(7)

1.8K 130 25
                                    

Jungkook merebahkan Ji Hye diatas katil miliknya. Ji Hye yang dari tadi tertidur masih tak bangun bangun. Jungkook tersenyum melihat Ji Hye. Dia kemudian terpandang betis Ji Hye yang terdedah akibat skirtnya terselak.

Dia menyentuh sedikit betis Ji Hye.

" Sejuk." Desis hati kecil Jungkook.

" Meh aku hangatkan. "Jungkook tersenyum senget. Dia mendekatkan dirinya pada Ji Hye.





















Pikir lain la tu. Hahahahahahhahaha



Jungkook mengambil selimut dan menyelimuti tubuh Ji Hye yang kesejukan. Dia kemudian berlalu ke almari yang menempatkan pakaian mendiang Ji Hyo.

Dia membuka  pintu almari tersebut dan mengeluarkan pijama milik Ji Hyo dahulu. Dia kemudian menuju kearah Ji Hye.

" Okay. Aku just nak tukarkan baju kau. TUKAR BAJU JE.Bukan nak buat benda lain okay? " Jungkook menutup matanya namun mencuri pandang sikit sikit semasa dia menukarkan baju Ji Hye.

" Dah siap. Kau ni kalau bom meletop kat atas kepala pun memang tak akan bangun kan? Sleepyhead betul lah." Jungkook menaiki katil tersebut dan menarik sedikit selimut.

" Nite jagiyaa." Jungkook mencium pelipis Ji Hye.

Skip

" Huarghhhhh!! Pencabul kanak kanakkkkkkkkk!!!"

Debush

Serentak dengan jeritan nyaring itu tubuh Jungkook jatuh diatas lantai akibat ditolak Ji Hye. Jungkook yang terpisat pisat mengaduh kesakitan mencerlung kearah Ji Hye.

"Kau dah kenapa? Buang tebiat??" Jungkook bangun dan menyapu punggungnya yang sakit.

" Ke..kenapa tuan ada kat si.. sini? Jap saya ada kat mana ni? Apa tuan dah buat kat saya? Tuan dah cabul saya? Tidakkkkkkkkk aku masihhh daraaa.." ji Hye menjerit kuat. Jungkook menekup telinganya.

" Yahh! Bising laa. Mulut macam burung murai!" Jungkook menonyoh kepala Ji Hye kuat sehingga yeoja tu terteleng.

" Habis tuan tu yang pervert sangat! Kenapa bawa saya kat sini? Saya nak balik rumah. Saya mphhnshhajaja" Jungkook menekup kepala Ji Hye diatas tilam. Dia kemudian mengangkat kembali kepala ji hye.

" Asal kau ni bingit sangat. Kang ada yang kena cabul  betul betul. " Jungkook bangun dan menghampiri Ji hye. Wajah Ji Hye dah pucat.

" Tu..tuan nak bu....buat apa ni..?" Ji Hye mengundur ke belakang.

"Kau tadi kan bising cakap aku cabul kau. Meh aku cabul kau betul betul. Meh sayang meh sini." Jungkook mendepangkan tangannya untuk menangkap Ji hye.

" Andwae! Nah ambik ni Tuan gatal! Hiyarghhh!!" Ji Hye menyepak kepala Jungkook kuat menyebabkan Jungkook terjatuh kerana dia tidak bersedia. Ji Hye mengambil peluang tersebut lari kedalam bilik air.

" Yahh Ji Hye bukak pintu ni!! Woii!" Jungkook menendang pintu bilik air tersebut namun Ji Hye membatukan dirinya.

Tak lama setelah itu Ji Hye keluar dari bilik air. Dia  menjengulkan kepalanya. Mencari kelibat ahjusshi berparut merangkap Tuannya.

"Macam tak ada. Baik aku keluar. " ji hye menjengketkan kakinya dan keluar secara perlahan lahan.

" Cari aku ke Honey?" Satu suara menegur Ji Hye membuatkan Ji hye terkejut.

" Hihihi. Ma..manade." ji Hye nak lari tapi Jungkook pantas menangkap Ji Hye dan mengcempungnya masuk kedalam bilik air.

" Tu..tuan nak buat apa ni? Lepaskan saya.. jebal.." ji Hye merayu.

" Mandi sama sama macam best jugak kan?" Jungkook smirk,Ji Hye blank, readers jeles, ara rakam,cicak pakai spek mata tengok free show.

Jungkook meletakkan Ji Hye dalam bath tub. Dia kemudian mengisi air kedalam bath tub tersebut dan masuk kedalam bath tub.

Dia mendekatkan diri pada Ji Hye. Memeluk Ji hye erat. Seakan tak mahu dilepaskan.

" Tu..tuan. ni salah. Sa..saya dah bertunang." Ji Hye cuba menolak Jungkook namun gagal.

" Tunang? Heh. Setelah apa yang dia cuba buat kat kau, kau masih anggap dia tu tunang kau? lau tak serik?" Jungkook mengelus perlahan rambut Ji Hye.

" Mingyu oppa tak sengaja! Ya dia tak sengaja. Dia seorang lelaki yang baik!" Ji Hye cuba membela tunangnya si lelaki gelap itu.

" Huh. What ever. Idc." Jungkook mencium ubun ubun kepala Ji Hye. Ji hye tak selesa. Dia cuba menjarakkan tubuhnya dari Jungkook.
" Sshuhh. Just stay still. Biarkan keadaan kita macam ni untuk beberapa detik." Jungkook mengeratkan pelukannya. Ji Hye pasrah. Dia akhitnya diam.








Ottae?? So bad rite? Soon it will be finished. Maybe just two or three chapt more. Thanks for reading. Love u all.

[C] My Egois Husband 18+++Where stories live. Discover now