5

4.8K 273 44
                                    

Song Ji hyo yang leka membaca bahan rujukan di cafe tidak perasan bahawa Hyera sedang menuju kearahnya senyap senyap.

Hyera dengan evil facenya perlahan lahan berjalan di belakang Ji Hyo.

Sampai saja di belakang Ji Hyo dia mengangkat kedua belah tangannya tinggi dan

" Bwahhh!!" Hyera menepuk bahu Ji Hyo kuat.

" Omo !!! Kamjagiya!!" Ji Hyo terjerit kecil menyebabkan segelintir pelajar yang berada di cafe menoleh kearahnya.

Ji Hyo memerah apabila menyedari bahawa dia menjadi tumpuan.

Dia kemudian mencubit pinggang Hyera.

Hyera mengaduh kesakitan akibat diketam oleh chingunya.

" Omo! Appayeo~~" Hyera mengaduh sambil mengusap pinggangnya.

" Hah. Tau sakit. Kau terkejutkan aku dah kenapa? Buang tebiat?" Ji Hyo mengrollingkan matanya.

" Alahh.. aku saja je nak gurau dengan kau." Hyera mempout bibirnya.

" Yelah tu. Nak gurau konon. Mujur aku tak ada sakit jantung kalau tak dah padam dah!"

" Padam? Bukan hwi param param param?" Hyera tersengih.

" Arghh. Molla. Kenapa kau datang sini?" Ji Hyo menyisip sedikit ice americanonya

" Saje je. Nak jenguk chingu aku ni buat apa. " Hyera tersengih seperti kerang busuk.

" Alah ye la tu." Ji hyo membelek perlahan buku rujukan itu.

" Hyo... cuti sem dah dekat. Apa plan kau?" Tanya Hyera.

" Plan aku? Plan aku nak cari kerja la." Ji hyo tersenyum nipis.

"Ohh.." Hyera mengagguk angguk.

" Kau pula?" Tanya Ji Hyo.

" Aku? Aku just balik Busan je la sebab keluarga aku adakan satu upacara kat sana. Aku nak tak nak kena balik juga." Hyera tersengih.

" Ohh. Okay la tu. Busan pun ada banyak tempat menarik. Kau mesti pergi teroka satu Busan nanti." Ji hyo tersenyum.

" Hahahhaha. Ye la kot. Ehh dah lewat ni. Nanti kelas Mrs Kyu. Jom la." Hyera mengemas barangnya diikuti Song Ji Hyo.

Skip...

Mature content ebibadehhhhh~~

Dalam sebuah bilik hotel mewah di Seoul, terdapat satu pasangan yang asyik memadu kasih.

Yeoja tersebut hanya memakai lingerie merah manakala yang namja topless dan hanya memakai boxer di badannya.

Yeoja yang berada di pangkuan namja itu merengek manja apabila namja itu menggigit lehernya dengan penuh keghairahan.

" Jungkook....geli lahhhhh. Stop it darl.." yeoja itu merengek.

" You told me stop enjoyed your sexy body? Hahahhaha. No way IU." Jungkook terus bertindak semakin agresif.

" Ahhhh!! You ni nakal la." IU menggigit telinga Jungkook.

" ohh. Gigit telinga I ya? Mehh sini I gigit your whole body. " Jungkook merebahkan badan IU di katil dan dia cepat cepat menindih badan IU.

" Hey. Tak adil." IU memprotes.

" Tiada keadilan dalam dunia ni sayang." Jungkook mula bertindak nakal.

Dia membuka butang lingerie IU perlahan. Dia kemudian mencium dada IU.

IU hanya mampu merengek manja. Habis kusut masai rambut Jungkook digenggamnya.

[C] My Egois Husband 18+++Where stories live. Discover now