Το Γράμμα

142 24 0
                                    

Τρεις μέρες ακόμα και θα μπει η καινούργια χρονιά. Αυτός ο χρόνος ήταν ο καλύτερος. Έγιναν τόσα πολλά.

Το καλύτερο όμως είναι ότι γνώρισα τον Gaara και ότι πλέον ήμαστε μαζί. Ίσως είχαμε μερικά εμπόδια στην αρχή όμως τα περάσαμε και τώρα ήμαστε μαζί χωρίς κάποιο πρόβλημα.

Χαίρομαι τόσο πολύ που τον γνώρισα.

Καθώς τα σκεφτόμουν αυτά χτύπησε το κινητό μου. Κοίταξα την οθόνη και είδα να γράφει Itachi. Αναρωτιέμαι τι να θέλει.

-"Γειά σου Nashi. Τι κάνεις;" είπε μόλις το σήκωσα.

-"Καλά είμαι. Εσύ;"

-"Και εγώ καλά είμαι. Σε πήρα να σε ρωτήσω εάν έρθεις για την καινούργια χρονιά."

-"Φυσικά και θα έρθω. Αφού πάντα έρχομαι."

Κάθε χρόνο τα Χριστούγεννα πηγαίνω στους Uchiha, όπως και ο Naruto. Μας καλούνε κάθε χρόνο για να μην ήμαστε μόνοι και το εκτιμώ πολύ αυτό που κάνουν. Με κάνουν να νιώθω μέλος της οικογένειας τους.

-"Ωραία τότε θα έρθω να σε πάρω στης 8."

-"Itachi θέλει τρεις μέρες ακόμα η καινούργια χρονιά."

-"Το ξέρω, αλλά θέλω να το κανονίσουμε από τώρα."

-"Εντάξει τότε σε τρεις μέρες θα σε περιμένω στης 8. Τα λέμε." είπα και έκλεισα το τηλέφωνο.

Είμαι σίγουρη ότι κάτι ετοιμάζει. Θα το μάθω σε τρεις μέρες μάλλον. Τότε χτύπησε η πόρτα. Πήγα και την άνοιξα και μπροστά μου ήταν η Κυρία Kate, η ένοικος της πολυκατοικίας.

Έρχεται συχνά και μου δίνει διαφορά γλυκά που μαγειρεύει. Την συμπαθώ πολύ, αλλά δεν θέλω να την βάζω σε μπελάδες. Είναι μεγάλη σε ηλικία και μπορεί να πάθει κάτι.

-"Γειά σας Κυρία Kate. Πως και από δω τέτοια ώρα." είπα χαμογελώντας καθώς είναι 3 το μεσημέρι.

-"Γειά σου Nashi. Ήρθα για να να δώσω αυτό το γράμμα. Μόλις ήρθε για σένα."

-"Ευχαριστώ όμως μπορούσα να κατέβω να το πάρω."

-"Το ξέρω όμως ήθελα να σου δώσω και μερικά μελομακάρονα." είπε και μου έδωσε ένα πιάτο και το γράμμα.

-"Σας ευχαριστώ πολύ. Θέλετε να περάσετε;" είπα καθώς πήρα αυτά που μου έδινε.

-"Μία άλλη φορά. Έχω τα εγγόνια μου κάτω."

-"Εντάξει. Καλές γιορτές." είπα και την χαιρέτησα.

-"Καλές γιορτές και σε σένα Nashi." είπε και έφυγε.

Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)Where stories live. Discover now