Bölüm tümüyle cinsel içerikten ibarettir, okumak istemeyen 24. bölümden devam etmek üzere bu bölümden çıkabilir ☺️ iyi okumalar 😈
Hooverphonic - Mad About You
Sehun uzanıp diğerinin dudaklarını buldu. İçilen şarabın tadı hala esmerin dudaklarında hakimken, yumuşaklığı can yakıyordu. Alt dudağını teslim etti sarışın olan önce...
Jongin dudakları arasındaki yumuşak eti, kendi yumuşak eti arasında okşadı. Sehun'un eşsizliği tadında da vardı. Aralandı dudakları bir anlığına, hisleri daha fazlasını hapsetmekten yanaydı, denedi ve aldı. Üst dudağını istedi biraz da, dişleri sürttü birbirine. Yıllardır açlığını çektiği tat gibiydi ağzındaki, beynine doyduğu hissini veren yerleri devre dışı kalmıştı. Daha çok onu istiyordu. Yeniden alt dudağa yöneldi, hafifçe dişledi. Dişleri arasından sıyrılmasına izin verdi, yeniden dişledi.
Sehun'un onu kopyalayan hareketleri öpücüğü çıplak ayak alevlere sürüklüyordu. Aldığı nefes yetmiyordu. Dişlerinde sarışının dilini hissetti. Sehun daha fazlası için çabalarken onu haksız saymak kimin haddineydi. Kabul etti sarışının dilini ve kendi diliyle buluşmasına izin verdi, bir eli boynuna dolandı, diğeri okşadığı bele sarıldı. Bedenini kollarındaki narinliğe yasladı Jongin. Bastırdıkça zehre bulandığını hissetti. Kanının akışını kesen, nefesini tüketen zehre bulandığını fark etti. Ağır ağır ölüyordu belki de.
Ölüm bu kadar tatlı mı diye düşündü.
Onun dudaklarından gelen tat sonu olmalıydı. Artık o olmadan yaşaması mümkün değildi. Sehun siyah tutamlardaki kavrayışını güçlendirdikçe birleşmiş dudakların hareketleri hırçınlaşıyordu. Parmakları arasındaki saç telleri bir kuklanın kollarına bağlanmış ipler gibiydi adeta. Sehun yönlendirdikçe kukla ahenkle hareket ediyordu. O hareket ettikçe kuklanın sahibi ortaya çıkanlardan mutlu oluyordu.Dakikalar süren öpüşmenin ardından Sehun dudaklarından ayrılan esmere baktı. İkisinin de gözleri çakmak çakmaktı. Jongin daha fazla çekime dayanamadı, dudaklarını yeniden diğerinin dudaklarına kapattı. Sehun yumuşak öpüşe karşılık verirken onu odasına doğru yönlendirmeye başlamıştı. Yürümeye çalışırken yerdeki şarap şişesine takıldı. Şişe devrilip yuvarlandı ama değil şişe devrilse, ev yansa boştu.
Ya da ev çoktan tutuşmuştu.
Sehun dudaklarını ayırmadığı genci yatağa götürmeyi başardığında üzerindeki yerini aldı. Jongin karanlık odada ışığa ihtiyaç duyuyordu. O güzelliği görmek istiyordu. Komodine uzandı gece lambasını açtı.
Jongin'in koyulaşan göz bebekleri sarışının dudaklarında, gözlerinde, gömleğinin açık yakasından görünen beyazlığındaydı. Sehun bir dirseğini Jongin'in başının yanına dayadı. Tek eliyle üzerindeki gömleğin düğmelerini açarken esmerin aç bakışlarının farkındaydı.
Jongin, diğerinin teninden daha beyaz olmayan gömleğinden kurtulmasına yardım etti. Elleri ince beli buldu önce. Sehun iki dirseğini esmerin başının yanına dayamış, destek alarak diğerinin yüzüne paralel dururken, aradaki boşluk ikisine de işkence ediyordu. Uzandı sarışın olan, küçük bir öpücük kondurdu dolgun dudaklar, sonra bir daha, bir daha. Bunu yaparken pantolonlarının üzerinden sürtünmeyi de ihmal etmiyordu. Dudakların birleşme süresi arttıkça altlardaki hareketlenme de artıyordu. Jongin'in sabrı çoktan sınıra dayanmıştı.
Sehun yeniden diğerinin kasıklarında oturur pozisyona geçti. Jongin'i de kendine çekti. Esmer de yatakta otururken tişörtünü başından çıkarıp rastgele bir yere gönderdi. Yeniden itip yatmasını sağladı ve şimdiye dek hayalini kurmaya cesaret edemediği yakıcı tenle buluştu. Bir eli siyah tutamlara daldı, diğeri kaslı kolları, okşadı. Jongin ince bele sardı kollarını, ardından parmakları sarışının sırtında gezindi. Dudaklarından birbirlerini içerken, parmakları dudaklarından daha arsızdı. Omurgası boyunca hareket edişleri Sehun'un esmere sürtünmesinin hızıyla eşdeğerdi. Yavaş ama iç gıcıklayan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PORTRE •sekai•
أدب الهواةReenkarnasyon ve tenasüh... Ortak yanları ruhun sürekliliğine dayansa da ayrıştığı yanlar keskindir. Tenasüh inanışı, ruhların dünyaya gelip gitmelerini ceza ve ödül düalitesine dayandırırken, reenkarnasyon kavramında ceza ya da ödül söz konusu de...