13

4.2K 254 38
                                    

FLASHBACK

Namun Jungkook lantas menarik Ji Hyo dan menindihnya diatas katil

" Tu..tuan Muda.."

" You are mine."

END FLASHBACK

JI Hyo menolak tubuh Jungkook dan berlari ke pintu untuk keluar dari situ namun Jungkook menarik rambut panjang Ji Hyo dan merentap kasar membawa Ji Hyo ke atas katil.

Ji Hyo bingkas bangun dan berundur hingga ke kepala katil.

Jungkook menghampiri Song Ji Hyo. Dia menyeringai sambil membuang tali pinggangnya.

Dia main mainkan tali pinggang di tangannya.

" Kau nak lari mana kitty? Malam ni just you and me and this bed. Heh." Jungkook merangkak naik keatas katil.

Ji Hyo cuba bangun namun.

Ssup!! Zzap!! Zzap!!!

Ji Hyo memekik kesakitan.
Badannya memerah dan berbirat.

Akibat dilibas tali pinggang milik Tuan Mudanya

"Appo. Mianhae Tuan Muda." Ji hyo merengkok kesakitan diatas katil namun Jungkook terus melibas tali pinggangnya keatas tubuh Ji Hyo.

Berulang kali.

Berulang kali.

Teriakan tempikan dan tangisan Ji Hyo umpama melodi indah di telinga Jungkook.

" Wae my slave? Sakit? Olololololo. Kesiannya dia. Dah merah dah badan dia. Mianhae. Hik hik. Hahahahaahaha. " Jungkook yang tenggelam dengan mabuk menarik rambut Ji Hyo. Dia mendekatkan wajahnya pada wajah Ji hyo.

Ji Hyo cuba memalingkan wajahnya namun Jungkook merentap kasar  dagunya membuat Ji Hyo meringis kesakitan.

" Layan aku malam ni Song Ji Hyo." Jungkook membuka bajunya.

Ji hyo menggeleng kepalanya. Dia cuba turun dari katil namun Jungkook memegang pinggangnya dan menghempas tubuhnya.

Jungkook merentap baju Ji Hyo kasar menyebabkan baju milik Ji Hyo  koyak.

Ji hyo menyilangkan tangannya di dadanya yang terdedah namun Jungkook menarik kedua dua tangan Ji Hyo dan diikat di kepala katil  menggunakan kemeja miliknya.

JI Hyo menangis sekuat kuatnya. Dia cuba menendang jungkook namun Jungkook menampar kasar wajahnya.

Bibir Ji Hyo berdarah dan pipinya memerah. Jungkook memperlakukan Ji hyo seenaknya.

" Andwae. Let me go. Saya merayu tuan. Jangan lakukan semua ni. Kasihani saya. Jangan tuan." Ji hyo merayu rayu.

" Too bad but its sweet." Jungkook mencium wajah Ji Hyo kasar menyebabkan wajahnya luka.

Jungkook mengambil tali pinggangnya dan terus memukul tubuh Ji Hyo.

Jungkook cuba membuang skirt yang dipakai Ji Hyo.

" Ani. Jebal!!" Teriakan Ji Hyo memecah keheningan malam.

Malam itu menjadi saksi Ji Hyo menjadi mangsa kepada Jungkook.

Skip...

Ji Hyo tersedar.

" Ini semua mimpi. Ye ni hanya mimpi." Ji Hyo meyakinkan dirinya.

Namun apabila menyedari ada satu tangan asing yang berada di perutnya air matanya menitis. Semakin lama semakin laju.

" Wae?"

Ji Hyo cuba bangun. Tangan yang berada di perutnya dialihkan perlahan.

Selimut yang hanya membaluti tubuhnya dipegang erat.

Dia cuba turun daripada katil itu. Namun sakit di bahagian kewanitaannya menyebabkan dia terjatuh diatas lantai.

Ji Hyo mengengsot perlahan menjauhi katil. Dia sekali lagi cuba bangun namun terjatuh.

Ji hyo semakin kuat menangis. Namun masih tidak mampu membangunkan sang singa.

Badannya menjadi lebam dan membiru akibat diperlakukan kasar oleh Jungkook.

Badannya menjadi sakit namun Ji Hyo hanya mampu menangis sambil memeluk tubuh.

BRAKKK

Tiba tiba pintu bilik dibuka kasar. Seorang yeoja masuk kedalam bilik tersebut membuntang melihat keadaan Ji Hyo.

Ji Hyo mengengsot. Dia malu namun tidak dapat berbuat apa apa.

" JEON JUNGKOOK!!!!!!!!!!" Yeoja itu memekik keras.


Tbc

Walaupun aku buat ff cikai and mengarut tak perlu lah kau announce satu dunia. Well yess kau pnya story memang hebat folowers? Ber k . But please appreciate skit works orang lain. Kbye

[C] My Egois Husband 18+++Where stories live. Discover now