7

4.4K 260 86
                                    

Have mature content and bad words. Bocah please jangan baca. Auchhhh🌚🌚

Jungkook bersiap siap untuk ke party Namjin.

Dia mengenakan pakaian yang kasual namun masih mampu menarik hati golongan yeoja dan namja yang gheiii seperti Kim Tae Lien.

Dengan kemeja hitam dan ripped jean, dia kelihatan sungguh kacak dengan rambut yang diwarnakan dengan dark brown.

Dia kemudian menuruni tangga dan terpandang akan maid barunya iaitu Song Ji Hyo.

" Selamat malam Tuan Muda Jeon." Ji Hyo menunduk hormat.

" Erm.. Selamat malam. Aku nak keluar sekejap. Pastikan semua pintu dikunci. And awas kalau aku tahu kau ada jemput mana mana strangers dalam rumah ni." Jungkook memberi amaran keras.

" Baik tuan muda." Ji hyo patuh.

Jungkook terus melangkah keluar dari rumah agamnya. Namun dia mematikan langkahnya apabila telefonnya bergetar dalam poket seluarnya.

Dia mengeluh apabila melihat nama pemanggil. Dia mematikan panggilan tersebut namun deringan masih berterusan.

Dia kemudian mengangkat panggilan itu.

" Ada apa?" Jungkook terus bertanya.

" Bila kamu nak balik ke villa sayang?" Pemanggil itu bersuara lirih.

" Kook busy la eomma. Kalau Kook balik pun buat apa kalau asyik gaduh dengan hyung?" Jungkook terus membentak.

" Cuba la berbaik. Eomma sayang kamu berdua. Eomma taknak---"

" Eomma Kook busy ni. Lain kali la Kook call eomma." Jungkook ingin mematikan panggilan telefonnya namun Eommanya masih bercakap.

" Kamu sihat sayang?" Eomma Jungkook bertanya.

" Sihat. Dah la. Bye." Jungkook terus mematikan panggilan.

Dia memandu laju keretanya ke lokasi yang diberitahu Jin.

Tak sampai setengah jam dia sampai ke kondo mewah di Gangnam.

Selepas dia memarkir keretanya, dia terus menuju ke lift dan menkan butang ke tingkat 69🌚🌚


Sampai di tingkat 69 dia terus menekan loceng di rumah hyungnya, Jin.

Pintu dibuka. Kelihatan Hoseok yang tersenyum kuda melihatnya.

" Hyep. Sampai pun." Jkuda mempelawa Jungkook masuk.

Jungkook masuk ke dalam rumah bersama dengan hadiah di tangannya.

Dia melihat pasangan Yoonmin yang sibuk berkucupan dengan Jimin yang berada diatas peha Yoongi.

Jungkook hanya membuat muka pasrah dan konsep redho ada chingu yang gheii macam taik kambing.

" Mana Jin? " Tanya Jungkook.

" Kat dapur. Tengah sedia makanan. " Hoseok menjawab namun matanya terarah pada tv yang memaparkan filem Fifty Shades Of Grey.

" Cerita apa ni? " Tanya Jungkook.

" Fifty Shades of Grey. Best woooo...." Jhope tersengih sengih. Jungkook memandang skrin tv.

" Ermm menarik. Boleh guna kat maid baru aku." Jungkook mengguman perlahan .

" Apa?" Tanya Jhope.

" Takde pape." Jungkook smirk.

Dia menuju ke dapur. Namun Jhope menahan.

" Ehh jangan masuk." Tegah Jhope.

[C] My Egois Husband 18+++Where stories live. Discover now