Reenkarnasyon ve tenasüh...Ortak yanları ruhun sürekliliğine dayansa da ayrıştığı yanlar keskindir. Tenasüh inanışı, ruhların dünyaya gelip gitmelerini ceza ve ödül düalitesine dayandırırken, reenkarnasyon kavramında ceza ya da ödül söz konusu değildir. Reenkarnasyon da insan yaptıklarının hesabını vermek yerine gelişmek, daha ileri düzeye ulaşmak adına dünyaya gelir.
Eski Mısır'da reenkarnasyon inancı, sadece Firavunlara özgüyken, Tenasüh inancı, Hindistan'da Hinduizm'den doğmuş ve yayılmıştır. Bu inanç, Hinduizm (Brahmanizm) ile beraber, Budizm, Taoizm, Caynizm, Maniheizm gibi Asya'nın eski dinlerinde de yer alır. Ruh göçü batıl bir inanış olarak nitelendiği gibi bilimsel çalışmalara da konu olmaktadır.
Ölüm, ruhun sonu değil yalnızca bir duraklama anıdır ve ruh bir sonraki adım için hazırdır...
13.01.17
Ben Kim Jongin,
24 yaşındayım. Resim üzerine eğitim aldım. Ressam mıyım? Henüz emin değilim. Müzik dinlemekten, dans etmekten ve yalnızlıktan hoşlanıyorum. Ya da yalnızlığımla aşk yaşıyorum.
Neyse, konumuz bu değil. Konumuz bu günlüğü yazmaya karar vermemle aynı nedene dayanıyor. Sanırım ben...
Sanırım artık tamamen deliriyorum.
Görüşmek üzere...
Not:
Bir süredir çeşitli nedenlere dayanarak yorumlarda yazarlara saldıran, ders vermeye, kendi doğrularını benimsetmeye çalışan kişilerin tacizlerine maruz kalan arkadaşlarımız var . Aynı zamanda bu kişilerin yine kendilerince nedenlere sığınıp yazarların emeklerini hiçe sayıp insanca konuşmaya, uyarmaya, orta yol bulmaya gerek görmeden şikayet edilip sildirdikleri kurgular mevcut. Benzer durumu yaşamamak adına alternatif bir çözüm buluncaya dek hikayelerimin hepsini taslaklara alıyorum. Bana ulaşmak isterseniz cc ve tw da aktifim. Okuduğunuz için teşekkürler. Görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PORTRE •sekai•
FanficReenkarnasyon ve tenasüh... Ortak yanları ruhun sürekliliğine dayansa da ayrıştığı yanlar keskindir. Tenasüh inanışı, ruhların dünyaya gelip gitmelerini ceza ve ödül düalitesine dayandırırken, reenkarnasyon kavramında ceza ya da ödül söz konusu de...