Otočil som sa k nej.,,Fajn.. Usteliem si na zemi" Usmial som sa na ňu.
"Nie." Pomaly som sa posunula do zadu a pred sebou spravila miesto. Chytila som si uterák a zdvihla Loganovi perinu. "Poď." Povedala som unavene.
Neveriacky som na ňu pozrel no ľahol som si. Pozeral som do stropu.
"Dobrú." Zamrmlala som a opatrne mu ľahla na hruď. Jednou rukou som ho objala a zatvorila oči.
,,Dobrú" Vzdychol som. Ona sa na mňa nehnevá? Skoro som ju zabil. Položil som na ňu ruku a hladil ju po ruke.
Mala by som sa naňho hnevať, no som príliš unavená, preto som to nechala tak. Aj zajtra je deň.
Zaspala a ja tiež.
Ráno som sa zobudila s poriadnou bolesťou hlavy a krku. Bolestne som zastonala a petočila sa.
Pomaly som sa zobudil a pozrel na Lauren.,,Uhm... V pohode?"
Zamurčala som. "Bolí to." Zastonala som. Bolelo to akoby stále mal vo mne tie jeho tesáky. "A vraj sa vieš ovládať." Zamrmlala som.
Prekrútil som očami.,,Prepáč. Vedel by som, ale..." Vzdychol som si.,,Poď vstaň. Vymením ti obklad" Posadil som sa.
"Vstať je nadvíli výkon." Zamrmlala som.
Odfrkol som si.,,Podaj mi ruku" Natiahol som k nej ruku, nech ju postavím.
Podala som mu ruku, aj keď už len tento pohyb bol príliš namáhvý.
Zdvihol som ju. Ako sa odkryla mala na sebe len ten uterák.,,Uhm.. Myslím, že v prvom rade by si sa mala ísť obliecť" Pozrel som jej do očí.
"Ja nevládzem." Zťažka som povedala. Znova sa mi zatvorili oči a ako som sedela na rkaji postele, znova som padla do perín.
Povzdychol som si.,,Potrebuješ jedlo a vodu" Skonštatoval som.,,Len lež alebo sa prezleč.. Ja ti pôjdem navariť" A tiež umyť tú podlahu, pretože tú povinnosť som si ja debil nespravil.
"Hmm.." Ležala som nehybne na posteli. Tá bolesť bola príšerná.
Vstal som z postele a išiel som dole. Narýchlo som jej spravil toasty a nalial vodu a prišiel som k nej. Položil som jej to na stolík vedľa postele.,,Poď" Zdvihol som ju k tomu, aby sedela a s pohárom vody som isiel k jej perám. Neviem, či je dostatočne silná na to, aby ho držala. Jemne som jej zaklonil hlavu a pohár priložil k ústam.,,Pi.. Opatrne" Povedal som.
S jeho pomocou som sa konečne napila. Privrela som oči. "Ďakujem." Povedala som, keď som dopila. Na malú chvíľu ma pustil a ja som sa znova zviezla do perín. Bola som naozaj slabá.
Pozrel som na ňu.,,Ach." Vzdychol som si. ,,Poď.. Ešte tu máš toasty." Znova som ju zdvihol.
Zamurčala som. Poriadne sa mi točilo v hlave.
Objal som ju.,,Neboj.. To prejde.. Bude dobre" Zamrmlal som. Jej ruku som mal na jej chrbte. Ranu má medzi lopatkami, takže by som jej nemal ublížiť takto.
"Čo ak mi znova ublížiš? Vtedy...vôbec si ma nevnímal." Sklonila som hlavu. "Bola som pre teba si nádoba s krvou." Potichu som vzlykla.
Pozrel som na ňu, ale stále ju držal, aby nespadla.,,J-ja.. Ja neviem." Smutne som sa zamračil.,,Ja.. Pokúsim sa, aby sa to už neopakovalo." Povedal som potichu.
"Verím ti." Prela som sa oňho.
Pozrel som jej do očí.,,Vďaka" Vzdychol som..,,A teraz si daj toasty.. Nadávať ni môžeš až keď budeš v poriadku jasné?" Zasmial som sa. A podal jej tanier.
"Uhm." Pomaly som sa najedla. A že to išlo naozaj pomaly.. "Chce sa mi spať." Šepla som potichu a zatvorila oči.
,,Dobre.. Kľudne si ľahni. Keď sa zobudíš bude ti trocha lepšie" Usmial som sa na ňu a uložil ju do postele.
Slabo som sa usmiala. Možno by mi bolo lepšie, ak by som prestala udržiavať tú bariéru, no radšej nech mi je takto, akoby sa sem mala dostať Loganova mama.
Usmial som sa na ňu a zišiel som dole. Zatiaľ čo spala som riadne vymyl všetkú krv z podlahy. Už ma ani nenapadlo ochutnať. Bože.. Čo to bol za nápad? Tak ľahko som sa nechal ovládať túžbou.. Skoro som ju zabil.. Trvalo mi dosť dlho kým som to všetko umyl a následne som išiel do sprchy. Osprchoval som sa a prezliekol a potom som urobil obed. Keď bol obed hotový Lauren som doniesol ďalšiu vodu a náhradné obklady na krk spolu s miskou vody. Položil som to na stolík a sadol si na jej posteľ. Spala tak roztomilo.
Nechcelo sa mi zobudiť, no prebral ma dotyk na krku. Pootvorila som oči. Logan mi vymieňal obklady.
Usmial som sa na ňu. Práve som jej dával dole jej obklad a potom som umyl menšiu handričku vo vode.,,Teraz to možno zabolí" Povedal som a prešiel jej s tým po ranách. Tá zaschnutá krv šla len tazko umyť.
Zastonala som bolesťou. Naozaj to bolelo. Ako sedel pri mne, jednou rukou som ho chytila za stehno a stisla. Snažila som sa zmierniť tú bolesť. Možno som ruku mala vyššie než by som mala, ale v tej chvíli mi to bolo jedno.
,,Uhm" Pozrel som na jej ruku, no nechal som to tak. Ranu som jej dôkladne vymyl a utrel. Nalepil som jej tam ďalšiu čistú náplasť.
Zakňučala som a stisla jeho nohu pevnejšie. Tá náplasť bola najhoršia.
Prešiel som jej po rane rukou, aby som upevnil náplasť a vzdialil sa od nej.,,Prepáč"
Pomaly som rukou prešla cez jeho stehno až na perinu.
Pri tom dotyku som sa jemne zachvel a primkol pery do rovnej čiary.
YOU ARE READING
WITHOUT WINGS ✔️
FantasyFANTASY VAMPIRE ROMANCE SHORT STORY Príbeh písaný s @TikaTuka