Mature content and bad words. Tak suka jangan baca...Song Ji Hyo dan Hyera sampai di Mint's Cafe tepat pada pukul 2:00 ptg. Mereka mencari tempat kosong di dalam cafe itu.
Akhirnya mereka duduk di meja yang kosong yang paling hujung. Beg sandang mereka letak di tepi kerusi.
" Kau nak minum apa?" Tanya Hyera.
" Ermm aku nak choclate Mocha Hot. Makan lak aku nak Chocalate Cheese Truffle. " Ji Hyo tersengih.
" Amboi semuanya coklat. Tak takut gemuk ke?" Perli Hyera.
" Ehh biarlah. Bukan selalu pun. " Ji Hyo menjelirkan lidahnya.
" Hahhaha. Okay. Jap aku nak pergi order. " Hyera ingin bangun namun ditahan oleh Ji Hyo.
" Ehhh. Tak apa. Kau duduk. Biar aku yang buat pesanan. Hari aku belanja kau. Semalam aku over time. So dapat duit lebih sikit." Ji Hyo mencapai pursenya.
" Ehh. Tak yah la. Biar aku belanja kau. Kau tu banyak lagi nak guna duit. " bantah Hyera.
"Alah takpe. Sekali sekala." Ji Hyo tersenyum.
Dia bangun dan ingin menuju ke kaunter. Namun dia tidak tersedar semasa dia berpusing ke hadapan ada seorang namja di belakangnya. Ji Hyo hampir terlanggar namja itu.
" Hey watch up girl!" Namja itu bersuara agak kasar.
" Miann. Saya tak sengaja encik." Namja itu mendengus dan berlalu pergi ke arah meja yang mempunyai dua orang namja yang tersengih seperti babi kena belacan.
Ji Hyo terus melangkah ke kaunter dengan sedikit perasaan malu kerana ditegur atas kecuaiaannya.
Dia kemudian memesan pesanan dia dan Hyera kepada pekerja cafe itu.
Skip..
" Amboi Jungkook. Sempat lagi flirting dengan awek cun. " Jhope menegur Jungkook yang cemberut.
" Flirting apanya. Dia hampir nak langgar aku la hyung. Btw dia tu macam Jimin Hyung. Tak cukup jam. Langsung tak ada selera aku ngorat dia." Jungkook menjuihkan bibirrnya.
" Porahh. Tak de jam macam Jimin konon. Kau ingat aku tak tahu kau raba Jimin masa dia terlelap kat sofa rumah Jin haritu. Siap raba kat tutt dia lagi. Tu apa?" Yoongi memperli Jungkook sedikit geram kerana Jungkook meraba aset precious bakal awek dia si Park Jim Out tuhh yang bontotnya sebesar kuali Jin Hyung.
" Err. Mana ada. Aku nak cari phone aku la masa tu. Bukan aku hadap sangat kat bibird dia tu. Aku dah ada bebird aku. Buat apa aku nak raba bird dia punya?" Jungkook mendongkol geram.
" Ishh dahlahh. Pasal bird Jimin yang kontot pun jadi isu. Kita datang nak makan kan. Btw aku macam pernah nampak la yeoja tu Kook." Jhope mengerutkan dahi kudanya.
" Haah la. Bukan dia awek yang kerja kat cafe kita pergi haritu ke?" Tanya Suga.
" Ye la kot. Aku tak tahu. " Jungkook mengangkat bahunya.
" ohh ye. Malam ni jangan lupa. Party umah aku!" Jhope mengingatkan kawannya.
" Okay siapa datang?" Tanya Jungkook.
" Bts semua ada. Geng Exo pun aku jemput gak. Marilah Kook." Rayu Suga.
" Ermm okay. Aku pergi. Tapi aku nak 'ayam sekor'. "
" Hahahhaha. Jangan bimbang. Ada la tu." Jhope tersengih byun.
Skip...
