Song Ji Hyo yang sudah selesai melakukan pekerjaannya mengambil keputusan untuk berehat di dapur.
Sambil menyisip kopinya dia melihat pada skrin telefonnya.
Dia leka membaca surat khabar on9.
Dia kemudian tersedar apabila menyedari Tuan Muda Jeon belun pulang padahal jarum jam sudah menunjukkan pukul 1:00 pagi.
Dia sudah mengantuk namun dia terpaksa menunggu tuannya pulang dahulu barulah dia boleh berehat.
Ji Hyo menguap. Akhirnya dia tertidur di meja makan di dapur akibat terlalu mengantuk.
Skip.
Suasana bising di sebuah klub malam yang menjanjikan keseronakan dunia yang sementara tidak diambil peduli oleh Jungkook.
Dia hanyut dalam dunianya sendiri. Dia yang dari tadi meneguk berbotol botol arak sedang meneguk lagi segelas arak tanpa mempedulikan keadaan sekeliling.
" One more a glass of Vodka." Jungkook memesan pada bartender bar.
Apabila siap Jungkook meneguk rakus sehingga habis.
" Yahh Jungkook. Kau dah kenapa ni? Dah berbotol botol kau telan. Asal kau ada masalah?" Suga menegur Jungkook.
" Ani." Jungkook menggeleng perlahan. Dia mencapai sebatang rokok dan menyalakan api pada rokok. Asap dihembus ke arah muka Suga.
" Yahh. Abis la muka aku yang manis ni. Dasar!!" Suga menjeling Jungkook namun Jungkook hanya tersenyum sinis.
"Manis apanya. Aku nampak takde cahaya keimanan pun? Heh.. Mana yang lain? Aku tak nampak pun batang hidung diorang?" Tanya Jungkook. Dia meneruskan hisapan rokoknya.
" aishh. Adalah. Kau je yang tak nampak. Si namjin tu mana lagi kalau tak booking bilik. Adalah bunyi maksiat tu nanti, si V pula layan yeoja mana tahh. Jimin lak pergi tandas and Jhope sedang mengkuda kat tiang.. Aku tanya ni. Kau ada masalah ke?" Suga memandang wajah Jungkook dengan risau.
" iam okay. Gwenchana." Namun dalam fikirannya muncul satu nama yang semakin lama semakin mendapat tempat dalam otaknya.
Namun dia cuba melupakan nama itu. Suga hanya menggeleng kepala tak tau nak buat apa dah.
Dia kemudia memesan Rum Coke kepada bartender yang sedari tadi memerhatikan mereka terutama pada Jungkook
Adakah dia seorang gheii?? Hohohoho...
Kemudian datang seorang yeoja yang berpakaian seksi menuju kearahnya.
Dia hanya memakai dress pendek paras peha warna merah cili dan sepatu tinggi.
Langkahnya yang Vogue menyebabkan beberapa namja bersiul nakal.
" Hai yeobo. " yeoja itu mengelus perlahan peha Jungkook. Jungkook smirk.
" Hye IU. I rindukan you. " Jungkook mengucup perlahan wajah IU.
IU hanya tersenyum menggoda. Dia merapatkan badannya pada badan Jungkook.
" I miss you so badly sayang. You dont want to feel my hotness?" IU
bermain main dengan anak rambut Jungkook." Hahaha. Why not. I miss you and your body so much." Jungkook bangun namun agak terhuyang hayang akibat sedikit mabuk.
IU memapah Jungkook. Suga mengerling kearah pasangan itu.
" Korang pun nak buat anak jugak ker?" Tanya Suga pedas.
" Haah. Wae nak join?" Tanya Jungkook.
" Takde selera. Boek aku buat anak ngan Jimin." Suga bingkas bangun.
" Halah kau hyung. Buat ngan Jimin macamlah boleh ada anak." Jungkook memperli. Iu terkekeh ketawa.
" F**** you! " Suga mencarut.
" Hahaha. Not today😏." Jungkook berlalu ke bilik diatas kelab itu.
Suga yang menjumpai Jimin terus menerkam Buntatnya laju.
Sampaikan Jimin si buntat memerah mukanya.
Tbc....
Sorry for the vulgar words and mature content..
So army and once adakah anda masih bernafas dengan elok tanpa alat bantuan pernafasan? Kalau tak ara nak kasi Cpr nih.😏😏😏
YOU ARE READING
[C] My Egois Husband 18+++
FanfictionBook 1 Lelaki yang egois, kejam dan tak berperikemanusiaan namun tak terduga apabila jatuh cinta. Namun malangnya dia jatuh cinta pada orang yang salah. Dan ia menjeratnya kembali. Book 2 Penyesalan. Namun tiada apa yang dapat dilakukan. Muncul seo...