siebzehn

4.5K 426 166
                                    

BU BÖLÜM FAVORİ BÖLÜMÜM OLABİLİR ♡
OY ISTIYORUM VOTE ISTIYORUM
İyi okumalar :')

Yatakta yaklaşık bir saattir öylece dönüp duruyordum, fakat gözüme uyku dahi girmiyordu. Aklım evin diğer bir köşesinde uyuyan bedene takılmış durumdaydı.

Taehyung hem aklımı, hem kalbimi işgal ediyordu, ve bu durum git gide daha da artıyordu. Hei' nin söyledikleri canımı o kadar acıtmıştı ki, tarif bile edemiyordum.

Ben onun için aşık olduğum çocuktan vazgeçecek duruma geldiğimi hissederken, o bana tam tersini ima etmişti. Benim durumda o olsaydı, bile isteye çıkacağını söylemişti.

Arkadaşına ihanet etmek bu kadar kolaydı onun için. Ne kadar güvenilmez biri olduğunu açıkça göstermişti, ve bu benim içimi acıtıyordu. Böyle biri için fedakarlık yapıyor olmak çok can yakıcıydı.

Dışarıdan gelen gök gürültüsünün sesi beni korkutmuyordu, aksine yağmurlu havaları severdim. Yağmurlu havalarda evde oturup kahve eşliğinde film izlemek, benim en sevdiğim şeylerden biri olurdu.

Ama bir tarafım bunu bahane olarak kullanmamı söylüyordu. Bedenime engel olmayarak ayağa kalktım. Elime aldığım yastığı göğsüme bastırarak adımlarımı odanın dışarısına yönlendirdim. 

Kalbim ağzımda atarken adımlarım tanıdık odanın kapısına doğru yol alıyordu. Bir elimle yastığı göğsüme bastırırken diğer elimle kapıyı iki üç kez tıklattım.

'' Taehyung. '' diye seslendim, çekingen bir tavırla. '' Uyuyor musun? '' 

Ah, cidden. Şu saatte neden bunu yaptığımı hiç bilmiyordum ama tamamen kalbimin sesini dinlediğim için böyle olmuştu. Onun yanında olmak istiyordum.

Onunla uyumak, onunla uyanmak. Saçmalıktı belki, ama kalbim bunu istiyordu. Her anımı onunla geçirmek istiyordum. 

Yaklaşık 30 saniye sonra önümdeki kapı açıldı. Karşımdaki çocuğa baktığımda üzerinde siyah bir pijama takımı olduğunu gördüm. 

Beklediğimin aksine, yüzü uykulu görünmüyordu.

'' Uyumuyor muydun? '' diye sorduğumda kafasını olumsuz anlamında salladı. 

'' Uyuyamadım, öylece dönüp duruyordum. ''

'' Ben de uyuyamadım. '' dedim. '' Gök gürültüsü.. fazla şiddetli. '' dediğimde kafasını olumlu anlamda salladı.

'' Evet, öyle. '' 

Aramızda öyle şiddetli bir çekim vardı ki, tarifi mümkün değildi.

'' Sorun olmayacaksa, burada yatabilir miyim? '' diye sordum, umutla. '' Seninle? '' 

Kalbime dolan bu cesaret nereden çıkmıştı, bilmiyordum. Tek bildiğim içimden geldiği gibi davrandığımdı. 

Bana cevap vermeden kolumu tutup odanın içerisine çekti beni. Ardımızdan kapıyı kapattı ve yatağa doğru yürüdük.

Onun yanına uzandığımda aramıza bir mesafe koymaya çalıştım, çünkü utanıyordum. Ama o benim düşündüğümün aksine vücudunu bana iyice yaklaştırdı. Kollarıyla belimi sararak vücudumu kendi vücuduna yapıştırdı. 

Gözleri gözlerime bakarken, içime farklı bir heyecanın dolduğunu hissettim. Biz öylece birbirimizi izlerken odayı farklı bir ses doldurdu. Taehyung' un telefonu çaldığında benden yavaşça ayrılıp dolabın üzerinde duran telefonu eline aldı. 

'' Hei arıyor. '' diye konuştu, çekingen bir tavırla. Fakat daha sonra aramasına cevap vermeden dolabın üzerine geri koydu. Tekrar elleri belimi sardı, vücudu tekrar vücuduma yapıştı.

treasure | taehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin