,,Poď.. Pôjdeme sa poprechádzať.. Snáď prilákam mamu" Žmurkol som na ňu a išiel k dverám.
"Uhmm.." Chvíľu som stála na mieste, no potom som išla za Loganom.
Vyšli sme von a išli sme smerom k parku.
"Je tu pekne." Obzrela som sa okolo seba.
,,To je" Usmial som sa.
Slabo som sa naňho usmiala a sadla si na lavičku.
Sadol som si vedľa nej.,,uhm"
Zdvihla som obočie.
,,Máš nejaké záľuby?"
"Maľujem." Odpovedala som bez zaváhania. Tvár mi očervenela. Sklonila som hlavu a zahryzla som si do pery. "Ty?"
,,Uhm.. Za tie roky tohi bolo veľa.. Tiež som maľoval, alebo spieval, či už tancoval.. Najlepšie spoločenské tance, a tak rôzne.." Usmial som sa na ňu.
"Chcela by som vedieť tancovať." Zamrmlala som a pohľadom hypnotizovala malú fontánku.
Môj úsmev sa rozšírim.,,Naučím ťa"
"Myslíš to vážne?" Pozrela som naňho s iskričkami v očiach.
,,Samozrejme.. Bude to sranda. Môžme začať aj hneď ako prídeme domov"
Môj úsmev bol znova široký a skutočný. "Rada. Ale som hrozné nemehlo a drevo. Veď vieš, ako dlho vydržím behať. Bez krídel, som stratená.." Môj úsmev trocha povädol, no aj tak bol široký.
,,Hm.. Okej.. To bude sranda" Zasmial som sa.
Stále som naňho pozerala s úsmevom, pokým sa odniekiaľ neozval hlas.
,,Zlaté.. Tak.. Poďme tancovať" Pristúpila k nám moja mama s dvoma upírmi po jej boku. Vstal som a postavil som sa pred Lauren. Zavrčal som.
Sledovala som tých upírov. Obaja boli tí, ktorým som spravila okolo mysle bariéru. Ten so zlou, bezcitnou mysľov. A ten druhý, ten bol iný. Jeho myseľ nebola skazená. Ani jeden z nich nebol ovládaný. Ten zlý, sa len jednoducho pridal k Loganovej matke a ten druhý, dajme tomu dobrý, je bratom toho zlého. Páni. Viem toho z ľudí vyčítať veľa.
,,Tak sa znova vidíme" Usmial sa ten zlý upír, ktorého sme s Lauren 'Zachránili' pred mamou. Teda aspoň sme si to mysleli.
Zamračila som sa. "Prečo to robíte?" Opýtala som sa jeho matky. Áno, vykala som jej.
Zasmiala sa.,,Rada strpčujem život môjmu nechcenému synovi. Je to upír! Ani si nevieš predstaviť ako ma sklamalo, keď sa narodil" Pozrela na mňa a ja som pozrel do zeme. Nebolo príjemné znova počuť pravdu.,,Jeho otec bol upír, ale on! Ako môj syn! On mal byť ten najlepší čarodejník, ktorý mal chrániť naše kráľovstvo. Ibaže to nemohol. A dokonca sa vďaka mne a, pretože bol jeho otec dobrý začal správať dobre. To ma už sklamal úplne. Nechápem ako som mohla manžela milovať" Zachechla sa.,,Zabila som ho a to isté som plánovala aj s Loganom, avšak som sa rozhodla, že horší osud ako smrť je nikoho nemať, keď žiješ večne"
Pokrútila som hlavou. "Moc len ničí a zabíja. Vy ste celá prehnitá. Skaza, smrť, zlo, bezcitnosť a mnoho ďalších hrozných vlastností, z vás vyžaruje tak silno, že ste skôr temný maják ako čarodejnica. Ovládate druhých a zabíjate. Ničíte a beriete. Možnože tu žijete život aký chcete, no keď zomriete.. Bude to pre vás horšie ako peklo. Temné bytosti sa po smrti dostanú na miesto zvané Rademzi. A to je buď viac ako nebo alebo peklo. Záleží od toho, aký život ste viedli na zemi. Mrzí ma to, no vy strávite svoj posmrtný život v najtemnejších hbinác Rademzi. A neviete si ani len predstaviť, koľko bolesti vás čaká. Všetko čo ste doposiaľ spravili, sa vám tam vráti tisíckrát viac. Ak nie miliónkrát. Vy si to predstaviť neviete. Nie ste ako ja. Necítite druhú stranu. Necítite mŕtvych a ich pocity, vy necítite ani len živých." Lomcovali mnou rôzne pocity. Od bolesti, cez lásku až k beznádeji. "Tak ma zabite. Zabite ma a mojoim posledným výdychom, sa do Rademzi dostanete hneď. Zabiť víliu strážkyňu života a smrti a k tomu kráľovského pôvodu, vás zabije hneď a zaručí vám ten najkrutejší osud, aký si len viete predstaviť." Cítila som, ako tí upíri stuhly. Toto dostane každého. Okrem vílic strážcov o tom nevie takmer nikto. A tie moje schopnosti sa viažu taktiež na to. Nie som mŕtva, no ani naozaj nežijem. Som medzi životom a smrťou. Som medzi Zemou a Rademzi.
,,Bože" Vzdychol som.,,To si mi mohla povedať" Zašepkal som Lauren.,,No mamička.." Otočil som sa na ňu.,,Ja ti nemienim ublížiť. Takže máš dve možnosti.. Odísť, alebo zabiť Lauren" Pozeral som mame do očí. Mal som sto chutí v tomto prekliatom momente povedať Lauren, že to by som jej aj tak nedovolil, ale upíri by to počuli.,,No a ak ju zabiješ. Budeš.." Pozrel som na Lauren.,,Typujem, že bolestivo" Mykol som plecom.,,Hniť v Radamči" Zdvihol som obočie.
"Rademzi." Opravila som ho. "A áno. Bolestivo. Už pri odchode bude pociťovať všetkú bolesť, ktorú spôsobila."
Prekrútil som očami ako ma objavila.,,To je predsa jedno.. Ide o pointu" Pošepkal som.,,Aghrr!" Naštvane Vzdychla mama.,,Fajn.. Ja ťa nezabijem.. Felix" Otočila sa na zlého upíra.,,Urob to za mňa" Zdvihla obočie. Údajný Felix sa zamračil.,,Si šialená" Prekrútil očami a prišiel k druhému upírovi. Obaja sa od mamy vzdialili.,,To si robíte srandu? Neviete snáď zabiť jednu poondiatu vílu? Som si istá, že to sú všetko klamstvá!" Zakričala na nich. Zasmial som sa a skočil jej do toho.,,No hej fajn.." Chytil som Lauren za ramená a postavil ju presne pred mamu.,,Presvedč sa" Usmial som sa. Ak správne poznám mamu nemala, by to urobiť, ale tiež som sa bál, že ju správne nepoznám.
Prekvapilo ma, čo urobil, no statočne som jej čelila.
Moja mama sa mračila.,,To by si si zabil jedinú kamarátku?" Zasmiala sa.,,Aby som konečne teba dostal do najväčšieho pekla, kde by si trpela? Áno" Uškrnul som sa. Som dobrý herec. Samozrejme klamal som, ale to ona spoznať nedokáže. Najmä nie, keď ma nepozná. V jej tvári bolo vidieť prekvapene. Nikdy by som Lauren neublížil, ale som si istý, že toto mamu presvedčí.
Och. Toto ma naozaj zranilo. A veľmi. Najskôr ani strata mojich krídel nebolela tak, ako toto. Je len ďalší človek, ktorý ma využil a vrazil dýku do chrbta.
Mama sa Mračila. Uverila mi. Odfrkla si.,,Už ťa nikdy nechcem vidieť" Povedala a pozerala na mňa a zmizla. Vydýchol som si. Okamžite som k sebe otočil Lauren, ktorá vyzerala veľmi ranene. Kašľal som na tých dvoch upírov, čo stáli kúsok od nás.,,Lauren.. Prepáč, ak som ťa vystrašil, ale vlastne som aj dobrý herec, keď chcem. Teda, keď ma poznáš myslím, že vieš rozoznať podľa čoho klamem, ale ona to nespoznala. Nikdy by som ti neublížil. Vedel som, že to vzdá. A keby nie, sám by som ju zabil" Hneď som ju objal.
Že je dobrý herec? Čo ak klame aj teraz?
YOU ARE READING
WITHOUT WINGS ✔️
FantasyFANTASY VAMPIRE ROMANCE SHORT STORY Príbeh písaný s @TikaTuka