6

4.3K 265 40
                                    

Flashback

Ermm. Interesting.." Jungkook smirk.

" Eo?" Ji hyo membuat muka blank.

End flashback

" Kau! Kau mari sini!" Jeon Jungkook memanggil Song Ji Hyo,  bakal pembantu rumah di rumah agamnya.

Wahhh nampaknya Ji Hyo mungkin akan menjadi maid di rumah Tuan Jeon Jeongang??😰😰😰


" Nae. Ada apa tuan panggil saya? "Ji Hyo menunduk hormat.

" Kau nak  bekerja kat sini kan?"

" Ya tuan."

" Okay kau nak kerja sampai bila?"

" Sampai cuti semester saya habis tuan."

" Ohh bagus. Kau boleh pergi."

" Maksud tuan??" Ji Hyo menayangkan muka blanknya.

" Kau diterima bekerja sebagai maid di rumah aku. Tapi ada beberapa rules kau kena ikut." Jungkook mengangkat kakinya diatas meja kopi.

" Nae Tuan." Ji Hyo patuh. Dia tidak berani untuk mengangkat pandangan matanya.

" First. Kau kena tinggal sini memandangkan Koo ahjumma akan berhenti pada hujung bulan ni. So sebelum semester kau bermula, kau kena tinggal disini.

Second, kau kena ikut semua perintah dan suruhan aku.

Third, jangan pernah menyoal apa apa tindakan aku.

Fourth, kau kena sediakan makan untuk aku. Walaupun aku tak makan kau tetap kena sediakan ikut apa yang aku nak makan.

Fifth, jangan jalinkan hubungan sama ada seksual mahupun interaksi dengan dunia luar. Aku tak suka pekerja aku buat hal lebih lebih lagi mencemarkan nama rumah agam ini.

" Tapi..." Ji Hyo cuba bertanya soalan

" Sixth, jangan sampuk semasa aku bercakap cakap. Tu saje setakat ni. Ingat semua rules ni. jangan langgar . Kalau tak,  ada hukuman kau akan kena dengan aku. Kau boleh start kerja mulai esok. Arachi?" Jungkook menatap wajah Ji Hyo dengan penuh  intens?

" Terima kasih tuan."

"Dan yang paling penting panggil aku Tuan  Muda Jeon. " jungkook menambah.

" Nae. Arasoe Tuan Muda Jeon

Ji Hyo berlalu. Mata Jeon Jungkook melihat belakang badan Ji Hyo.

Dia smirk.

Badan dia... Boleh tahan. Bisik hatinya.

Dia menjilat sedikit tepi bibir dia.

Song Ji Hyo. Welcome to the my world.


Tiba tiba telefonnya berbunyi. Jungkook mengangkat panggilan tersebut dengan penuh kemalasan.

" Igi bwo? Tak leh kalau tak kacau aku walau sehari?" Jungkook mengeluh.



" Aigoo Jeon Ggeukkieee Si Bunny wonhae manyak mani mani mani why so serious man? Apakah kau sudah andropous chinguya..." Suara itu memprovok Jungkook.

" Fuck you hyung!" Jungkook mencarut kesal.

Hah. Ni mesti atok swagger yang hajor ni...

" Oke. Where are you? Mehh sini aku fuck kau. Muahahhaha. " suara itu ketawa seperti kena rasuk hantu jin lahonat terlepas dari botol susu.

" Ha ....ha..... ha..... Lawak duhh. Namjoon hyung, hyung nak letak kat mana? Lam loji Taekk??" Jungkook membidas .

" fufufufu.. Namjoon opkos la letak lam my sexy hole. Ahhhh!!!" Jin Hyung berdirty talk dengan Jungkook.

" What ever. So what up hyung call aku?" Jungkook malas nak berbasa basi.

" Hihihi...  well aku nak sambut ulang tahun aku dan Namjoon yang ke 1782 hari, so aku ada sediakan makan makan sikit. Tu yang nak ajak korang ni. " Jin terkekeh kekeh seperti sundel bulung.

" Kau acah acah sweet. Ulang tahun konon. Poraahhhh." Jungkook menggulingkan matanya diatas jalan raya.

" Asal kau jeles? Hahahah. Tae Tae kan ada. Jadikan dia pacarmu donk" Jin membuat lawak babi.


Babi sila ninggal..

" Babi. Aku bukan ghei macam korang la. Nafsu aku kat  perempuan je la!" Jungkook membentak kasar.

" Hahahhaa. Chill my little Jungcovk. Hyung gurau je. So kau mesti datang ye. Btw ni party private so yeahh no girls or Shitkarooo (yeoja maaksudnya. Bangtan call yeoja as Shitkaroo not chikaroo) will join this party.

" Arggg!! Wae. 'Adik' aku baru nak bermanja manja." Jungkook mengeluh.

" Hohoho. Hell no. Nanti Namjoon pergi ngap yeoja malam tu. Bukan boleh percaya sangat jantan tu." Jin membalas laju.

" Whatever. Tengok la dulu aku pergi ke tak." Jungkook baru nak mematikan telefonnya namun Jin masih bercakap.

" ohh ya. Jangan lupa bawak hadiah tau. Hahahhaha. Aku nak beg Gucci yang KimK pakai okay??"

" Ani. Aku akan hadiahkan korang sebotol lube dan sepeket kondom."  Dan Jungkook lekas lekas mematikan talian namun masih sempat mendengar teriakan Jin.

" Yahhh!!!!"

" Gila. Jungkook membentak perlahan.

" Ji Hyo..  Song Ji Hyo.... cantik namun sayang bukan dari kalangan orang ternama. Tapi hahahahha. She's not bad. I think she hot in bed." Jungkook mula berfantasi yang bukan bukan.




Tbc...


Hai...



Fast hupdate for my lovely readers..


So how?? Sorry for bad words

55 next goal...

[C] My Egois Husband 18+++Where stories live. Discover now