Mature content alert🚨🚨🚨🚨
Flashback
Tiba tiba pintu bilik dibuka. Rupanya Jungkook dah balik. Dia mengerutkan dahinya.
" Korang buat apa ni kat rumah aku?" Tanya Jungkook.
Ji Hyo meluru kearah Jungkook.
" Tu..tuan... tolong saya. Kawan tuan cuba nak apa apakan saya. Saya merayu tuan." Ji hyo melutut dikaki Jungkook.
Kaki Jungkook dipegang erat.
" Eo? Korang apa semua ni!! Jelaskan!" Jungkook memegang kepala Ji Hyo lembut. Dia mengusap usap perlahan. Dia memandang tajam wajah rakan rakannya.
End flashback.
Kelihatan Bangtan yang lain gugup. Hanya Taehyung yang memandang Jungkook sambil menyeluk kedua dua tangannya kedalam poket seluar.
" Ka..kami.. nak berkenalan dengan wife kau ni je." JHope tersenyum kekok.
" Oh kenapa tak cakap awal awal. So guys perkenalkan ni Song Ji Hyo merangkap wife aku merangkap orang gaji aku merangkap slave aku merangkap babu aku merangkap.."
" Dah dahlah tu merangkap merangkap bagai ni. Bibird aku ni dah merangkak rangkak dah ni." Balas Namjoon nakal.
Ara: awak sangat nuckaaal😒
" Hahahahha. So aku biarkan je la korang ajar perempuan ni. Aku ada hal. Aku blah dulu. " Jungkook mahu keluar dari bilik tersebut namun Ji Hyo memegang kedua dua kakinya.
" Tu...tuan..apa semua ni? Saya taknak.. tolong lepaskan saya..tolong maafkan saya.. saya bukan pelacur...hikk..hikk.." ji Hyo melutut memegang kaki Jungkook.
" heh. Kau nak aku maafkan kau? Memang takla. Sebab kau aku kena putuskan pertunangan aku dengan Seolhyun . Sekarang kau terimalah akibatnya!" Jungkook menolak badan Ji Hyo menyebabkan Ji Hyo terjatuh ke lantai.
Jimin dan Namjoon lekas lekas menangkap Ji hyo. Ji Hyo menggelepur cuba melepaskan diri namun Namjoon menampar wajahnya kuat.
Menyebabkan bibir Ji Hyo pecah. Jungkook kemudian keluar meninggalkan Ji Hyo yang meraung meminta dilepaskan.
" Tuaannnnnnnn!!! Andwaeeeee!!!" Suara Ji hyo kedengaran sehingga keluar bilik.
Jungkook duduk di ruangan perpustaan berhadapan dengan bilik dimana Ji Hyo dan Bangtan yang lain berada.
Dia mengambil sepuntung rokok dan menyalakannya.
Rokok tersebut dia hisap dan perlahan lahan asap rokok dihembuskan ke udara.
Dia mendengar dengan jelas suara tangisan Ji hyo dan ketawa syaitan Bangtan.
Dia berasa agak gelisah. Sisi gelap dan sisi baik saling berlawan di didalam dirinya.
Kau kejam Jungkook. Kau suami dayus! Biarkan kawan kau buat benda tak elok pada isteri kau! Kau kejam!!
Biarkan Jungkook. Dia memang patut kena macam tu. Biar dia tahu siapa yang dia berhadapan.
Kau nak dia mengandung? Siapa bapak dia nanti? Kau nak tanggung malu?
Bunuh je kandungan tu nanti. Sekali dengan yeoja tu sekali.
Kau akan menyesal jungkook. Kau kejam!
Jungkook bangun. Dia melangkah kebilik tersebut. Dia cuba membuka pintu namun berkunci.
" Sial!!" Umpat Jungkook. Dia menendang pintu bilik tersebut hingga terbuka.
Dia melihat Ji hyo yang masih lagi berpakaian namun pakaiannya terkoyak sana sini. Manakala Bangtan shirtless.
" Wae Jungkookie? Kau nak join? " Tanya Suga sambil memegang pipi Ji Hyo kasar.
