Jungkook yang memegang tangan IU mengangkat tubuh langsing IU dan menghempasnya ke atas katil.
IU hanya tersenyum menggoda. Dia bermain main dengan rambutnya.
Jungkook melepaskan bajunya. Dia mengunci pintu bilik tersebut dan menghampiri IU dengan langkah yang sedikit pincang kerana penangan alkohol yang dia minum tadi.
Jungkook merangkak keatas katil dan berada diatas IU. IU meletakkan tangan dileher Jungkook dan melilitnya ketat.
Jungkook mendekatkan wajahnya pada IU dan kemudian mencium bibir IU rakus. IU membalas ciuman tersebut. Suasana menjadi panas.
Jungkook melonggarkan tali pinggang yang dipakainya dan cuba membuka zip dress IU.
IU melarikan jemarinya pada dada Jungkook dan mengusap perlahan abs Jungkook.😶😰😋
Jungkook mengeluh perlahan. Dia kemudian mencium perlahan telinga IU.
" Saranghae Ji Hyo yahh.." Jungkook ingin mencium bibir IU namun IU menampar pipi Jungkook kuat.
Apabila tersedar Jungkook menyebut nama yeoja lain apabila mereka sedang beraksi🌚🌚
Pang!
" Perempuan mana pula ni nama Ji Hyo? I need explanation Jeon Jungkook!" IU menolak badan Jungkook dari menindih badannya. Dress nya dizip kembali.
" urmm. Nothing. Tu nama klien syarikat I je." Jungkook cuba berdalih.
" Wow nama klien you. Why sampai sebut nama dia atas katil when you are making love with me? Or you already making s** with that bitch! Ppali answer my question your bastard!" IU mengamuk.
" I cakap takde apa tak de apa la. You nak apa lagi ?" Jungkook memarahi IU. Dia merasakan tercabar apabila IU mempersoalnya.
" You!! Berani you marah I!" IU membaling bantal pada Jungkook namun Jungkook tepis kasar.
" You want know something? We.are.over!" Jungkook memakai bajunya kembali.
IU memucat.
Apabila Jungkook mengatakan hubungan gelap mereka putus thats mean akaunnya juga keputusan wang dan itu bermakna dia akan jatuh miskin tak boleh beli Gucci, Prada and Loiuss Vuitton. Ohh shit..
IU lantas bangun dan memeluk Jungkook dan meminta maaf.
" iam sorry honey. I tak sengaja akap macam tu. Mianhae. Please tarik balik kata kata you." IU dengan wajah tak tau malu memeluk Jungkook namun Jungkook menolak IU keatas katil.
" No. We are over. Aku dah muak dengan kau . Ni sagu hati sebagai tanda penghargaan kau selama ni puaskan nafsu aku." Jungkook melemparkan sekeping cek.
" No. I still love you yeobo. Andwae!!" IU menjerit.
Dia memandang Jungkook yang keluar dari bilik itu dan memandang cek yang dilempar oleh Jungkook.
" Bwo? Satu juta won je? Mana cukup. JEON JUNGKOOKKKKKKKKKKKKKKKKK!" IU sudah menjerit seperti hantu kak limah kena gigit semut api.
Jungkook yang keluar dari bilik itu dan mencari rakannya yang lain. Dia bertanya pada salah satu pengunjung yang menjadi regular customer di kelab itu yang merupakan kelab milik Jung Hoseok aka Jhope aka Jhorse aka husben kepada stigmae- sorang nih.
Dan hasilnya dia membuka bilik bernombor 69 dan terkedu apabila melihat Jin yang sedang duduk diatas Namjoon yang sedang dihandcuff diatas katil
" Opss. Mianhae kacau. Hah sambung balik sambung sambung." Jungkook yang separuh mabuk menutup pintu bilik itu yang jelas menunjukkan wajah Namjin yang tertangkap melakukan aksi yang tidak tidak.
Dia kemudian menuruni tangga dan terserempak dengan V.
Jungkook yang nak terjatuh namun V sempat memegang tubuh Jungkook namun kemudian Jungkook menepis
" Wehh apa ni hyung! Aku bukan ghey la. Taksah la pegang aku. Banananna. Betul la." Jungkook jalan terhuyung hayang.
"Kau dah mabuk ni biskut. Mehh aku hantar kau balik." V memapah Jungkook namun Jungkook menepis.
" No no not today hiyong. Aku boleh jalan lagi ni. See..." Jungkook cube berjalan namun terjatuh. V cepat cepat memapah Jungkook.
Dan akhirnya Jungkook dipapah balik oleh V. Namun sebelum mereka keluar mereka sempat bertembung dengan Yoonmin.
Yoonmin memandang pelik.
" Aishh sejak bila Jungkook boleh terima V ni? " Jimin bersuara.
" Aniy. Dia mabuk. Aku nak bawak dia balik rumah dia." V menyangkal.
" Ohh. Tapi kalau betul pun okay apa. Heh. " yoongi tersenyum sinis sambil merangkul tubuh Jimin yang dari tadi bermain dengan bulu dadanya.🌚🌚
" Whatever." V terus memapah Jungkook keluar dari kelab itu yang semakin menggila dengan Jhope sebagai deejay malam itu.
Malam itu kuda beraksi dengan penuh tenaga.
Skip...
V yang sampai dirumah Jungkook memapah Jungkook dan menekan loceng rumah.
Ji Hyo kemudian muncul. Dia membuka pintu membiarkan V membawa masuk Jungkook hingga ke katil. Ji Hyo mengikut dari belakang.
Jungkook dibaringkan diatas katil miliknya.
V kemudian mengusap perlahan rambut Jungkook dan mencium dahi Jungkook. Kemudian dia menghampiri Ji Hyo.
" Aku pergi dulu. Jaga dia." V memberi amaran.
" Nde." Ji Hyo bow.
V kemudian meninggalkan rumah Jungkook.
Ji Hyo melangkah menuju ke arah Jungkook.
Dia perlahan lahan membuka stoking Jungkook.
" Auchh." Jungkook mendesis sambil memegang kepalanya.
" Tuan okay? " Tanya Ji Hyo.
" Kepala aku sakit. Picitkan. Arah Jungkook.
" Nde. " Ji Hyo perlahan lahan menuju kearah Jungkook
Namun Jungkook lantas menarik Ji Hyo dan menindihnya diatas katil
" Tu..tuan Muda.."
" You are mine."
Tbc
Vote 🌼
Comment 💕
Follow me😔
YOU ARE READING
[C] My Egois Husband 18+++
FanfictionBook 1 Lelaki yang egois, kejam dan tak berperikemanusiaan namun tak terduga apabila jatuh cinta. Namun malangnya dia jatuh cinta pada orang yang salah. Dan ia menjeratnya kembali. Book 2 Penyesalan. Namun tiada apa yang dapat dilakukan. Muncul seo...