Απόφαση

102 20 14
                                    

Να αφήσω τον Gaara;

Δεν ξέρω.

Από την μία είναι επικίνδυνο να είμαι μαζί του. Πολλοί, ίσως, θα τον κυνηγήσουν και θα θελήσουν να τον σκοτώσουν, όπως και την οικογένειά του, έτσι θα βρεθώ σε μεγάλο κίνδυνο.

Από την άλλη όμως τον αγαπώ και δεν θέλω να τον αφήσω μόνο. Δεν θέλω να νιώσει την μοναξιά που ένιωθε πριν με γνωρίσει. Θέλω να είμαι μαζί του και να τα περάσουμε όλα μαζί. Θέλω να τον βλέπω ευτυχισμένο, χαρούμενο. Θέλω να βλέπω αυτό το μικρό χαμόγελο στα χείλη του ότι και να γίνει.

Θέλω εγώ να τον κάνω χαρούμενο.

Έχουμε περάσει τόσα μέχρι τώρα και θέλω να περάσω κι άλλα μαζί του. Θέλω να αποκτήσω κι άλλες χαρούμενες, λυπημένες, γελοίες, παράξενες, ντροπιαστηκες αναμνήσεις μαζί του. Θέλω να είμαι για πάντα μαζί του. Μέχρι το τέλος.

Θέλω να είναι ο λόγος που ξυπνάω. Ο λόγος που χαμογελάω. Ο λόγος που υπάρχω. Θέλω να είναι η αιτία για όλα όσα μου συμβαίνουν.

Θέλω να είμαι μαζί του ότι και να γίνει.

Το ξέρω ότι ο κίνδυνος είναι μεγάλος αλλά θα είμαι δίπλα του για να τον προστατεύσω και να με προστατεύσει. Θα είμαι δίπλα του για τον εμψυχώνω και τον βοηθάω. Θα είμαι εκεί ότι και να γίνει.

Ναι. Έχω πάρει την απόφαση μου.

-"Αποφασησα." είπα και ο Rasa με κοίταξε ανυπόμονος.
-"Θα μείνω με τον Gaara."

Μόλις το είπα αυτό εκείνος με κοίταξε έκπληκτος. Μάλλον δεν περίμενε να μείνω μαζί του, αλλά δεν με ξέρει έτσι κάνει λάθος.

-"Το ξέρεις ότι ο κίνδυνος είναι μεγάλος έτσι;"

-"Ναι το ξέρω και θα τον αντιμετωπίσω μαζί με τον Gaara. Θα είμαι δίπλα του ότι και να γίνει. Θα τον προστατέψω όπως και αυτός εμένα. Εξάλλου και η Karura το ίδιο έκανε."

-"Τι εννοείς;" με ρώτησε έχοντας ένα ερωτηματικό ύφος.

-"Πιστεύω ότι ήξερε και αυτή τον κίνδυνο όταν σας παντρεύτηκε όμως έμεινε γιατί η αγάπη της για εσάς ήταν πολύ δυνατή, όπως και εμένα για τον Gaara. Ήξερε πως μια μέρα ίσως χρειαστεί να θυσιαστεί για την οικογένεια της και αυτό έκανε. Και πέθανε γνωρίζοντας ότι τα άτομα που άφησε πίσω είναι ασφαλείς. Πέθανε χαμογελώντας γιατί ήξερε ότι έκανε το σωστό, ότι δεν θα χρειαστεί ανησυχεί για την οικογένεια της. Πέθανε ευτυχισμένη." είπα και στο τέλος χαμογέλασα.

Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant