30.

428 25 12
                                    

Presrecno sam skocila tati u zagrljaj.On je prvo jako stisnuo,pa me onda podigao u vazduh.Zakikotala sam se kao malo dete.

,,Tata!"-prekorno sam ga pogledala.Uhvatio mi je obraze i slatko ih istipao.Nakon toga se sagnuo i nezno me poljubio.

,,Moja mala princezica"

,,Ej...nisam ja mala"-Ouni je sve vreme stajao iza nas i posmtrao ovu otac-cerka scenu.Secam se da kada mi je ispricao da je Leon pobio ceo njegov copor,ukljucujuci i njegove roditelje.Nakon toga ga je ocuvala baka,a kada se on prvi put preobrazio,zajedno sa njom nasao je nov copor.Zaboleo me je nacin na koji me je gledao dok mi je to pricao.Brzo sam skrenula temu.Setila sam se tada Mirande i Dena.Sta li oni rade?Rade verovatno.Kao i pre.

,,Jesi li donela sta sam trazio?"

,,Jesam.Zamalo da me uhvate.Izabela je vec posumnjala"-izvadila sam prsten iz torbe,kao i knjigu.Pruzila sam mu oba.Pogledao ih je i blago se nakasljao.Zackiljio je pogledom.Pravila sam se da ne znam o cemu se radi,ali dzaba.On zna.Prevrnula sam ocima i izvadila i knjigu.Pogledao me je zlocesto,mada ni malo prekorno.Nista sto i on nije radio.Okrenuo se i pokazao nam da ga sledimo.Ouni je polako poceo da koraca,ja pored njega.Priblizili smo se masi koja je odavala glasan zamor.Kada je tata naisao,utisali su se i sklonili kako bi mogli da prodjemo.Nedaleko odatle,sacekali su nas Koto i Dzulijan.Ko sta radi,njih dvojica se svadjaju.

,,Koto,rekao sam ti,BUDALO,sto puta,ne moze tako!"

,,Ma nemoj?A kako bi ti Dzuki?"

,,Sigurno ne ovako"-kreveljili su se jedan drugom,rasprava je podsecala na deciju prepirku.

,,Siguran sam da nacin nije bitan.Bitno je da samo imamo potrebne sastojke"-rekao je moj otac na ivici smeha.

,,I jezivog samana"-dodao je Dzulijan.Tata se nasmejao i potapsao ga po ramenu.Kad je prosao izmedju njih dvojice opet su napravili neke grimase jedan drugom.Ouni i ja smo se zakikotali.Dzulijan se okrenuo i nasmejao nam se u znak da shvata koliko su on i njegov prijatelj neozbiljni.Prosli smo neka stabla i dosli do centra,gde se nalazila ogromna lomaca.Ukopala sam se u mestu.

,,Tata?"-brzo se okrenuo.

,,Sta nije u redu?"-gledao me je zabrinuto.

,,Rekao si da cemo ovo da uradimo na "onaj dan",zar ne?"-Iskoristila sam frazu,jer ne zelim da neko zna da mi se uskoro priblizava rodjendan.

,,Ovo i nije obred.Necemo sad nista da radimo,dosli smo samo da se dogovorimo sa samnkom oko neophodnih stvari"

,,I ja moram da budem ovde?Ako nije problem,ja cu da sacekam dalje odavde"-Ouni i Bazil su me namrsteno gledali.Ima ovde neceg sto mi se ne dopada.Tata mi se priblizio.

,,Je l osecas nesto?"-pitao je tisim glasom.Klimnula sam glavom,ali nisam uspela nista da kazem jer je samnka naisla.Bazil me je samo pogledao i sapnuo nesto Ouniju.Klimnuo je glavom.Tata je otisao da pozdravi pridoslicu.Mene je Ouni sklonio u stranu i naredio mi da tu i ostanem.Obecao je da ce se vratiti za koji minut.
Ali i sekunda je bila previse.
Gledala sam ih iz daljine kako se klanjaju samanki.Izgleda kao sto sam i ocekivala.Stara,sa dugom kosom,sedom i sitnim koscicama u njoj.Lice joj je bilo za cudo cisto.Bez bora.Jedina stvar koja je pored kose,odavala njenu starost,bile su zamucene plave oci.Cini mi se da ne vidi.
Oprezno sam posmatrala njen izgled,a onda me je Leila prepala na smrt.Bazil i svi ostali su se okrenuli ka meni,na moj slabasan vrisak.Surbin je odmahivala glavom,dok se Leila valjala od smeha.Ni ja nisam bila bolja.

,,Oprostite...Sofija"-pogledala sam je.

,,U redu je Surbin,rekla sam da me slobodno zovete imenom"-Leila i Surbin su se pogledale i rekle da ce se vratiti kasnije,moraju da pozdrave samanku.Nisu me ni pitale zasto stojim ovde,ali videla sam kada je Surbin nesto sapnula Leili.Znam da Surbin poseduje neke drevne moci,mozda moze da oseti sto i ja.Ona verovatno zna sta je to,pa jednostavno ne obraca paznju.Ali zasto se onda ja plasim?
Cula sam krcanje grancica iza sebe.Neko iz sela,pomislila sam.Stegla sam se i cvrsto naslonila uz drvo.Ona dvojica su prestala da me gledaju,sada su pazljivo slusali samnku.

,,Nemoj da joj se priblizavas,ona nije saman nego vestica"-taj dobro poznat glas.Iako sam mislila da ga necu cuti u skorije vreme,on je tu,naslonjen sa druge strane drveta.

,,Gde si ti koj moj otisao,ha?I kako si mogao to da uradis ocu,pobogu Danijele?"-Okrenuo se i streljao me svojim braon ocima.

,,Smrdis na pseto,Sofija"-stala sam prenerazena.Uzela sam siguran korak nazad.

,,M-molim?"

,,Da Sofija,cmakala si se sa onim psetom,i zato sada smrdis kao jedno"-rekao je sasvim hladno.

,,Zbilja?A ti verovatno mirises na pupoljke orhideje,jer da,Boze dragi,volis plavuse"-Ocnjaci su mu izleteli,zgrabio me je i odneo dublje u sumu.Prislonio me je na ledenu stenu i duboko mi se zagledao u oci.

,,Da si me samo pustila da ti objasnim,ne bi se sad ponasala kao razmazeno deriste"

,,Da li shvatas da su zbog mene tvoj stric i Zaklina mrtvi?Hm?Jesi li svestan toga?"

,,Nisi ti nista kriva,MI nismo krivi"-namrsteno sam ga gledala.Nesto zna.

,,Kako to mislis?"

,,Sta,pre si poverovala tvom usranom dedi nego meni?"

,,J-a..."

,,Plavusa o kojoj govoris je sestricina moje majke.Jesam se nasao sa njom u sumi,to je bio dogovor,ali nisam ni u ludilu znao da ce ona da se popne na prste i poljubi me"-Sokirana sam nehotice pogledala u njegova usta.Zelim ga,tako ga zelim.Polako pocinjem da shvatam da sa Ounijem nije ni priblizno kao sa Danijelom.A i shavatam da to nije njegova krivica.

,,Danijele..."

,,Pusti me da zavrsim"-rekao je mekim tonom,pomazivsi me po bradi.Obgrlila sam ga rukama oko struka.-,,Nije ni njoj to bila namera,ona Leonova kurva,Lidija...ona ju je zacarala da to uradi.Znam da sam se uvek svidjao Daliji,ali sam isto tako znao da nikad ne bi uradila nista vise od poljupca u obraz.I znam,da te nikad,ali nikad ne prevario...Jer si ti moja...pa Bozja"-ispostio je te dve reci kao da su mu dve najteze da izgovori.Oci su mi zasuzile.Sta sam to dodjavola uradila?

,,Danijele...mnogo mi je zao...ja...da sam....te....samo...."-i briznula sam u plac.Odmah me je prihvatio u zagrljaj.Obavio mi je jednu ruku oko struka,drugom me je mazio po glavi.Njegovu je naslonio na moju.Osetila sam kako mu se vilica grci.

,,Shhhhh,nema plakanja za lepe devojke"-Nasmejala sam se kroz suze.Moja glava je lezala na njegovim grudima i udisala opojan miris muskog parfema.

,,Gde si dodjavola bio Danijele?I kako znas da ono nije samanka?Da znas da ocu dugujes jedno veliko izvinjenje.Imas srece sto vampiri brzo zarastaju"-frknuo je kada sam odvojila glavu od njegovih grudi i to mu rekla.Rukama mi je obgrlio lice.

,,Ne brini sve cu ti objasniti,ali sada da te vratim tvom tati"-Uhvatio me je za ruku i polako poveo kroz sumu.-,,Ipak imamo dogovor da te vratim nakon ovoga"

,,Cekaj..sta!?"-vragolasto se nasmejao.-,,Vi ste se ovo dogovorili?"

,,Kada sam otisao,krenuo sam po sumi i naleteo na tvog oca.Nas dvojica smo se lepo izpricali,ujedno i napravili ovaj dogovor"

,,Lepo bogami...zet i tast zajedno rade jos od pocetka"-Danijel se strecnuo i zastao na casak.Gledao me je iznendjeno,sa dosta srece u tim tamnim ocima.

,,Ti bi stvarno..."

,,Ako bi me pitao...za koju godinu"-Napravio kez od uva do uva,okrenuo se,uhvatio me,poljubio i  odneo me mom tati.
Sad je problem...
Sta cu Ouniju da kazem?





silvernarcher Je l si srecna sad?

Zlatno pero-Prva knjigaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora