9

4.3K 288 57
                                    

Song Ji Hyo membuka matanya. Dia mengeluh perlahan. Kejadian semalam iaitu di mana dia hampir menjadi mangsa tuan muda Jeon Cena masih segar di ingatannya.

Namun dia perlu bertahan untuk bekerja di sini kerana dia amat memerlukan wang. Amat!!!

Song Ji Hyo bangun dari katilnya. Dia bersiap siap untuk memulakan tugasnya sebagai maid di rumah agam itu.

Sejak Koo ahjumma dah berhenti kerja hanya dia saja maid yang tinggal.

Tuan Muda Jeon tidak mengajikan driver kerana dia lebih senang memandu sendiri. Tukang kebun pula hanya sekali dalam seminggu sahaja datang atas arahan tuan mudanya.

Usai bersiap siap dia melangkah ke dapur untuk memasak sarapan pagi.

Tuan Mudanya pasti tidak bangun lagi. Lagi lagi hari ini merupakan hujung minggi ditambah pula dia mabuk bagai nak gila semalam.

Ji hyo membuka fridge dan mengeluarkan bahan bahan untuk memasak.

Dia memasak dengan tekun sehingga tidak sedar ada orang berdiri di belakangnya.

" Hye pretty." Orang itu menegur Ji Hyo. Ji hyo yang terperanjat menyebabkan sudip di tangannya terjatuh ke lantai.

Dia membongkok untuk mengutip sudip itu dan orang itu menepuk perlahan pinggulnya.

Ji hyo lantas bangun dan berpusing. Dia mengerutkan dahinya.

Ji hyo kelihatan takut.

" Hye. Nice to meet you. " Orang teesebut tersenyum sinis.

" Hy..hye.." Ji Hyo membalas takut takut.

" So kau la maid baru Jungkook?" Suara itu bernada sinis. Matanya meliar pada Ji hyo. Menscan keselurahan wajah dan badan Ji Hyo.

" Nae." Ji Hyo balas pendek. Dia yang tidak selesa menundukkan pandangannya daripada tatapan namja itu.

" kau nampak menarik. Heh." Suara itu sekali lagi bersuara. Dia cuba memegang lengan Ji Hyo namun Ji Hyo tepis kasar.

" eo?" Ji hyo membuat mula blank

" Daripada kau susah susah jadi maid, baik kau jadi sex slave aku. Aku bayar lagi mahal dari gaji kau
" namja itu cuba  menarik pinggang Ji hyo ke dalam pelukannya namun Ji hyo meronta ronta.

" Ani..aniyaaa" suara Ji Hyo serak menahan tangis.

" Jangan la jual mahal sangat. Alah perempuan macam kau ni aku kenal sangat. Pura pura baik."
Namja itu tersengih. Matanya meliar ke bahagian dada Ji hyo yang tertutup dengan baju maidnya

" jangan buat saya macam ni." Ji hyo cuba melarikan diri namun dihalang oleh namja itu.

" Alah relek la. Tahhh tahh Jungkook dah baham kau kan?" Namja itu bersuara keras. Dia membulatkann matanya kearah Ji hyo

" Tolong jangan hina saya. Saya ada maruah!" Ji hyo bersuara marah namun ada nada getar di dalam suaranya.

" maruah?? Heh.. Pergi mampus dengan maruah kau!" Namja itu mengcengkam kuat kedua dua lengan Ji hyo. Dia cuba menjatuhkan ciumannya pada leher Ji hyo.

Namun derapan langkah seseorang yang menuruni tangga menghentikan perbuatan namja itu.

Namja itu tersengih.

" Kali ni kau selamat, bitch." Namja itu memberi flying kiss kepada Ji hyo.

" Jungkookieeeeeeee... Hyung rindu kauuuuu." Namja itu berubah karekter di hadapan Tuan Muda Jeon.

" Kenapa kau datang............










































Hobie hyung?" ( Yasss yasss i make Hoseok turn a bad bastar*! Muahahahahahhahahaha.) Jungkook menghampiri Hoseok yang tersengih.

" Saje. Dah lama aku tak lepak kat rumah kau. Lagipun aku nak kenal maid baru kau ni." Hoseok tersenyum sinis memandang wajah Ji hyo yang pucat.

" Buat apa nak kenal dia? She's just my maid. " Jungkook bersuara angkuh. Ji hyo menunduk wajahnya.

" Hahhaa. Betul gak. Hanya orang gaji. Yang tak sesuai langsung bergaul  dengan golongan kelas bangsawan macam kita." Hoseok menyeringai.

Ko bukan bangsawan. Ko bahang sawang ade ahh... ( only Terengganuian will know this.😂)


" Urmm. Ji hyo buatkan sarapan untuk aku dan Hoseok hyung. Bawa ke dalam bilik aku." Jungkook memberi arahan.

" Wahhh. Breakfast on bed. Muahahha." Hoseok ketawa.

" Fuck off hyung" Jungkook menunjuk middle finger kearah Hoseok.

" Auchh my hearteu." Hoseok membuat muka seakan akan nak mampus.

" Nae Tuan Muda." Ji Hyo menunduk hormat.

" Jom naik hyung."

" Othay my kookies munchyssssss!" Hoseok memegang pinggang Jungkook namun ditepis kasar oleh Jungkook.

Tbc

Vote 65 to update.

Yasss iam cruel author. Muahahhahaha

But you who is silent reader are the cruellest.

Ok bye bye. Jumpa di next chappyyy byuntanessseee

[C] My Egois Husband 18+++Where stories live. Discover now