-"Μοιάζεις τόσο πολύ με την μητέρα σου." μου είπε ο Jiraiya μόλις με είδε να φοράω το φόρεμα που μου είχε δώσει.
(Αυτό στην αρχή.)-"Ευχαριστώ, αλλά που το βρήκες; Δεν θυμάμαι να είδα ένα τόσο ωραίο φόρεμα σε κάποιο μαγαζί." είπα και έκανα μια στροφή από τον εαυτό μου.
-"Δεν είδες ένα τέτοιο φόρεμα γιατί δεν τα πουλάνε πλέον." μου είπε και τον κοίταξα αποριμενη.
-"Αυτό το φόρεμα ήταν της μητέρας σου."-"Αλήθεια; Και το κράτησες όλα αυτά τα χρόνια;" είπα και κοίταξα το φόρεμα στον καθρέφτη.
-"Ναι. Ήταν ένα από τα αγαπημένα της και ήθελα να το κρατήσω για να το βάλεις εσύ μια μέρα."
-"Ευχαριστώ." είπα και του χαμογέλασα γλυκά.
Ελπίζω να είστε χαρούμενοι για μένα μαμά και μπαμπά. Ελπίζω όλα αυτά τα χρόνια χωρίς εσάς να μην σας έχω απογοητεύσει και να σας έχω κάνει περιφανους.
-"Πάμε; Ο Naruto θα είναι έτοιμος πιστεύω." είπε ο Jiraiya καθώς σηκώθηκε.
-"Πάμε." είπα και πήρα την τσάντα μου.
Μετά μπήκα στην λιμουζίνα που μας περίμενε κάτω από το σπίτι μου και πήγαμε να πάρουμε τον Naruto. Ύστερα θα πηγαίναμε για το σπίτι του Gaara.
Είμαι τόσο χαρούμενη αυτή την στιγμή, όμως έχω και τόσο άγχος. Νιώθω ότι έχω ιδρώσει ολόκληρη. Νιώθω ότι η καρδιά μου θα σπάσει από την ταχύτητα που χτυπάει.
Πρέπει να ηρεμήσω.
Παίρνω μια βαθιά ανάσα και αφήνω τις κακιες σκέψεις να φύγουν από το μυαλό μου. Πρέπει να σκέφτομαι θετικά. Όλα θα πάνε καλά. Είμαι σίγουρη. Δεν χρειάζεται να αγχονομαι. Έχω γνωρίσει ξανά τον πατέρα του και με είχε συμπαθήσει, όπως και εγώ, έτσι δεν πρέπει να ανησυχώ για τίποτα.
Όλα θα πάνε μια χαρά.
Ελπίζω.
-"Φτάσαμε." είπε ο Jiraiya και με έβγαλε από τις σκέψεις μου.
Κοιτάω από το παράθυρο το σπίτι του Gaara και μένω με το στόμα ανοιχτό. Το σπίτι του είναι μεγαλύτερο και από το σχολείο ή όχι. Ο κήπος μόνο είναι σαν το σχολείο. Ήξερα ότι είχε λεφτά αλλά δεν περίμενα τέτοιες πολυτέλειες. Νιώθω τόσο χάλια. Δεν είμαι ούτε για δείγμα κοντά σε όλα αυτά. Όμως είμαι μαζί του γιατί με αγαπά, όπως και εγώ. Όλα τα άλλα μπορούν να περιμένουν.
Ο σοφέρ άνοιξε την πόρτα της λιμουζίνας και βγήκα έξω. Έκατσα και κοίταξα λίγο το σπίτι πριν αρχίσω να προχωρώ. Πήγα κοντά στον θείο μου και μετά από λίγο από την άλλη πλευρά ήρθε ο Naruto. Αρχίσαμε να προχωράμε για την εξωπορτα της βίλας. Μια υπηρέτρια μας άνοιξε και μπήκαμε μέσα.
YOU ARE READING
Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)
FanfictionΝashi Western. Ενα κορίτσι που από πολύ μικρή ηλικία έχει μάθει να προσέχει τον εαυτό της. Έχει έναν Θειο, από την μεριά της μητέρας της, που την αγαπά αφάνταστα και έναν ξάδερφο που πάνε μαζί σχολείο. Όλα κυλούσαν ομαλά στην ζωή της και στο περιβάλ...