Flashback
BRAKKK
Tiba tiba pintu bilik dibuka kasar. Seorang yeoja masuk kedalam bilik tersebut membuntang melihat keadaan Ji Hyo.
Ji Hyo mengengsot. Dia malu namun tidak dapat berbuat apa apa.
" JEON JUNGKOOK!!!!!!!!!!" Yeoja itu memekik keras.
End flashback
Yeoja itu berlari menuju kearah katil dimana Jungkook yang tidur dengan hanya memakai boxer dan menendang ontot fab Jungkook kuat sehinggakan Jungkook jatuh ke lantai.
Brughhhh..
Jungkook yang dari tadi tidur mati tersedar. Dia menenyeh matanya. Dia masih berada dalam keadaan mamai.
" Yahhh shibal dwaeji!!! Ireona pabo sekki! Ireona!!! " yeoja itu menempik keras kearah Jungkook.
" Bwo Somi?. Apasal bising nih? Kookie nak tidur pun tak senang." Jungkook menarik bantal yang berada diatas katil.
" Somi? How dare u just call me Somi without honorific? Aku ni noona kau!" Jeon Somi melempar bantal kearah kepala Jungkook menyebabkan kepala Jungkook terteleng.
Yuppp. Ara tau Jeon Somi tu muda lagi dari Jungkook but
I
Dont
Give
A
🐟🐟🐟🐟🐟
" Kau dah buat apa dengan anak dara orang ni Jungkook? Apa nak jadi dengan kau? Seolhyun kau nak letak mana ? Lam jamban?" Somi berleter kepada Jungkook manakala Ji Hyo teresak esak menangis.
" Err.. i can explain. " Jungkook menelan air liur.
" Explain my butt. And you! Pergi pakai baju. Sampai bila nak menangis kat situ? And you too Jeonstard! Pergi pakai baju dwaeji!" Somi bercekak pinggang kearah Jungkook.
" I want see both of you at dining room. Ppali!"
Skip
Jungkook dan Ji Hyo sudah berada di ruang tamu manakala Somi baru muncul sambil memegang phonenya.
Somi duduk diatas sofa dan menyilangkan kakinya.
Ji hyo yang berdiri hanya menundukkan pandangannya. Matanya masih sembap akibat sedari semalam menangis.
" You. I nak you duduk. " Arah Somi. Ji hyo teragak agak namun apabila dipaksa Somi, Ji Hyo duduk di sebelah Somi.
" God. Apa kau dah buat Jungkook. Kenapa dia boleh luka sampai macam ni sekali? Kenapa muka dia lebam? Kau buat apa kat dia Jungkook??" Somi meneliti wajah Ji Hyo. Dia kemudian menyingsing lengan baju Ji Hyo. Dia terkejut apabila mendapati terdapat kesar berbirat pada tubuh Ji Hyo.
" Kau dah gila Jeon Jungkook? Kenapa sampai jadi begini. Kau rogol dia? Kau dah melampau!" Somi menampar kuat wajah Jungkook.
" Noona. Wae tampar Jungkook? " Jungkook memegang pipinya yang terasa sedikit perit.
" Kau tanya kenapa? See what have you done. You abused her and rape her. And you act like you dont do nothing bad. You are full with bullshit Jungkook!" Somi memarahi Jungkook sambil memeluk Ji Hyo. Dia cuba mententeramkan Ji Hyo.
" But.. i...i..." Jungkook kehilangan kata kata.
" noona nak kau bertanggungjawab. Marry her. Immadiately!" Somi mengeluarkan arahan.
" Hell no. Why i need to marry her? She just my maid. She dont suit with Jeon Legacy. " Jungkook membantah.
" Takde alasan. Kau dah rosakkan anak orang and kau nak lepas tangan? Syaitan mana yang rasuk kau ni?" Somi menjeling Jungkook.
" Tapi Jungkook dah bertunang. Seolhyun tunang Jungkook." Jungkook cuba memberi alasan.
" Ohh ingatkan dah lupa pasal tunang. Tapi masa kau rosakkan anak orang kau tak fikir pula kan? Noona dah buat keputusan. Hujung minggu ni kau akan kahwin dengan dia." Kata kata Somi umpama hukuman mandatori buat Jungkook.
" Bwo. Andwae!" Jungkook membentak.
" No excuse. Noona akan cakap kat eomma tentang ni." Somi mengeluh kasar.
" Cik muda. Saya mo...mohon. Saya taknak di kahwinkan dengan tuan muda. Saya akan berhenti kerja. Sa..saya.. akan pergi jauh...dari sini.." Ji Hyo menggeletar ketakutan apabila mengeluarkan kata kata itu.
" Dont be stupid girl. Macam mana kalau kau mengandungkan? Kau nak anak kau tidak mempunyai appa?" Somi membidas Ji Hyo.
" Ta..tapi..." ji Hyo cuba bersuara.
" Enough. Keputusan aku muktamad." Somi tersenyun kepada Ji Hyo.
Tbc....
Ramai marah Jungkook sebab dia jahat. Tapi ada lagi yang kejam dari dia.
And ....
Just wait
YOU ARE READING
[C] My Egois Husband 18+++
FanfictionBook 1 Lelaki yang egois, kejam dan tak berperikemanusiaan namun tak terduga apabila jatuh cinta. Namun malangnya dia jatuh cinta pada orang yang salah. Dan ia menjeratnya kembali. Book 2 Penyesalan. Namun tiada apa yang dapat dilakukan. Muncul seo...