" Balik." Arah Jungkook
" Eh?? But why?" Tanya Jin
" Aku nak korang berambus! Sekarang!! Get out from my house. NOW!" Jungkook memandang wajah rakannya.
" Chill. Kitaorang tahu la." Namjoon mencapai bajunya dan memakai semula. Begitu juga dengan yang lain.
Mereka keluar setelah selesai memakai baju. Meninggalkan Ji Hyo yang tersedu sedang memeluk badannya.
Jungkook menghempaskan pintu dan menguncinya.
Dia mula membuang baju dan tali pinggangnya.
Tali pinggangnya dilibas kan pada badan ji hyo menyebabkan Ji Hyo menggelepur kesakitan.
" Heh. Kau berbasib baik aku lepaskan kau dari Bangtan. Kalau tak? Hahhahaha. Now aku nak layan aku. Atau kau nak aku panggil Bts balik?" Jungkook mencengkam dagu Ji Hyo kasar.
Ji Hyo menggelengkan kepalanya.
Jungkook merebahkan badannya diatas katil. Ji Hyo menghampiri Jungkook. Ji Hyo yang tersedu sedan mula membuka bajunya perlahan lahan.Dia mendekati Jungkook. Mula menyentuh Jungkook dengan tangan yang terketar ketar. Jungkook memejamkan matanya. Menikmati apa yang Ji Hyo lakukan padanya.
Akhirnya Jungkook menarik Ji Hyo dan menindihnya.
Skip.. 😋😋😋😋
Dua bulan berlalu.
Ji Hyo berlari menuju ke bilik air apabila merasakan mulutnya mual.
Di singki Ji hyo muntah tak henti henti.
Sudah 3 hari Ji Hyo kerap muntah muntah. Ini membuatkan badannya lesu dan selera makannya berkurangan.
Ji Hyo membasuh mulutnya dan berkumur kumur.
" Wae dengan aku ni? Aku terpaksa pergi klinik. " Ji Hyo termenung sambil memandang wajahnya yang lesu di cermin.
Skip
" Tahniah. Puan hamil. Kandungan Puan dah berusia 2 bulan." Kata kata Doktor umpama hukuman yang menjerut lehernya.
" Ha...ha...hamil??
Skip lagiiiii😊😊
Jungkook yang baru balik dari pejabat dihampiri oleh Song Ji Hyo. Song Ji Hyo menghampiri dengan segelas air. Dia menyerahkan kepada Jungkook.
Jungkook meneguk laju. Dia menyerahkan kembali kepada Ji hyo.
Ji Hyo duduk diatas lantai dan membuang stoking Jungkook. Setelah itu dia membuang Tie yang dipakai Jungkook .
Jungkook memeluk pinggang Ji hyo. Dia memandang wajah Ji Hyo yang agak tembam? Kebelakangan ini.
Dia membalikkan tubuh Ji Hyo sehingga Ji Hyo terbaring diatas sofa.
Dia mencium wajah Ji Hyo laju.
Tangannya meliar ke paha Ji hyo. Baru dia nak bertindak lebih lagi Ji Hyo memegang tangannya.
" Ja...jangan..saya tak boleh." Ji Hyo bersuara.
" Kenapa? Kau period?" Tanya Jungkook. Ji Hyo menggelengkan kepalanya.
" Sa..saya.. hamil..." ji hyo membalas perlahan.
" Oh hamil. Ingatkan apa tadi. 😒. Wait!! Apa kau hamil???????" Mata Jungkook membulat. Ji Hyo sudah keresahan.
Tbc
75 votessss mehhhh.. hohoho
Mianhae .. terhupdate tanpa sengaja😌😌😌😌
Bubyee
YOU ARE READING
[C] My Egois Husband 18+++
FanfictionBook 1 Lelaki yang egois, kejam dan tak berperikemanusiaan namun tak terduga apabila jatuh cinta. Namun malangnya dia jatuh cinta pada orang yang salah. Dan ia menjeratnya kembali. Book 2 Penyesalan. Namun tiada apa yang dapat dilakukan. Muncul seo...