Ώρα για Babysitting

193 33 3
                                    

(Στην φωτογραφία είναι η Eli)

Είπα στον Gaara να με περιμένει, έτσι και έκανε. Εγώ αποχαιρετούσα τα παιδιά και αμέσως μετά πήγα να αλλάξω. Μόλις άλλαξα συνενοήθηκα με τον Paul ότι θα κρατήσω την Eli μέχρι αύριο το πρωί και ότι εγώ θα την πάω στο σχολείο.

Μου έχει μεγάλη εμπιστοσύνη έτσι δεν ανησυχεί για τίποτα. Εξάλλου δεν είναι η πρώτη φορά που θα κρατήσω την Eli.

Μόλις ήρθε η Eli την αγκάλιασα αμέσως, όπως και αυτή. Αποχαιρέτησε τους γονείς της και μετά ξεκινήσαμε για το σπίτι μου, μαζί με τον Gaara. Στον δρόμο κάναμε και μερικά ψώνια για το βραδινό και το μεσημεριανό γεύμα. Ο Gaara σε όλη την διαδρομή ήταν ήσυχος κάτι που με έκανε να ανησυχήσω λιγάκι.

Σύντομα φτάσαμε σπίτι. Ήταν μεσημέρι έτσι άρχισα να ετοιμάζω το μεσημεριανό, το οποίο θα ήταν μακαρόνια με μανιτάρια και σάλτσα εφόσον δεν προλαβαίνω να φτιάξω κάτι άλλο. Όσο για την Eli και τον Gaara τους είπα να κάτσουν στο σαλόνι και να περιμένουν μέχρι να ετοιμάσω το φαγητό. Όμως μπορώ να τους ακούσω να μιλάνε. Και τόσο κουτσομπόλα που είμαι κάθομαι και κρυφακούω.

-"Γιατί είναι μαύρα τα μάτια σου;" ρώτησε η Eli τον Gaara.

-"Μαύρα;"

-"Ναι. Είναι από γύρω μαύρα. Γιατί;"

-"Δεν ξέρω. Έτσι ήταν πάντα."

-"Σου πάνε πάντως." είπε η Eli και χάρισε ένα μεγάλο χαμόγελο στον Gaara.

-"Σ'ευχαριστώ." της είπε ο Gaara έχοντας ένα μικρό κοκκινησμα στα μάγουλά του.

-"Θες να παίξουμε;" τον ρώτησε η Eli.

Ο Gaara απλά κούνησε το κεφάλι του θετικά. Πολύ πονηρό αυτό το παιδί. Τον καλοπιάνει για να μην της πει όχι. Τι άλλο μπορεί να κάνει για να μην της αρνηθούμε κάτι;

-"Ωραία. Τότε θα παίξουμε UNO."

Του είπε και έβγαλε τα χαρτιά από την μικρή ροζ τσάντα της. Ο Gaara την κοιτούσε με ενδιαφέρον, καθώς αυτή προσπαθούσε να ανακατέψει τα χαρτιά.

-"Και εγώ θέλω να παίξω." είπα, καθώς βγήκα από την κουζίνα.

Εκείνοι γύρισαν και με κοίταξαν λίγο τρομαγμένοι, καθώς τους τρόμαξα. Ομως, η Eli, αμέσως με κάλεσε να κάτσω μαζί τους.

-"Το φαγητό;" με ρώτησε ο Gaara.

-"Θέλει ακόμα λίγο, αλλά μπορώ να παίξω κάνα δυο παιχνίδια μαζί σας." του είπα, καθώς κάθισα δίπλα στην Eli.

Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)Where stories live. Discover now