30.

654 41 1
                                    

"Logan." Prišla som k nemu a objala ho. "Teraz.. Teraz sa tým nezaoberaj. Takmer som ťa stratila."

Silnejšie som ju objal.,,Prepáč za všetko"

"Odpustené."

Usmial som sa a pustil ju.,,Nevieš, čo teda môj otec chce?"

"Rozhodne rád ubližuje.. A keď to všetko zhrniem, zrejme chce ublížiť tebe."

,,Mne? Prečo?"

"Vraj si silnejší než on. A to nechce dopustiť."

,,To je tak zvrátený?" Prekrútil som očami.

"Neviem. Nepoznám ho." Mykla som plecami.

,,Ach... Však pôvodne nemal ani žiť"

"Tvoja mama sa ho pokúsila zabiť. No vevyšl to. Tak zabíjala všetkých, ktorých poslal, aby ti ublížili."

,,Ktorých poslal?" Zamračil som sa.

"Údajne všetkých, ktorých tvoja mama zabila." Sklonila.som hlavu. "Alebo ich aspoň pretiahol na svoju stranu."Dodala som.

,,To nieje možné.. Keishu určite neposlal!" Zakričal som.

Ustúpila som do zadu. Zabolelo to. Asi ju mal stále rád. sklonila som hlavu a zahryzla si do pery. Parkrát som ryýchlo zažmurkala, aby som zahnala slzy.

Vzdychol som si a prišiel k nej.,,Prepáč.. Ale jednoducho viem, že ju neposlal. Hovoril som s ňou"

"To nemôzeš vedieť."

,,Viem to.. Ona ma milovala.." Pozrel som do zeme.

Zahryzla som si do pery.

,,Idem nám spraviť jedlo" Prešiel som do kuchyne naoko smutný.

Takže ju má stále rád.

Došiel som do kuchyne a urobil cestoviny.

V tichosti som sedela za stolom. Čo mám teraz robiť? Ako mám vedieť, že ma naozaj miluje? Veď... Teraz je to ešte komplikovanejšie... Bože. Zložila som si tvár do dlaní.

Naložil som jej už hotové cestoviny.,,Dobrú chuť.. Čo ťa trápi?"

Pomaly som zdvihla hlavu. "Máš.. máš ma vôbec rád?"

Zdvihol som obočie.,,Milujem ťa.. Čo sa deje?"

"To ako o nej hovoríš... Ja... Máš ju stále rád? Pretože to vyzerá, že áno."

Zasmial som sa.,,Keby som mal, nedokázal by som milovať teba.. Nie nemám.. Iba mi jednoducho nesedí, že by bola na otcovej strane." Zamyslel som sa.

"Bola... No potom sa do teba naozaj zmilovala. Vieš, tvoja mama to z nej dostala.. A potom ľutovala, že ju zabila." Sklonila som hlavu.

,,OH.. To snáď nie.. Ja.. Vedel som to o nej.."

"A teraz čo konkrétne. Nejako som sa stratila." Ticho som sa zasmiala.

,,Že ma milovala"

Prikývla som.

,,Jedz" Usmial som sa a začal som jesť aj ja.

Popriala som mu dobrú chuť a začala som jesť.

WITHOUT WINGS ✔️Where stories live. Discover now