Malam itu Jungkook sampai di rumah Jhope. Dia masuk kedalam rumah Jhope yang dah bunyi bising macam tempat kawan Jin iaitu En Shyton bertendang.
Rumah banglo Jhope bising dengan muzik yang sangat kuat. Bau arak jelas menyengat di lubang hidung.
Manusia manusia bebas berparty. Bercampur yeoja dan namja. Ada yang berpeluk pelukan, berciuman dan ada yang dah melampaui batas.
lampu spotlight yang seperti dirancang rancang menyuluh pada pasangan lelaki yang sibuk bergomol diatas sofa. Berbalas ciuman.
Ohh rupanya Namjoon dan Jin. Pasangan kekasih yang dah lama bercinta namun pada masa yang sama turut melayan yeoja.
tiba tiba Jungkook merasakan ada orang memeluk bahunya dan mencium lehernya.
Jungkook terus menjarakkan dirinya.
" Kau nak apa Tae hyung?" Tanya Jungkook.
" Aku nak kau Jungcovk!" Tae tersengih sengih. Sepertinya dah mabuk akibat air kencing syaitan.
" Bodoh! Aku tak main dengan jantan la sial!" Jungkook mendengus marah.
" Why not. Cuba kau tengok Jin dan Namjoon Hyung. Okay je. Diorang layan yeoja gak. Asal kau tak le?" Tanya Tae Hyung. Cuba merapatkan tubuhnya pada Jungkook.
" Tapi bukan aku!" Jungkook menolak tubuh Tae. Dia kemudian mencari kelibat Jhope.
" Woi hyung. Mana yeoja yang aku tanya haritu?" Kata Jungkook taksabar.
" alah sabar la. Kita enjoy dulu!" Jhope menari mengikut alunan muzik.
" Alah. Cakap je la Hyung. Aku tak sabar ni!" Jungkook menarik tangan Jhope.
" Ye ye. Ada kat bilik hujung tingkat atas. Enjoy your first night yang ke berapa tahh. Hahahhahaha" Jhope terus menarik Tae dan menari dengannya.
Jungkook kemudian smirk. Dia naik ke tingkat atas dan mencari bilik yang dikata Jhope.
Dia membuka pintu bilik. Kelihatan seorang yeoja yang seksi sedang berbaring diatas katil.
Jungkook masuk dan menutup pintu.
" Hai. Aku Jungkook." Jungkook perkenalkan diri.
" Aku Yein. " Yeoja itu tersenyum menggoda.
Jungkook menghampiri Yein. Dan.........
Pandai pandai ahhh imagine diorang buat apa. Main masak masak kot.
Selepas sejam. Pintu bilik diketuk. Jungkook bangun dan memakai seluarnya.
Yein yang hanya berbungkus selimut tertidur.
Rupanya Suga yang sudah mabuk.
" Kau nak apa hyung?" Tanya Jungkook.
" Nak apa lagi nak tuhh la." Suga menjuihkan bibirnya kearah Yein.
" Ehh. Asal tak baham Jimin?" Tanya Jungkook sinis.
" Alah pantek tuh taknak layan aku!" Suga melalut.
" Hahahhaha. Okay okay. Kau ambik lah." Jungkook memakai bajunya.
" hhahahhaha. Okay. Yeinnnn come to papa....." suga menutup pintu.
Jungkook turun ke bawah. Dia terus balik tanpa meminta diri daripada Jhope.
tbc..
Mian for mature content.
Vote and comment.
45 votes.
Lpas ni akan start Ji Hyo dan Jungkook moment.
Kept reading and put in your rl.
YOU ARE READING
[C] My Egois Husband 18+++
FanfictionBook 1 Lelaki yang egois, kejam dan tak berperikemanusiaan namun tak terduga apabila jatuh cinta. Namun malangnya dia jatuh cinta pada orang yang salah. Dan ia menjeratnya kembali. Book 2 Penyesalan. Namun tiada apa yang dapat dilakukan. Muncul seo...