(9) THE END

3K 145 38
                                    

Ji Hye yang sedang berada dalam kereta melirik kearah Jungkook yang sedang memandu ketetanya dengan tenang. Ji Hye kemudian melirik kearah jari manisnya yang terselit sebentuk cincin yang bermata sebutir berlian.

Dia mengeluh perlahan.

" Betul ke apa yang kita lakukan Tuan?" Tanya Ji Hye.

" Apa? Kita berdua. Bersama. Apa lagi yang tak cukup Ji Hyo ah?" Balas Jungkook.

" And my name is Park Ji Hye. Nope Song Ji Hyo! You kept calling me Ji Hyo! Iam Ji Hye. JI HYE!!!" Balas Ji hye agak emosi.

" Alright iam sorry Ji Hye ah. I really love you. Kita bersama sama. Selamanya. Okay?" Jungkook mengenggam erat tangan Ji Hye dan menguncupnya perlahan.

" But saya dah bertunang. Apa saya nak cakap dengan Mingyu? Dia mesti kecewa bila tahu saya bersama dengan Tuan. " Riak wajah Ji hye melukiskan kerisauan.

Bam!!

Jungkook mengetuk stereng kuat. Dia mendengus kasar

" Forget about that bastard. Dia tak layak untuk awak Ji hye ah. Hanya saya. Hanya saya yang mampu membahagiakan awak. SAMPAI MATI!" Jungkook memberhentikan keretanya ditepi jalan.

" Awak berjanji akan bahagiakan saya?" Tanya Ji Hye.

" Look. Saya akan buatkan awak wanita paling bahagia hari ini. Awak tak akan menyesal bersama dengan saya Ji Hye. Hanya saya yang mampu bagi kebahagian pada awak. Hanya awak yang saya perlukan. Tiada lain sayang. Lepas ni kita akan pergi berseronok. Hanya awak dan saya. Okay?"Jungkook memegang pipi Ji Hye.

"Baiklah." Ji Hye tersenyum. Jungkook tersenyim. Dia kembali memandu menuju ke pusat bandar.

Pada hari itu mereka berseronok. Pergi membeli belah, makan aiskrim, bermain ais skating dan pergi ke arked mainan. Ji Hye pada mulanya yang kekok namun akhirnya tersenyum bahagia apabila Jungkook melayannya dengan baik.

Sekarang mereka berada di sebuah butik pengantin yang sangat mewah.

" Jungkook kita buat apa dekat sini?" Tanya Ji Hye.

" Hari ni kita akan pakai baju perkahwinan. Saya nak tengok awak pakai baju pengantin yang paling cantik. Sekarang pergi tukar baju awak. Chloe give her a nicest, beautifull , elegents  and expensive gown you have. I want see my woman in the most good gown you have. Please dont dissapointed me, Chloe." Jungkook mengarahkan Bos butik tersebut yang bernama Chloe.

" Alright Mr Jeon. Your lady will be the most beautifull lady in my gown. Just wait for a couple minutes." Chloe menunjukkan arah pada Ji Hye.

Tak lama selepas itu Ji Hye muncul. Jungkool yang juga siap dengan tuksedo putih terpana melihat Ji hye yang cantik dengan persalinan gaun hasil tangan Chloe.

" How was it Sir?" Tanya Chloe

"Parfait. Thanks Chloe. I will bank in your money after this." Jungkook terus memimpin tangan Ji Hye keluar dari premis tersebut.

" You look so beautiful jagiyaa. " jungkook mencium tangan Ji Hye lembut.

" Betul ke? Tapi gaun ni sangat kembang dan berat. Mesti mahal kan? Kenapa kita mesti pakai gaun ni?" Tanya Ji hye sambil membetulkan gaunnya.

" You will know later. " jungkook tersenyum. Dia kemudian membawa keretanya membelah jalan raya yang sibuk.

Tak lama selepas itu Jungkook memberhentikan keretanya ditepi pantai. Ji Hye memandang Jungkook hairan.

" Pantai? Kenapa?" Tanya Ji Hye. Dia mahu keluar namun dihalang oleh Jungkook.

" Ji hye ah. Saya nak awak tahu yang saya sangat cintakan awak. Saya tak sanggup kehilangan awak. Awak betul betul bermakna bagi saya. Saya betul betul cintakan awak. Hanya awak berada dalam hati saya. Saya cintakan awak. Sehingga kita mati Ji Hye ah.." Jungkook mendekatkan dirinya pada Ji Hye dan mencium bibir Ji Hye lembut.

Pada mulanya Ji Hye tidak membalas. Namun dia akhirnya mengalungkan tangannya pada leher Jungkook dan  membalas ciuman Jungkook. Mereka tenggelam dalam ciuman hangat.

Dan








Bammmm!!






Meletop.

Kereta yang dinaiki mereka meletup. Tiada sisa yang tinggal. Hanya rangkai kereta yang kelihatan.

Ingat kata Jungkook?

Dia cintakan Ji hye sehingga mereka mati. So korang mesti sudah teka kan siapa yang letak peledak dalam kereta?



















Ianya Jungkook.


END😊

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 16, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[C] My Egois Husband 18+++Where stories live. Discover now