einunddreißig

3.7K 287 113
                                    

Biliyorum, çok beklettim. Hepinizden çok çok özür diliyorum, bundan sonraki bölümü erken atmaya çalışacağım. Umarım beğenirsiniz.

not: kontrol edemedim, yanlışım varsa görmezden gelin :) 

Hepinize iyi okumalar!



'' Bir türlü rahat durmuyorsun Taehyung. Doğru düzgün yapamıyorum. '' 

'' Farkında mısın bilmiyorum Choon-Hee ama iki saattir böyle hareketsiz duruyorum. '' dedi, sitem dolu bir ses tonuyla. '' Ne zaman bitirmeyi düşünüyorsun? '' 

'' Yeni yeni alışıyorum bu tür etkinliklere. Rahat bırak lütfen. '' 

İki saattir taehyung' u tam karşımda hareketsiz bir şekilde durmasını emrederken tabii ki niyetim onun resmini çizmekti. Resim kursuna gittiğim ve kursta öğrendiğim tekniklere göre onu çizmeye çalışıyordum fakat başarısız olduğum bir gerçekti. 

En azından ben beğenemiyordum. 

'' Al işte. '' diye konuştum, ona doğru bakarken. '' Bitti, ama ben beğenemedim. '' 

Yavaşça yerinden kalkarken bana doğru yürümeye başlamıştı. Önümde duran resme göz attıktan sonra bana doğru döndü ve gülmeden edememişti.

'' Bunu mu beğenemiyordun? '' diye dalga geçmeden edemiyordu. '' Bence çok güzel olmuş. '' 

'' Ne de güzel teselli ediyorsun, ama benim ihtiyacım yok. '' diye konuştuktan sonra oturduğumuz sınıfta ayaklanıp sınıfın kapısına doğru yönelmiştim. Arkamdan kolumu tutan eli beni duvara yavaş bir hareketle itmiş, kendi vücudunu da tam karşıma yönlendirmişti. 

'' Son zamanlarda kendini nasıl hissediyorsun? '' diye konuşurken yüzü yüzüme kilitlenmişti adeta. '' Miden falan bulanıyor mu? '' 

Yaşadığımız birlikteliğin üzerinden bir süre geçmişti ve bende bir terslik olmamıştı. Yani, iyiydim. Yani benim için bir sorun yoktu ve her şey yolunda görünüyordu. 

Hamile falan değildim. 

'' Hayır. '' diye konuşurken gülümsedim. '' Zaten kendimi iyi hissediyorum taehyung, hamile değilim. '' 

Beni kafasıyla onaylarken gözlerini kaçırmıştı gözlerimden. Ben istemiyor olsam bile onun bir şeyler istediği çok belliydi. 

Hayatını benimle birleştirmek istiyordu. Bir çocuk istiyordu belki ama daha biz çocuktuk. Nasıl düşünürdü bunu?

'' Taehyung. '' diye seslendim, elini tutarak. '' Sen istiyor musun? '' 

Cevap vermemişti.

Tam beklediğim gibi. 

'' İstediğini biliyorum. '' dedim, elini sımsıkı tutmaya devam ederek. '' Tamam, baba olma isteğini normal karşılayabilirim ama biz daha çocuğuz. Bunun için sence de biraz erken değil mi? '' 

'' Haklısın. '' dedi, gülümseyerek. Ardından bana sımsıkı sarılmayı tercih etmişti. '' Ben beklerim. '' diye konuştu, kolları bana sarılı durumdayken. '' Sen yanımda olduğun sürece benim için sıkıntı olmayacak. '' 

Sınıftan dışarıya çıktığımızda taehyung ile birlikte öylece sınıfa yürüyorduk. Sınıfın kapısına yaklaştığımızda rahatsızlığım bedenimde oluşur oluşmaz, yerimde kalakaldım. 

Vücudumda bir şeyler ters gidiyordu. Midem bulanıyordu.

Midem neden bulanıyordu ki? Bunun için bir sebep yoktu.

treasure | taehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin