zwanzig

4.2K 386 110
                                    

OY İSTİYORUM VOTE İSTİYORUM

Bu arada bölüm boyunca bu şarkıyı dinledim. Hala dinliyorum, ve dinlemeniz konusunda ısrar ediyorum çünkü inanılmaz güzel bir şarkı. Bırakayım köşeye de bi dinleyin, olur mu?

 Bırakayım köşeye de bi dinleyin, olur mu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalar heerkese.

Karşımda duran yüz öfkeli gözlerle bana bakarken, yanımda duran Taehyung' un varlığını bile unutmuş gibiydim. Biraz sonra olacaklar beni o kadar ürkütüyordu ki, kelimelerle bile anlatılamayacak kadar şiddetli duygular yaşıyordum.

Nefesim düzensizleşmeye başlamıştı, Hei öylece bizi izlerken. 

'' Seni orospu. '' diye sözlerini tekrarladı. '' Bana bunu nasıl yapabildin? '' 

Cümlesi biter bitmez gözlerimi Taehyung' a çevirdim, ve o an gözümden bir damla yaş düştü. Nedenini bilmiyordum. Hei ile aramızdaki arkadaşlık bağı zaten geçenki kavgadan sonra kopmuştu, ama şu an hissettiğim şey anlatılamazdı.

Taehyung' a bakan gözlerim bir iki damla yaşla çevrilirken, Taehyung dudaklarıyla bana '' ağlama '' diye fısıldadı. 

Ne yaparsam yapayım sonunda uçuruma sürükleniyordum, tam da şuan olduğu gibi. Taehyung ile güzel anılarımın birikmesi gerekirken yaşadığım şey felaketin ta kendisiydi. 

Hei adımlarını bize doğru ilerletirken, gözlerindeki kin her geçen saniye artıyor gibiydi. Sonunda yanımıza geldiğinde, Taehyung beni korumak istercesine önüme geçti ve kendi vücudunun arkasına aldı beni.

'' Biraz sonra söyleyeceğin şeylere dikkat edersen iyi olur, Hei. '' dedi, dişlerinin arasından. Öfkeli olduğu her halinden belliydi. 

'' Bunu söyleyecek hakka sahip değilsin, Taehyung. Sana da sıra geleceğini bilmelisin. '' 

Taehyung' u umursamadan kolumu tutup vücudumu kendisine doğru çekti. Gözlerimi Hei' nin öfkeli bakan gözlerine dikmek istemiyordum ama o beni buna mecbur etti. 

Onunla yüzleşmek için hazır değildim. 

'' Sen benim arkadaşımdın, haksız mıyım? '' dedi, alayla. '' Ben sana taehyung' u anlatırken, sen onunla mı oynaşıyordun? '' 

'' Sözlerine dikkat et. '' dedi Taehyung, sert bir ses tonuyla. '' Yoksa senin için kötü olur. '' 

Taehyung' a cevap vermeden küçük bir kahkaha attı önce. Ben öylece onu izlerken, bana bakarak cümlelerine devam etti. 

'' Seni Taehyung ile başka bir yere gönderdim. O an da mı onu seviyordun? '' dediğinde, buna cevap veremedim. Cevabımın evet olduğunu o da biliyordu. Ve benim bunu söylemeye cesaretim yoktu. 

'' O günler demek Taehyung ile oynaşıyordun. '' dedi sinirle. '' Eee, fazla eğlendiniz mi? '' 

'' Sözlerine dikkat edersen, iyi olur Hei. Fazla ileri gidiyorsun. '' dedim zorla. Benim sırf onu önemsediğim için Taehyung' a karşı koymaya çalıştığımı bilmiyordu. O taehyung' u sıradan sevgililerinden biri olarak görürken, ben ciddi duygularıma rağmen önümüze duvarlar örmeye çalışıyordum fakat o bunu bilmiyordu. 

treasure | taehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin