"Την δικιά σου ιστορία."

109 22 2
                                    

Μετά από 7 χρόνια

-"Μαμά βοήθεια. Ο Tonami θέλει
να με σκοτώσει!" φώναξε η Izumi καθώς έτρεχε γύρο από το τραπέζι.

-"Άμα σε πιάσω την έβαψες!" φώναξε ο Tonami από πίσω της.

Εγώ αναστέναξα και έβαλα τον Maki να κάτσει στο καρεκλάκι του. Τότε έτυχε να περνάει η Izumi από δίπλα μου και την έπιασα.

-"Τι έγινε;" ρώτησα αρκετά θυμωμένη.

-"Με κοροϊδεύει πάλι για εκείνη την κοπέλα." είπε ο Tonami και κοίταξε δολοφονικά την Izumi.

-"Σου αρέσει αφού." είπε η Izumi με ένα πονηρό ύφος.

-"Παιδιά!" φώναξα θυμωμένη και αμέσως το βούλωσαν.
-"Izumi δεν θα ασχολείσαι με αυτά. Είσαι πολύ μικρή. Έτσι ζητά συγνώμη."

-"Καλά." είπε και αναστέναξε.
-"Συγνώμη."

-"Δεκτή." είπε ο Tonami χαμογελωντας και την αγκαλιασε, όπως και αυτή.

Ίσως μαλώνουν συνέχεια αλλά αγαπιούνται όσο τίποτα στον κόσμο.

-"Πάλι μαλώνετε;" ρώτησε ο Gaara που μόλις μπήκε στην τραπεζαρία.

-"Το θέμα τελείωσε, σωστά;" ρώτησα καθώς κοίταξα τα δύο παιδιά.

-"Σωστα." είπαν ταυτόχρονα και πήγαν να κάτσουν για να φάνε πρωινό.

Ο Gaara με φίλησε στο μέτωπο και μετά έκατσε και αυτός. Ξέρει ότι πάντα έχω υποελεγχο την κατάσταση. Έτσι δεν χρειάζεται να ανησυχεί για τίποτα. Εγώ έκατσα δίπλα στον Maki και άρχισα να τον ταΐζω.

Η οικογένεια μας έχει μεγαλώσει πολύ.

Τωρα πλέον έχουμε τρία παιδιά. Τον Tonami που είναι 11 χρονών. Έχει Κόκκινα μαλλιά και κάστανα ματιά, αλλά σε χαρακτήρα είναι σαν τον Gaara. Την Izumi που είναι 6 χρονών. Είναι ολόιδια με τον Gaara σε εμφάνιση, αλλά σε χαρακτήρα σαν εμένα. Και τέλος τον Maki που είναι 3 χρόνων. Είναι ο μοναδικός που μοιάζει εξωτερικά σε εμένα. Κάστανα μαλλιά και κάστανα ματιά, όμως πιστεύω σε χαρακτήρα θα είναι σαν τον Gaara.

-"Tonami, Izumi εάν δεν φύγετε τώρα θα αργήσετε για το σχολείο." είπα και εκείνοι αμέσως σηκώθηκαν.

-"Γειά μαμά. Γεια μπαμπά." φώναξαν και πήγαν να φύγουν.

-"Ξεχνάτε κάτι;" τους ρώτησα χαμογελωντας.

-"Γειά σου Maki." είπαν και αυτό έκανε τον μικρό να χαμογελάσει.

Μετά έφυγαν για το σχολείο. Η Izumi πάει 1η δημοτικοί, ενώ ο Tonami 6η δημοτικού. Μεγάλωσαν τόσο γρήγορα. Ακόμα θυμάμαι που ήταν μωρά και τους είχα στην αγκαλιά μου. Μου λείπουν αυτές οι μέρες.

Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon