vierzehn

4.9K 434 113
                                    

YORUM VE VOTE ISTIYORUM

Bu tuhaf yolculuğun bu olaylara yol açacağını bilseydim, gelir miydim bilemiyordum. 

Taehyung onu sevdiğimi biliyordu. O da benden etkilendiğini söylüyordu ama bu çok basit bir olaydı. O her ne kadar inkar etse de benim arkadaşımın sevgilisiydi, ve bu durum değişecek gibi görünmüyordu.

Bu tür şeylerden sonra benimle aynı evde kalır mıydı, onu bile bilmiyordum.

Şimdi ise onca zaman geçmiş bitmiş, dönüş vakti gelmişti. Ben odanın bir kenarında eşyalarımı toplarken, o da diğer köşede işlerini hallediyordu.

O günden sonra ona yaklaşmaya da cesaretim yoktu. Her adımımda heyecanım ve utancım bir kat daha artarken ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. 

O da anlıyordu utandığımı. Belli ki bir şey söyleyemiyordu. Yanıma da yaklaşmak için uğraşmıyordu açıkçası. 

Ben öylece düşünmeye devam ederken arkamdan sesi yükseldi. 

'' Hazırsan çıkalım mı? '' diye sordu. '' Belki dışarıda yemek yeriz beraber. ''

Direk olarak onu reddettim. 

'' Hayır. Bir an önce eve gitmek istiyorum. '' 

O da fazla diretmek istemiyordu belli ki. Yanımda gerilmesini istemiyordum. Bu beni daha da hain hissettiriyordu. 

Uçağa bindiğimizde yan yana oturduk. Ellerimiz bir anlığına birbirine değdi, ve o an ona bakma gereği hissettim. O günden sonra ona çok uzak davranıyordum ve bir tarafım deli gibi özlüyordu.

Ama hei vardı. Yapamazdım. 

Oldukça sessiz geçen uçak yolculuğunda sonunda konuşan taraf taehyung olmuştu.

'' Artık böyle mi olacağız? '' 

Ne olmak istiyordu ki? 

'' Bu durumdan şikayetçi misin? '' 

'' Evet. '' diye konuştu sitemle. '' Aramıza duvar ördün. '' 

Kafamı çevirerek dışarıyı izlemeye başladım. Eve dönüyor olmak kötü hissettiriyordu. 

'' Yanımda gergin hissediyor olmalısın. Birbirimizden uzak durarsak ikimiz için daha iyi olur. '' 

Tam bir şey söylemeye hazırlanıyordu ki, daha sonra susmayı tercih etti. Kısa bir süre sonra da iniş anonsu duyuldu. O an hızla yerimden kalktım. 

Eve döndüğümüzde bavulumu alıp odama girdim ve kapıyı kapattım. O da yanıma gelmek için yanıp tutuşmuyordu. Ki yanıma gelmek yerine, telefonuma mesaj atmayı tercih etmişti. 

taehyung: Choon-Hee

taehyung: ben biraz dışarı çıkacağım 

taehyung: odana kapandığın için rahatsızlık vermek istemedim

taehyung: görüşürüz 

Mesajlarına cevap vermemeyi tercih ettim. İçime yerleşen o kötü his hala gitmiyordu. Okul günü geldiğinde ise aramızdaki o tuhaf mesafe azalmak bilmiyordu. 

Koridorda öylece yürürken karşıma bilindik yüzler çıktı. Hei, ve elini tuttuğu Taehyung. 

Hei yüzüme bakarak gülümsedi, fakat yanıma gelip sarılmayı tercih etmemişti. 

'' Umarım tatiliniz güzel geçmiştir. '' dedi gülümseyerek. 

'' Oraya tatil için gitmediğimizi biliyorsun. '' dediğimde bunun üzerine pek durmamıştı. Birlikte okulun kantinine doğru ilerlerken kendimi hei' ye karşı mahçup hissediyordum. 

treasure | taehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin