ni pill tidur letak kat minuman dia then kau bagitau aku bila dia dah tidur.
Aku: tau lah. Mana perempuan tu?
Yugyeom: ni Wendy.
Aku: mana kau dapat perempuan ni?
Yugyeom: well dia perlukan duit so aku rasa dia boleh kut buat kerja ni.
Wendy: ne saya betul betul perlukan duit untuk adik saya.
Aku: okay tunggu kat bilik no 197.
Wendy: ne *angguk*
Aku: ni kunci.
Wendy: okay.
Kat office Yoonoh oppa..
Bagus.. dia still tak balik lagi? Dah habis waktu kerja. Macam tau je aku ada plan nak kerjakan dia harini..
Aku: oppa? Dah lewat tak balik lagi?
Yoonoh: ada banyak kerja.. kenapa?
Aku: tak saya tanya je. Saya dah nak balik ni.
Yoonoh: ohh balik lah dah lewat ni..
Aku: sebelum tu oppa nak saya tolong buat kan minuman? Since Mark oppa takde kat sini. Or assistant oppa takde kat sini saya boleh je tolong buatkan.
Yoonoh: boleh juga.
good timing lah pulak.. senang je kerja aku harini..
After a few minutes..
Aku: oppa ni air teh oppa minum lah saya pergi dulu.
Yoonoh: okay thank you.
Skip..
Yoonoh oppa dah tak sedarkan diri. Sekarang ni aku ngan Yugyeom oppa tengah nak bawa Yoonoh oppa ni pegi masuk bilik hotel Wendy tu.
Kat dalam bilik..
Yugyeom: letak je atas katil lepas tu tolong aku buka baju dia.
Aku: nak buka semua ke?
Yugyeom: boxer dia tak payah.
Aku: okay.
Selesai buka pakaian Yoonoh oppa kami suruh Wendy pulak yang buka pakaian dia and baring sebelah Yoonoh oppa.
Yugyeom: kau buat lah posing apa yang patut Wendy.
Wendy: okay.
Yugyeom: kau peluk dia then kau cium dia them kau pose tidur sambil peluk dia ke.
Wendy: okay.
Lepasni perempuan sombong tu pasti akan menangis sebab tau yang husband dia curang. Aku akan huru harakan rumah tangga korang.
Skip esok..
[ Dasom pov ]
Semalam Yoonoh tak balik. Banyak sangat ke kerja yang dia buat kat office tu? Lately ni dia suka balik lewat. Tapi semalam tu pelik dia tak pernah tak balik rumah. Dia langsung tak message aku. Aku call dia tapi phone dia off.
Ting..
Message From: Unknown Number
Aku buka message tu.. gambar Yoonoh ngan seorang perempuan cantik tengah bogel atas katil. Ni ke yang yoonoh buat selama ni? Mentang mentang lah aku pregnant dia pergi cari perempuan lain untuk dia puaskan nafsu dia. Aku tak sangka Yoonoh buat macam ni kat aku.
[ Yoonoh pov ]
Kepala ku sakit sangat aku buka mata, aku dah berada dalam bilik hotel. Macam mana aku boleh ada kat sini? Aku tak ingat apa yang terjadi semalam. Aku pusing, sebelah aku ada someone yang penting dia bukan Dasom. Apa aku dah buat semalam?
Aku tengok badan aku, takde baju ngan seluar just boxer. Aku kejutkan perempuan tu.
Aku: yah! Ireona!!
?: *terkejut*
Aku: kau siapa? Kenapa kau ada kat sini dalam keadaan macam ni?
?: awak tak ingat ke? Awak jumpa saya kat luar hotel. Awak merayu kat saya supaya dapat puaskan nafsu awak. Tak ingat?
Aku: huh?!
?: awak kata wife awak tak boleh bagi apa yang awak nak sebab wife awak kan pregnant.
Aku: kau jangan nak tipu aku!
?: aku tak tipu lah! Kau kena bertanggung jawab tau.
Aku: bertanggung jawab? Aku tak ingat apa apa lah!!
?: okay fine aku bagitau kat wife kau apa yang kau buat kat aku semalam.
Tiba tiba pintu bilik tu dibuka seseorang. Aku nampak Dasom berdiri didepan pintu tu dia menangis.
Aku: yeobo?
Dasom: selama ni, ni lah kerja awak yang banyak tu kan?
Aku: tak awak salah faham.
Dasom: salah faham?! Saya ada bukti. Salah seorang pekerja hotel ni yang jujur hantar gambar awak ngan perempuan ni tengah tidur dalam keadaan yang sekarang ni lah tanpa pakaian.
Aku: awak saya tak buat semua ni? Saya tak ingat apa yang jadi semalam. Percayalah kat saya.
Dasom: awak ingat saya nak percaya kat awak? Saya nampak semua ni dengan mata saya sendiri awak ngan perempuan ni. Jangan cari saya lagi lepas ni!! Lepas je baby ni lahir saya nak kita cerai!!
Aku: saya taknak lepaskan awak Dasom!
Dasom: you have too or else biar saya je yang failkan urusan penceraian kita!
Aku: Dasom?!
Dasom: *terus pergi*
Apa aku dah buat ni? Apa yang terjadi semalam? Betul ke aku buat semua ni semalam?
YOU ARE READING
[C] Marry Me, Or Not?「jaehyun」
Fiksi PenggemarStart: 28/08/16 End: 24/03/18 Published: 27/03/18 Status: Completed Language: Malay. Description ada kat Cast.. Highest Rank: #65 on Fanfiction