,,Ja by som jej nikdy neublížil.. A tiež nechápem, prečo otec chcel odomňa, aby som ju zabil? Nemá ma k tomu ako prinútiť.. To sa nikdy nestane" Pozrel som na Lauren a jej ruku chytil pevnejšie.
Toto som pomaly nezvládala. Asi sa o chvíľu zrútim. "Ja.. Musím byť chvíľu sama." Postavila som sa a odišla do spálne.
Povzdychol som si. Chcel som ísť za ňou. Pozrel som na mamu.
V izbe som si ľahla na posteľ, stočila sa do klbka.
Počul som ju plakať. Nevydržím to tu takto.. Je mi jedno, že chce byť sama. Vstal som a došiel za ňou. Okamžite som ju objal.,,Lauren prosím Neplač"
Slzy mi po tvári tiekli ešte viac.
,,Je to kvôli mne.. Plačeš kvôli mne?" Hladil som ju po chrbte, ale dával som pozor na miesto, kde má rany.
"Ja.. Vždy mi chce niekto ublížiť. Teda, to ma až tak nebolí, lebo to tak bolo vždy, no bolí to, keď je to kvôli tebe. Keď viem, že nikto nechce, aby sme boli spolu, keď viem, že nás najskôr rozdelia.. A všetko čo sa posledné tri dni, alebo koľko to je, stalo ma ničia." Plakala som mu do hrude.
,,Hej.. No taaak.. Neboj sa.. Nás nikto nikdy nezničí"
"To nemôžeš vedieť."
,,Viem.. Pretože ja nás ochránim za každú cenu.. To ti zaručujem" Usmial som sa.
Slabo som sa usmiala. "Ďakujem."
,,A navyše.. Ty tiež niesi nejaký slaboch.. Máš svoju mágiu.. Môžeš ju kľudne využiť"
Sklonila som hlavu. Mal pravdu.
Objal som ju.,,No Poď a netrucuj"
Zasmiala som sa. "Ja netrucujem." Vstala som z postele a so smiechom odišla dole. Loganova mama bola v kuchini a niečo varila. "Hmm.. Tu to vonia."
Došiel som s ňou a pozeral na mamu.
"Sadajte. Už je to hotové." Začala nám naberať.
Sadli sme si za stôl.,,To bude snáď prvý krát, čo si mi varila"
"Viem.. A chcem to napraviť. Viem, že ma nemáš rád a najradšej by si mi ublížil.. No chcem ti byť matkou. Kvôli tvojmu otcovi som stratila tú možnosť a.. Je tu ešte jedna vec, ktorú by si mal vedieť." V očiach sa jej zaleskli slzy.
,,Mama.. Mám cez sto rokov.. Príležitosť si mala" Pozrel som mimo a sadol si na miesto.,,Čo by som mal vedieť?"
Zhlboka sa nadýchla a vydýchla. "Nie je to pre mňa jednoduché povedať ti to."
Vzdychol som si.
"Mal.. Mal si sestru." Zadržiavala plač. "Bola.. bola ešte tak maličká, keď.. Keď ju tvoj otec zabil.." To už plakala. "Preto.. Preto som.. Preto som sa rozhodla, že.. Že ťa ochránim za každú cenu."
Pozeral som na ňu s otvorenými ústami.
Stisla som Loganovi ruku. Bolo toho na mňa veľa. Cítila som pocity ich oboch a k tomu tie moje..
Bože.. Neviem koho mám nenávidieť viac, či už ako sa zachovať k mame.
Postavila som sa a prešla k Loganovi. Pevne som ho objala.
Objatie sa mi momentálne skutočne zišlo, čiže som Lauren objal silnejšie.
"Je mi to ľúto." Šepla som.
,,Aj mne" Zamrmlal som.,,Ďakujem, že si mi to povedala" Pozrel som na mamu.
Prikývla. Bolo mi jej hrozne ľúto, preto som sa odtiahla od Logana a za ruku ho potiahla k jeho mame. Objala som ju a prinútila Logana spraviť to isté.
Zamrnčal som, ale objal ju.
Vtichosti sme stáli a objímali sa.
,,Uhm.. Jedlo máme" Povedal som a odtiahol som sa. Sadol som si k stolu a začal jesť.
Všrtci sme sa pustilido jedla.
,,Uhm.. Je to fakt dobre" Povedal som s plnými ústami.
"To ma teší." Slabo sa usmiala Logano a mama. "Ou.." Vidlička mi vypadla z ruky. "Niekto sem ide."
,,Kto?" Pozrel som na Lauren.
"Tvoj otec a nejaký piati ďalší upíri." Zhlboka som sa nadýchla. "To nie!" Udrela po stole Loganova mama. "Ani jeden obed. Jeden jediný obed, mi nemôže dopriať so svojim synom." Postavila sa. Hnev z nej sálal rovnako, ako keď tečie rozbúrená rieka.
,,Čo urobíme?" Pozrel som na mamu a Lauren.
"Vy nič. Ja ho idem zabiť." Postavila sa. "Logan.." Pozrela som naňho s tichou prosbou v očiach.
Zdvihol som obočie a čakal, čo z nej vypadne.
Loganova mama sa postavila a išla preč z kuchyne. Postavila som sa. "Fakt dik za pomoc." Zavrčala som na Logana a bežala za jeho mamou.
Zamračil som sa. Prišiel som k nim.,,Nedala si mi žiadne pokyny mama.. Myslel som, že ty velíš tejto armáde"
"Vravela som, aby ste tu ostali. Ja sa oňho postarám." Odbila ho. "To v žiadnom prípade. Pomôžeme vám. Sama na šiestich nestačíte." Oponovala som jej. "A traja vari áno?" Nedala sa. "Kto povedal, že budeme traja?" Uškrnula som sa Felix s Filipom by to mali byť každú chvíľu.
Z vonku som zrazu začul boj. Ako keby otca a jeho upírov niekto napadol. Okamžite som otvoril dvere a aj ja som sa vrhol na nich a pomáhal som kamarátom Lauren.
"No?" Pozrela som na Loganovu mamu, ktorá sa na mňa usmiala a hneď sa vrhla do boja. Ja som sa nakoniec tiež pridala. Jedného som znehybnela a vošla mu do hlavy. Uspala som ho.
Postupne sme všetci krásne zneškodnili otcových upírov a zostal len otec.
Sledovala som, ako Loganova mama bojuje s jeho otcom. Bola hrôza pozerať na to, preto som sa schúlila Loganovi v náručí a hlavu si oprela o jeho hruď.
Sledoval som to.. Moja mama dávala otcovi magické rany nejakých podivných výbojov. S úžasom som na to pozeral. No a neviem, čo sa mi za ten čas stalo, ale rozhodne som držal mame, než otcovi. Otec sa jej snažil zasadiť niekoľko rán, ktoré mama ale pekne odblokovala. No hej.. Upír sa moc s takou dobrou čarodejnicou neporovná. Otec, ale vyzeral v pohode, akoby mu tie výboje vôbec neublížili a takto to dlhšie pokračovalo.
YOU ARE READING
WITHOUT WINGS ✔️
FantasyFANTASY VAMPIRE ROMANCE SHORT STORY Príbeh písaný s @TikaTuka