Η Ζωγραφιά

287 43 2
                                    

Περασε μια εβδομάδα από τότε που κάνω παρέα με τον Gaara και μπορώ να πω ότι περνάω πολύ ωραία μαζί του. Όλη την ώρα τον κάνω να γελάει και πάντα έχουμε κάτι ενδιαφέρον να πούμε.

Χαίρομαι που πλέον έχει κάποιον να βασίζεται, γιατί όπως μου είπε δεν είχε ποτέ φίλους. Και χαίρομαι ακόμα περισσότερο που εγώ είμαι η πρώτη του φίλη. Το πρώτο άτομο που εμπιστευτικέ μετά από πολύ καιρό.

Άλλη μια υπέροχη μέρα ξημέρωσε στο λύκειο της Konoha. Άλλη μια μέρα που πρέπει να πάω σχολείο. Όμως δεν στεναχωριεμαι για αυτό πλέον, γιατί άμα πάω θα δω τον Gaara.

Σήμερα σκέφτομαι να του ζητήσω το τηλέφωνο του. Θα έχει πλάκα να μιλάω όλη την ώρα μαζί του και να του στέλνω μηνύματα. Αναρωτιέμαι άμα δεχτεί όμως.

Πριν το καταλάβω είχα φτάσει στο σχολείο. Με το που πάτησα το πόδι μου στην αυλή άρχισα να ψάχνω τους φίλους μου. Αμέσως εντόπισα τα κορίτσια και πήγα στο μέρος τους.

-"Καλημέρα κορίτσια." είπα με ένα τεράστιο χαμόγελο.

-"Καλημέρα Nashi." είπε η Hinata χαμογελώντας γλυκά.

-"Τι έγινε Nashi μας θυμήθηκες;" είπε η Sakura ειρωνικά.

-"Τι εννοείς;"

-"Δεν θα πας να βρεις τον Gaara; Αφού σου αρέσει." είπε η Ino με ένα πονηρό βλέμμα.

-"Τι είναι αυτά που λέτε. Δεν μου αρέσει." είπα καθώς είχα κοκκινησει ολόκληρη από ντροπή.

-"Αλήθεια; Τότε γιατί έχεις γίνει κατακκοκινη;" με ρώτησε η Ten Ten με ενα πονηρό χαμόγελο.

Προσπάθησα να πω κάτι όμως τίποτα δεν έβγαζε νόημα, κάτι που έκανε τα κορίτσια να γελάσουν.

-"Nashi σε ξέρουμε καλύτερα από όλους." είπε η Ino.

-"Εξάλλου προσέξαμε πως τον κοιτάς." είπε η Sakura.

-"Σωστά! Δεν είχες πάρει τα μάτια σου από πάνω του." είπε η Ten Ten.

Τότε εγώ έγινα κατά κόκκινη από την ντροπή και όλες τους άρχισαν να γελάνε πάλι. Σε λίγο όμως σταμάτησαν, γιατί πρόσεξαν ότι είχα νευριασει λίγο. Δεν μου αρέσει όταν με πειράζουν τόσο πολύ.

-"Αλήθεια Nashi πως σου αρέσει ο Gaara; Εννοώ είναι περίεργος και τρομακτικός. Πως γίνεται να σου αρέσει ένας τέτοιο τύπος;" είπε η Ino.

-"Ειναι τρομακτικός για εσάς. Εγώ που τον γνώρισα μου φάνηκε πολύ καλός." είπα χαμογελώντας.

-"Γούστα είναι αυτά τι να πεις." είπε η Ino καθώς σήκωσε τους ώμους της.

Ήμουν έτοιμη να αρχίσω να μαλωνω μαζί της όταν χτύπησε το κουδούνι. Ήταν τυχερή σήμερα, αλλά δεν θα είναι την επόμενη φορά.

Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)Where stories live. Discover now