sechsundzwanzig

3.9K 390 99
                                    

oy istiyorum yorum istiyorum


Ortamdan ayrıldıktan ve eve döndükten sonra kendimi hiç bu kadar yorgun hissetmediğimi fark etmiştim. Taehyung' un odasına geçtiğimizde üzerimizi değiştirmeden yatağa uzandık ve kollarımı onun vücuduna doladıktan sonra kafamı onun göğsüne yasladım.

Olmak istediğim tek yer tam da burasıydı. Onun varlığı da, kokusu da bütün dertlerimin uçup gitmesine sebep oluyordu.

Sessizliğimiz inatla bozulmuyordu ve bu sessizliği bozan ilk kişi o olmuştu.

'' Choon-Hee. '' diye seslendi, etkileyici ve gergin bir ses tonuyla.

'' Efendim? '' 

'' İyisin, değil mi? '' 

İçimdeki ses ruh halimdeki gerginliği fark ettiğini söylüyordu fakat bunu ona belli etmemeliydim.

'' İyiyim, neden soruyorsun? '' 

'' Bana anlatacak bir şeyin var mı? '' 

Taehyung' a gördüklerimi anlatma konusunda ne kadar emindim, bilmiyordum ama söyleyeceğim şeyler onun sinirlenmesine sebep olabilirdi. 

Hei ile Shin Woo uzun zamandır birliktelerdi, bu demek oluyordu ki Taehyung ile sevgiliyken de Shin Woo ile birlikte oluyordu.

Taehyung onu sevmiyordu evet, fakat aldatıldığını öğrenmesi onun canının yanmasına sebep olabilirdi. Ben de bundan korkuyordum.

'' Yol boyunca zar zor konuştun, ayrıca ses tonundan bile ne kadar gergin olduğun belli oluyordu. Bir şey olduğu çok belli. '' 

'' Hayır, yok. '' dediğimde pozisyonumuzun bozulmasına sebep olarak yerinde doğruldu, ben de yatakta ona doğru dönerek oturdum. 

Gözleri gözlerime bakarken ruh halime anlam vermeye çalışıyordu.

'' Orada bir şey olmadığını söylüyorsun fakat ben garip bir his seziyorum. '' dedi, gözlerini kısarak.

Ben cevap vermeyerek gözlerimi dizlerime eğdiğimde, elini çenemde hissettim. Kafamı kaldırarak gözlerimizin tekrar birleşmesine sebep olmuştu.

'' Ne olduysa bana anlat. '' 

Artık pes ederek derin bir nefes verdim ağzımdan. Ardından gözlerimi ondan ayırmadan konuşmaya başladım.

'' Senin yanından ayrıldıktan sonra onları gördüm. '' dediğimde bir süre bekledi, ardından '' kimleri '' diye sordu sakince.

'' Hei ve Shin Woo' yu. '' 

'' Eee? '' dedi, düşünme gereği duymadan. '' Ne demek oluyor bu? '' 

'' Öpüşüyorlardı, Taehyung. '' 

Vereceği tepkiyi ölesiye merak ederken sessizliğe gömüldüm ve onun konuşmasını beklemeye başladım. Bir süre gözleri gözlerimi izledi, ardından ellerinden birini saçlarının arasından geçirerek dağılmalarına sebep oldu.

O konuşmamaya kararlı göründüğünde ben sözlerime devam etme gereği hissettim. 

'' Başta ne olduğuna anlam veremedim, fakat daha sonra duyduğum konuşmalar her şeyin açığa çıkmasına sebep oldu. Onlar, uzun zamandır birlikteler. '' 

'' Siktir. '' diye bir tepki çıktı ağzından. '' Ne diyorsun? '' 

'' Birliktelermiş, Taehyung. Hei beni ihanetle suçlarken aslında ihanetin en ağırını yapıyormuş gizli gizli. Seninle birlikteyken de Shin Woo ile beraber oluyormuş ve her şey bununla kısıtlı değil. '' 

treasure | taehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin