Prvih par minuta nisam bila toliko iznenadjena.Moja tetka,ili rodjena sestra moje majke,dosla nam je iz Amerike u posetu.Uvek je bila mnogo snalazljivija od moje majke.Verovatno se zbog toga i probila do Amerike.Zivela je u jednom lepom mestascu pod nazivom Frimont u Kaliforniji.Prvih pola sata je diskutovala o tome kako sam porasla,kako nista nemam iz loze moje majke,da sam sve na oca..i bla bla bla.Dok su ona i moja majka cavrljale o tim stvarima,bacila sam pogledam na oca koji je sadeo u kuhinji i prelistavao neke novine.Naslonjen na kuhinjski sto,zadubljeno je citao.Verovatno je osetio da ga gledam,pa mi je samo mahnuo jednom rukom i nastavio dalje da cita.Blago sam se nasmejala i pomolila Boga da ce tetka uskoro da se umori od price.
,,Sofija,koliko jos imas do kraja raspusta?"-pitala me je tetka.
,,Hmmm...pa...odprilike jos dve nedelje"
,,A koji ces sad razred?"
,,Drugi,u gimnaziji,mislim"
,,Da,da,znam..."-nastupila je ona neprijatna tisina koju sam najvise mrzela.Moj otac je pogledao u nas.Ja sam sarala stvari po dnevnoj sobi,kao da sam prvi put u njoj.
,,Hajde Izabela,kazi vec jednom zbog cega si dosla ovamo"-tetka je uzdahnula,pa je pogledala prvo u mene,pa onda u majku i oca.Moja majka je vec izgledala zabrinuto.
,,Miranda,Dene....Sofija"-ma ajde vec jednom...Cela sam se napela.Otac je iz kuhinje presao kod nas u dnevnu sobu i seo u fotelju do kauca na kom sam sedela.Tetka se blago nakasljala.
,,Ovaj...khm...Volela bi da Sofija podje samnom nazad za Ameriku...smatram da bi to bilo bolje za nju."-sad je tek nastala opsta tisina.Moja majka se namrstila,i stavila ruku preko usta.Otac je gledao u neku tacku ispred sebe,a potom duboko uzdahnuo.Tetka je srknula kafu koju je majka skuvala malo nakon sto sam stigla.Nisam bila sokirana.Moja tetka nije imala dece,a ja sam i mojima bila jedinica,pa,razumete vec...Nakon minut ili dva moj otac se konacno oglasio.
,,Sofija,sta ti mislis o ovome?"-pogledala sam ga,pa sam se malo napravila luda.
,,A kako to mislis tetka,da podjem sa tobom nazad?"-nakrivila je glavu i kiselo mi se nasmejala.
,,Pa znas,da dodjes da zivis tamo,ta tamo zavrsis skolu i da upises neki koledz ili univerzitet..."-zastala je kada je videla kako sirim oci.Moji roditelji su samo cutali,a ja sam polako pocela da gubim strpljenje.
,,A zasto tamo da me vodis,mislim zasto tek sad?"-odjednom kao da sam cula tetkin glas,ali u svojoj glavi.Zato sto si u opasnosti.Poslala sam joj upitan pogled.Ona mi je zainteresovano uzvratila pogled.Ustala je,i sela na kauc pored mene.Uhvatila me je za ruku i pogledala me pravo u oci.Odjednom sam se setila zene od malo pre.Tetka me je gledala isto kao i ona.
,,Da podjes samnom,da bi imala buducnost kakvu zelis"-rekavsi to zenice su joj buknule i desilo se isto sto se desilo i sa onom nepoznatom zenom.Izmakla sam se,nista manje sokirana nego onda.Tetka je mrtva ozbiljna ustala i vratila se na svoje mesto.Zakasnila sam.Opet sam cula njen glas u svojoj glavi.Uplasila sam se,dlanovi su mi bili znojavi,a srce mi je radilo nenormalno brzo.Moji roditelji nisu izgledali nimalo iznanadjeno,vise su izgledali zabrinuto.Moja tetka je pruzila ruku i stavila je na ruku moje majke koja je bila na ivici suza.Sada sam bila ubedjena da nesto,svi u ovoj porodici,kriju.
. . .
Tetka je prespavala u nasoj gostinskoj sobi.Ja sam se cele noci prevrtala po krevetu,i u jednom trenutku pocela da placem.Znala sam da ce mi roditelji nedostajati.Nisam ni znala da li da pristanem da ponudu svoje tetke.Sve je tako odjednom.I na kakvu buducnost ona uopste cilja?Da imas buducnost kakvu zelis.Ona ni ne zna sta ja zelim.Ni ja ne znam...a kamoli neko drugi.
YOU ARE READING
Zlatno pero-Prva knjiga
FantasyPraznina se popunjava. Strah se savlađuje. Nad moćima se uspostavlja kontrola. Jedino je ljubav lek sama sebi. Ali i lekovi imaju protiv dejstvo,zar ne?