9• aşık olduğu için kimseye kızılmaz...

2.1K 345 82
                                    

  Tatsuro Yamashita Futari





Jongin elindeki kahve dolu kupalarla arkasını döndüğünde Sehun'u bu kadar yakınında beklemiyordu. Sarışının bakışlarındaki bulutlar küçük çapta bir sarsıntının nedeniydi. Bir şey mi oldu diye endişelendi.

"Sehun? Bir sorun mu var?"

Sarışın soru karşısında bakışlarındaki boşluğu esmerin endişeli gözleriyle doldurdu. Aklından geçenleri ona soracak değildi. En azından açıkça soramayacağı kesindi.

"Yok, hayır bir şey yok. Sadece çizimlerin... Çok ilgi çekici." Gülümsemeye çalışarak söyledi.

"İlgi çekici derken?"

Sehun aptallığına lanet etti. İlgi çekici derken neyi kast etmişti?

"Yani merak uyandırıyor. Ve fazla hüzünlü... Neden?"

Jongin salondaki kanepeye ilerlerken gülümsedi. Gülümsemesi sesine yansımıştı. "Bilmem. Bunun nedenini de siz bulabilirsiniz belki doktor."

"Gecenin ilk iğnelemesi mi diyelim?" Sehun esmerin yanındaki yerini alırken kıkırdadı. Şimdi ikili kanepede yüzleri birbirlerine dönük oturup, kahvelerini yudumluyordu.

Sehun aklındaki soruların yanıtlarını almadan rahat edemeyecekti.

"Peki, ne kadar sürüyor böyle bir çizim yapmak? Modellerin performansı hakkında fikir sahibi olmak için soruyorum." Jongin'in bu saçma bahaneye inanmasını umdu.

"Oradakilerin yalnızca ikisi modelli çalışmalarımdan, diğer ikisi hayal ürünü... Aynı gün içinde bitirecek gücü bulursam bazen 5 bazense 7 saat sürüyor. Ancak çizdiğim şeyle de ilgili, 1 saatte tamamladığım çizimlerim de var. Tabi daha sonra baktığımda onların yarım kalmışlığını hissetmiyorum dersem abartırım."

Uzun bir açıklama sonrasında Sehun istediği cevabı alamamıştı. Açıkça sormalıydı.

"Sigara içen kadın, gerçekten güzelmiş."

Jongin tedirgin olmuştu. Sehun'un en beğendiği tablo bir kadına ait olan mıydı? Aptal kafam onu neden astım düşüncesi boğazını sıkmaya başlamıştı. Bu durumdan kurtulmalıydı.

"O değişim programıyla gelen bir güzel sanatlar öğrencisiydi. Sanırım ülkesine dönmüştür."

Çizilmiş köprücük kemiklerine baktı Sehun.

"Göz yapısı ve elbette bedeni üzerindeki sınırsız özgürlüğünden anlamalıydım."

Jongin rahatsız bir gülümseme verdi. Ne demeliydi?

Sehun ise modellerden birini bulduğu için mutluydu. Kalan üç resimden modelli olan hangisiydi?

"Peki ya diğeri?"

Jongin soruyu anlamadı. "Tamirci çocuk mu?" diye sordu. "O benim hayalimdeki bir arkadaş."

Sehun lanet etti.

"Sakuralar modelle çalışılmış olan..."

Sehun açıklamayla rahatlarken Jongin camdan dışarıyı işaret ediyordu. "İleride küçük bir park var, bir gün orayı görmeni isterim. Bu karmaşık şehirde gizli kalmış küçük bir sığınak gibidir."

"Çok isterim. Yani tablonu canlı olarak görmeyi" dedi ve gülümsedi Sehun. Son tablonun modelle çalışılmadığını bilmek rahatlatmıştı. Bakışları tabloya döndüğünde memnuniyetle gülümsedi. Jongin'in hayal dünyasında öpüşen iki erkeğin bu kadar estetik çizilmiş olmasından etkilenmişti. Tablodaki hüzün kalbini okşarken, hoşlandığı gencin bir erkeğe beslenen yoğun duygulara karşı açık görüşlü olduğunun farkına varmıştı. Bakışları tablodan ayrıldığında, esmerle kesişti. Utanarak başını eğdi, yanaklarının kızarmamasını umdu. Tavırlarının liseli bir aşık gibi olduğunun farkındaydı.

PORTRE •sekai•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin