40 VOTE İSTİYORUM EN AZ
VE YORUM İSTİYORUM YOKSA YOLARIM SİZİ ELLER ÇALIŞSIN
Ben karşımda duran Taehyung' un gözlerinde kilitlenirken ilk defa bu kadar yakın olduğumuzu hissettim. Nefeslerimiz birbirine karışıyordu adeta, ama içimde yaşadığım karmaşa bambaşkaydı.
Mantığım ve kalbim savaşa girmişti adeta.
Mantığım bunun bir yanlış olduğunu söylese de, hei' nin ismini hatırlatsa da kalbim bunu istediğimi söylüyordu.
Kalbimin sesini dinlemek istediğimi biliyordum, ama bunu yapamazdım. Bu ihanet olurdu. Hei' ye tamamen ihanet etmiş olurdum ve ben aramıza böyle bir şeyin girmesini istemiyordum. Bu taehyung bile olsa.
Bu yüzden mantığım bir anda devreye girdi ve kendimi ondan kurtarak uzaklaştım. Aramızda bir metrelik mesafe olduğunda havlumun azizliğine uğramamak için sımsıkı sardım kendimi.
'' Özür dilerim. '' diye konuştum. Ne için özür dilediğimi bile bilmiyordum ama.
'' Şey.. '' diye konuştu sessizce. '' Burada olduğunu fark edememişim. Bilseydim girmezdim. '' dedi. Gözleri etrafta gezinmeye çalışsa bile arada bana kaydığını fark edebiliyordum. Sonuçta banyodan yeni çıkmıştım ve her tarafım sırılsıklamdı.
Aniden kapıya doğru hareketlendi. '' Ben çıkayım da sen rahatça giyin. '' diye konuştu tereddütle. Bir yanım onunla bu kadar yakın olmayı istiyordu ve onun gitmesinden üzüntü duyuyordu.
Cidden sapıtmıştım.
'' Şey, tabii olur. '' dedim. Kekelememeye çalışmıştım ama başaramadım. Heyecanımı kontrol etmek için uğraşıyordum ama o bu şekilde karşımda olursa üstesinden gelemezdim.
Daha fazla soruna yol açmamak için kapıdan dışarıya çıktı. Çıkar çıkmaz klozetin üzerine oturup iç çektim.
'' Ne olucak böyle? '' diye kendi kendime konuşurken dışarıya sesimin gitmemiş olması için dua ettim.
Üzerime iç çamaşırlarımı ve pijamalarımı geçirdikten sonra ıslak saçlarımı tarayıp serbest bıraktım. Dışarıya çıktığımda gözleri üzerimde gezindi.
Dalga geçeceği kesindi.
'' Bu pijamaların da çok tatlı gerçekten. '' dedi ve ben gözlerimi devirmeden edemedim.
'' Pembe pijamanın nesi komik? ''
'' Yoo, komik değil. Aksine yakışmış. '' dedikten sonra kıkırdamadan edemedi. Ardından ayağa kalkıp bavulunu açtı.
'' Ben de duşa gireyim o halde. '' diye konuştu. '' Yarın onunla uğraşmak istemiyorum. ''
'' Peki. '' diye cevapladım ve gözlerimi onun üzerinden çektim. Ortam fazlasıyla geriyordu beni ve bu yüzden sadece uyumak istedim.
O banyoya giderken ben de yorganı açıp içine sindim. Uyumaya çalıştım gerçekten, ama başaramadım. Öylece sağa sola dönerken o dışarıya çıkmıştı bile.
İnatla uykuya dalmayan gözlerimi açıp etrafımı izlediğimde onu karşımda gördüm. Üzerini giymiş, omzunu banyonun girişine yaslamış beni izliyordu. Gözlerini üzerimde gördüğümde şaşırmış ve heyecanlanmıştım.
Vücudum vermemesi gereken tepkiler veriyordu.
'' Uyuduğunu sanmıştım. ''
'' Hayır. '' diye konuşurken rahatsızca kıpırdandım. '' Uyuyamıyorum. ''