10

4.3K 263 35
                                    

Song Ji Hyo membawa dulang yang berisi sarapan ke bilik Jungkook.

Dia agak teragak agak namun memberanikan diri untuk membawa sarapan tersebut.

Dia melangkah menaiki tangga dengan berhati hati kerana takut tersadung anak tangga.

Apabila sampai di bilik tidur Tuan Muda Jungkook, dia cuba untuk mengetuk pintu bilik namun tangannya yang penuh menyukarkan pergerakannya.

Dia akhirnya membuat keputusan untuk membuka pintu yang sedikit terkuak.

Namun apa yang dia lihat di depan  matanya menyebabkan matanya terbuntang  besar dan dulang berisi makanan jatuh dan terhempas diatas lantai akibat terlampau terkejut.





Prang!!! Bunyi kaca yang terhempas keatas lantai menyebabkan dua insan yang berada dalam kedudukan yang mencurigakan diatas katil tersentak dan berpaling kearah punca bunyi itu.


Jungkook yang berada diatas badan Jung Hoseok dengan hanya memakai tuala di badannya bertindak bangun dari menindih badan  Jung Hoseok.





Never thought that Jungkook is a top over Jhope🌚🌝

Jhope bangun dan membetulkan bajunya yang tidak kemas akibat perbuatan Jungkook tadi.

Dia memandang sinis kearah song Ji Hyo.

" Wow. Its look like  someone who is just a MAID dont knocked the door before walk into this room." Jhope menatap sinis wajah Ji Hyo yang sudah pucat.

" Sa...saya datang bawa sarapan untuk Tuan Muda Jeon." Ji Hyo tergagap gagap.

" So where is our breakfast?" Jhope masih berniat mahu mendera  mental Ji Hyo.

" Er.. er.. er.." Ji Hyo kehilangan kata kata.

" Dah aku nak kau bersihkan atas apa yang kau lakukan. " Jungkook memberi arahan.

" Nde. Jeongmal mianhae ." Ji Hyo berulang kali membongkokkan badannya meminta maaf.

" Gwenchana. Kau boleh pergi." Jungkook menghalau Ji Hyo.

Jhope tersengih sengih.

" So. Urmm your maid is so interesting. Its make hyung want to know her with more detailed. " Jhope bersandar pada kepala katil sambil membuang tali pinggangnya.

" Kau dah kenapa buang tali pinggang kau hyung? Dah nak mampus?" Jungkook melangkah ke wardrobenya dan mencapai kemeja putih dan memakainya pada badannya.


" Hahahahah. Ani. Rasa ketat kat 'adik' aku . Kau la ni make me turn on Kookie." Jhope tersengih.

" What? Jungkook buat apa?" Jungkook membuat muka blur.

" Kalau kau tak terkam aku tadi, dah tak jadi macam ni." Jhope menyambung bicaranya.

" Yang hyung gedik nak baca surat aku dah kenapa?" Jungkook membuat muka pasrah.

Flashback..

Jungkook yang berada di bilik air kerana dia mandi membuatkan Jhope bosan menunggu keseorangan.

Dia memerhati bilik Jungkook yang mewah.

Dia mula berlalu ke meja kerja Jungkook. Menilik barang Jungkook sesuka hatinya.

Namun matanya menangkap sesuatu yang menarik hatinya.

Sampul surat berwarna  merah jambu.

Dia  mencapai sampul surat itu dan mengeluarkan surat itu daripada sampul.

Belum sempat Jhope membuka lipatan surat itu pintu bilik air dibuka menandakan Jungkook selesai mandi.

jhope menyorokkan surat itu dibelakangnya.

"Apa yang kau sorok hyung?" Tanya Jungkook.

" Takde pape." Jhope tersengih.

" Bak sini." Jungkook menghampiri Jhope. Membuatkan Jhope mengundur ke belakang.

" Bak sini hyung." Jungkook mendengus kasar

" Aniyooooo" Jhope tersengih sengih.

Jungkook kemudian menerkam kearah Jhope menyebabkan Jhope terjatuh diatas katil.

Jungkook yang berada diatas Jhope menggeletek jhope agar dia memberi semula barangnya.

Dan sehinggalah Song ji Hyo datang yang menyangka keduanya membuat aksi terlarang.

End flashback..

" Dahlah Hyung. Kau keluar dulu aku nak pakai baju ." Jungkook menghalau JHope.

" Alah macam tak biasa." Jhope tersengih sengih.

" Dah blahhhh.." Jungkook menolak badan Jhope keluar dari biliknya.

Jhope kemudian turun kedapur. Dia berniat mahu menyakat maid Ji Hyo.

" Annyeong again." Jhope menyergah Ji Hyo yang tekun membuat kerjanya.

" An.an..annyeong." Ji Hyo menatap Jhope takut takut.

" Hahahha. Wae tak berani tengok muka aku? Takut?" Jhope tersenyum sinis.

" Er.. err.." Ji Hyo hilang kata kata.

" Hahahaha. Kau ni comel la. Btw aku saje je tadi. Nak uji kau sama ada kau ni macam mana.." Jhope ketawa melihat wajah Ji Hyo.

Ji Hyo hanya diam.

" Btw nice to meet u. Btw seriously kau sangat cantik. Rugi orang secantik kau jadi maid." Jhope tersenyum. Namun kali ini nampak ikhlas.

" Kau bualkan apa dengan Maid aku hyung?" Tanya Jungkook. Dia baru turun setelah selesai berpakaian.

" Tak de pape. Kajja. Bangtan dan mereput membatu kat apartment tunggu kau shial." Jhope menyekeh kepala Jungkook.

" Nde nde arasoe. Tapi kau pergi dulu. Aku ada benda nak cakap dengan maid aku." Jungkook menyerahkan kunci keretanya pada Jhope.

" Nde...." Jhope berlalu namun sempat wink pada JiHyo

" So apa yang  ko rancak sangat berbual dengan Jung Hoseok?" Tanya Jungkook. Matanya tajam menatap mata Ji Hyo.

" Ani.ani. Kami tak bual apa apa." Ji hyo menunduk .

" Geojitmal!! Aku benci penipu!!" Jungkook melangkah menghampiri Ji Hyo menyebabkan Ji Hyo terperangkap di dinding.

" Aku nak kau jujur dengan aku. Aku tak suka penipu. And aku dah cakap sepanjang kau kerja dengan aku, aku tak nak kau ada hubungan dengan lelaki. Kau dah lupa ke wahai pabo?" Jungkook menunjal dahi Ji Hyo.

" Ta..ta.. tapi. Encik Hoseok yang berbual dengan saya." Ji hyo cuba membalas kata kata Jungkook.

" Kau siapa nak menjawab cakap aku!!" Jungkook mencengkam pipi Ji Hyo kuat.

Air mata Ji Hyo menitik apabila dia merasa sakit pada pipinya.

" Mian.mianhae." Ji Hyo meminta maaf.

" Aku harap kau tak akan ulang kesalahan yang sama. But after this, if u do the same damn mistake, i will not let you ascape." Jungkook melepaskan Ji hyo.

Ji hyo hanya diam. Namun air matanya tidak berhenti menitik.

" Ottakae?" Ji Hyo mengelap air matanya

Tbc....

[C] My Egois Husband 18+++Where stories live. Discover now