Flashback
Kring kring
Telefon Jungkook berbunyi.
Jungkook melempar kayu golf ke lantai."Hello hai chagi. Nado bogoshipeo. Oppa buat apa? Oppa main golf ni hah. Ada 'bola' baru tu yang rasa nak main tu. Hahahhaa. Nak jumpa? Okay nanti oppa datang. Saranghae." Jungkook mematikan telefonnya. Dia mencangkung di hadapan Ji Hyo.
Jungkook tersengih.
" Kau selamat hari ni. Lain kali no more dream. You are miss right to i kill. Haruman i will take your soul. And then i will put you in fire. And it will be my spring day. But yeahh no not today. " Jungkook mencium kasar wajah Ji Hyo dan berlalu ke biliknya.
End flashback
Sudah beberapa hari kejadian tempoh hari berlalu. Jungkook tidak lagi bertindak luar batasan. Dan ia sedikit sebanyak melegakan hati Ji Hyo.
Ji Hyo baru sahaja selesai menelefon pihak Universitinya. Dia terpaksa menangguhkan pengajiannya kerana dia mengandung.
Ji Hyo mengeluh perlahan. Dia mengusap perlahan perutnya yang semakin membesar. Dia tersenyum.
" Eomma harap aegi besar nanti jadi anak yang berguna. Walaupun appa kamu tak mengaku kamu anak dia tapi eomma akan jaga kamu sepenuh hati eomma. Kamu la permati hati eomma. Hanya kamu ' harta' yang eomma ada. Eomma sangat sayangkan kamu. " Ji Hyo mengusap perutnya dengan penuh kasih sayang. Dia kemudian menuju ke dpaur.
Hari ni dia terasa nak makan stew kimchi. Mungkin pembawakan budak? Hahhahaha.
Mujur bahan bahan dah ada. Tak perlu bersusah payah ke pasar.
Selesai memasak Ji Hyo meletakkan sedikit stew tersebut kedalam mangkuk kecil. Baunya yang membangkitkan selera menyebabkan Ji Hyo tak sabar nak makan. Namun belum sempat Ji Hyo menyuap ke mulutnya. Kedengaran bunyi ketukan di pintu.
Knock! Knock!
Pada mulanya Ji Hyo mengingatkan hanya khayalannya semata mata.
Knock knock!!
Ji Hyo mengerutkan dahinya.
Knock knock knock knock knock my door🌚😊🌚😊🌚😊
Ji Hyo lantas menuju ke depan. Dia membuka pintu. Dia terkejut apabila wajah yang dia geruni muncul dihadapannya.
Dia ingin menutup pintu namun namja itu menahan. Dia dengan mudah menolak pintu itu dan masuk kedalam rumah.
Ji Hyo yang takut sudah menggeletar. Dia tak henti henti mengusap perutnya.
" Jungkook ada? " Tanya namja itu.
" Tu...tu...tuan takde. Dia keluar." Balas Ji Hyo. Namja itu memandang perut Ji Hyo. Dia tersenyum.
" Kau mengandung?" Tanya namja itu.
" nde." Ji Hyo balas pendek.
" Anak Jungkook atau anak salah seorang Bangtan?" Namja itu bersuara sinis.
" Apa yang Encik merepek? Dah tentu ni anak Jungkook!" Ji Hyo memandang tajam wajah namja itu.
" Aku tahu. Kami tak ' sentuh' pun kau hari tu. kami hanya main main je. Tu semua arahan Jungkook untuk takutkan kau je. " namja itu membalas . Dia menuju ke dapur. Ji Hyo mengikut dari jarak jauh.
YOU ARE READING
[C] My Egois Husband 18+++
FanfictionBook 1 Lelaki yang egois, kejam dan tak berperikemanusiaan namun tak terduga apabila jatuh cinta. Namun malangnya dia jatuh cinta pada orang yang salah. Dan ia menjeratnya kembali. Book 2 Penyesalan. Namun tiada apa yang dapat dilakukan. Muncul seo...