8

4.2K 286 45
                                    

Apabila Bts selesai makan mereka melepak di ruang tv ditemani wain dan juga tayangan cerita Friend With Benefits.

Jungkook membuat muka tidak selesa apabila V hyung meletak kepalanya diatas bahu Jungkook.

Dia cuba melarikan diri namun dia tersepit antara V, Yoonmin dan Namjin manakala Jhope sedang sedang bermain dengan phonenya.

" Woi. Ingat tak lagi Yoongi hyung masa kau cakap ada satu awek cun  kerja kat kafe haritu?" Tanya Jungkook tiba tiba.

" Haah. Masa tu kita hang out sekali ngan Jhope. Wae?" Balas Suga.

" Ani. Tak ada apa apa." Jungkook diam.

" Alah. Takkan tiba tiba je tanya and then cakap saja. Mesti ada benda lain ni." Suga mendesak Jungkook.

" Arra.arra. Budak tu kerja kat rumah aku la hyung. As a maid." Jungkook membalas tenang.

" Jinjja. Wahh untung kau. Dia tu dah la cun, badan meletop pula. Auchh. Bagi dia kerja kat aku la." Suga tersengih sengih.

" Big no. Siapa nak jadi orang gaji aku kalau aku kasi dia." Jungkook menjeling.

" Weh korang cakap  pasal apa ni?" Tanya Jimin.

" Alah ada awek cun yang aku ushar kat kafe haritu kerja ngan Jungkook." Suga menjelaskan.

" Jinja. Hahhaha. Untung la kau Jungkook ada maid comel. Hahha. Kalau lapar boleh 'ngap' " Namjoon buat muka gatal sambil menerkam Jin yang berada disampingnya. Manakala Jin hanya tersengih malu beruk mak nyehh.

" Alah. Jimin nak kenal ngan dia. Mana tahu sangkut. " Jimin tersengih sengih.

" What ever." Jungkook membalas malas.

Dia perasan V merenung dia tidak puas hati namun Jungkook hanya membuat muka aku tak bagi kau  poop kan????

Skip...

Jungkook pulang dengan mabuk akibat Jhope yang membeli soju. Dia yang dah lama tak minum soju meneguk bergelas gelas soju dan akibatnya Jin terpaksa menghantar dia balik.

Jin menekan loceng rumah Jungkook.

Tak lama selepas itu, pintu dibuka dari dalam.

Kelihatan wajah Ji Hyo terjengul disebalik pintu.

" Hye pretty. Ni tuan awak dah mabuk ni. Boleh bukakan pintu ni?" Jin tersengih.

" ohh. Guerae." Ji Hyo membuka luas pintu.

Jin yang memapah Jungkook yang tidak sedarkan diri dan membawanya ke sofa.

Dia membaringkan Jungkook di sofa.

Jin kemudian memandang Ji Hyo.

" So pretty,, My name is Jin. Kim Seok Jin. Your name?" Jin menghulurkan tangannya namun Ji Hyo menunduk hormat.

" Song Ji Hyo imnida." Ji Hyo menunduk hormat. Jin menarik tangannya kembali apabila tangan nya tidak bersambut

"So young lady, i need to go. Please take care. " jin tersenyum dan meminta diri.

Ji hyo hanya menunduk hormat.

Ji Hyo menghampiri Jungkook. Dia cuba membangunkan tuannya namun tidak berhasil.

" Tuan muda Jeon. Tuan muda jeon??" Ji hyo  cuba untuk membangunkan Jungkook namun kerjanya hanya sia sia.

Akhirnya Ji hyo terpaksa membuang stoking milik Jungkook.

Jungkook yang separuh tersedar melihat Ji Hyo yang membuka stokingnya.

Kepalanya terasa pening .

Dia tersengih melihat maidnya.

"  Hahahaha. Hik.. hik...maid baru aku rupanya ingat siapa tadi." Jungkook yang mabuk tersengih sengih memandang Ji hyo.

Ji hyo hanya diam. Selesai dia membuka stoking Jungkook dia bangun untuk berlalu ke dapur namun Jungkook menarik tangannya sehingga Ji Hyo terjatuh diatas badan Jungkook.

"Tuan..tuan.." Ji Hyo cuba bangun namun Jungkook memeluk badannya erat.

" Hahaha. Kau nak pergi mana. Duduk la sini dulu. Chagi. Apa kata kau layan aku dulu?" Jungkook tersengih.

" Eo?? " Ji Hyo cuba melepaskan diri daripada Jungkook namun malangnya Jungkook bertindak jauh dengan merebahkan Ji Hyo di sofa dan menindihnya.

"Tuan. Jebal. Jangan buat saya macam ni." Ji hyo cuba meleraikan pelukan namun gagal.

" Hahahah. Kau nak pergi mana? Stay la dengan aku dulu." Jungkook merapatkan wajahnya pada Ji Hyo.

Dia mencium aroma tubuh badan Ji Hyo.

" Erm.. wangi.." Jungkook smirk.

Dia merapatkan wajahnya pada wajah Ji Hyo. Cuba untuk mencium Ji Hyo namun Ji Hyo yang seolah olah baru mempunyai kekuatan menolak tubuh Jungkook dan berlari menuju ke biliknya.

Jungkook smirk.

" Heh. Baru acah macam tu dah pun takut. Pompuan lemah." Jungkook bangun dan menuju ke biliknya. Langkahnya tidak terhuyang hayang.

Sepertinya dia tak mabuk.


Atau lebih tepat dia pura pura mabuk.

Hai. Mianhae for late update. Rasanya dah takde dah yang sudi baca ff ara ni. Yang masih lagi baca thanks sebab sudi baca walaupun cerita ni mengarut gila.

Btw ara nak cakap ff ni lain sikit dari ff yang lain . So dont expect to much..

Thanks pada yang sudi votes and comment.

Silent reader. Hurmm thanks sudi baca walaupun korang tak pernah komen ff ara ni.

Tapi satu je ara nak cakap. Macam mana ehh kalau korang ada buat sesuatu tapi takde orang pandang pun. Macam tu la situasi sekarang.

Ok ara mengarut. Bubyee

[C] My Egois Husband 18+++Where stories live. Discover now