OY ISTIYORUM
YORUM ISTIYORUMO benden ayrıldığında bacaklarımın heyecandan titrediğini hissediyordum. Ne demişti?
Seni seviyorum mu?
Kalbim ondan bu cümleyi duyunca hiç olmadığı kadar hızlı atmaya başlamıştı. Bana söylemediğini biliyordum. Sadece içerisinde bulunduğumuz durum için söylemişti fakat ben yanlış anlıyordum.
Ya da anlamak istiyordum.
Biz öylece birbirimize bakarken, ben fazla yakın olduğumuzu fark ettiğim için geriye çekildim. Bir kaç adım geriye gitmeme rağmen hala bu kaostan çıkamamış gibiydim.
İnsanlar alkışlıyordu ve yanımızdaki adam da ne kadar güzel rol yaptığımızı söylüyordu. Ben bir süre gözlerimi salonda gezdirdim, daha sonra gözlerimin dolmak üzere olduğunu fark ettim.
Bir kaç adım daha geriye gidip arkamı döndüm ve çıkışa doğru koşmaya başladım. Arkamdan gelip gelmediğini bilmiyordum, fakat umurumda da değildi.
Sonunda kalabalıktan dışarıya çıktığımda arkamdan gelen sesi duyabilmiştim.
'' Choon-Hee! ''
Arkamdan duyduğum sesine rağmen hızla yürümeye devam ediyordum. Koştuğu için muhtemelen, kısa sürede bana yetişip kolumdan tuttu. Ve beni kendisine doğru çevirdi.
Yüzüne baktığımda gözlerinde hafif bir tedirginlik vardı. Koluma temas etmesi içimi titrettiği için kolumu çekme gereğinde bulunmuştum.
Kolumu ondan çektiğimde '' ne oldu? '' diye sordu.
Gözlerimi kaçırarak '' yalnız kalmak istiyorum taehyung '' dedikten sonra tekrar yürümeye başladım. Bu defa arkamdan gelen sesi '' yanlış bir şey mi yaptım? '' diye konuşmuştu.
Yapmıştı tabii.
Ben ondan etkilenirken, gelip beni öpmesi?
'' Lütfen taehyung. '' diye sızlandım. '' Otele geldiğinde konuşuruz, ama beni bir süre yalnız bırak. Lütfen. '' diye konuştum.
Ona bakmaya gücüm yoktu.
'' Sen bilirsin. '' diye konuşurken sesinin tonu düşmüştü. Adımlarımı yavaş yavaş ilerletirken nereye gittiğimi bilmiyordum.
Sadece yürüyordum.
Bir süre ne yapacağımı düşünmeye başlamıştım çünkü hei den habersiz iki kez öpmüştü beni. Birincisinde istemeden olmuştu bu. Ve bunu halletmiştik.
Ama şimdiki çok farklıydı.
Ona karşılık vermiştim ve bu çok kötüydü. Hei duyduğunda muhtemelen beni hain arkadaş olarak ilan edecekti.
Ona karşı kötü hissediyordum.
Bir süre dolaştıktan sonra otele döndüm ve otele geldiğimde taehyung ' un odada olmadığını fark ettim.
Bu iyiydi, çünkü o gelmeden önce üzerimi değiştirip kafamı toparlamam gerekiyordu. Sonunda yatağın üzerine oturduğumda ne yapacağımı düşünmeye başlarken, odaya taehyung girdi.
Ve girer girmez bakışları beni buldu, o an ben de bakışlarımı kaçırma gereği hissettim. Çok utanıyordum.
Yavaş adımlarla bavulunun yanına gitti, içerisinden giyecek kıyafetlerini alıp banyoya gitti. Bu süre içerisinde hiç konuşmamıştık. Üzerini giyinip dışarıya çıktığında gözlerim onu buldu.
Tuhaf bir elektrik vardı aramızda. Kısa bir süre dudaklarımızın birbirini bulduğunu hatırladığımda kafayı yiyecekmiş gibi hissediyordum.