-"Αντε έλα." είπα στην Temari καθώς την περίμενα έξω από το αμάξι.
-"Οχι. Μπορώ ακόμα να γυρίσω πίσω."
-"Οχι θα έρθεις." είπα και άρχισα να την τραβάω από το χέρι για να βγει.
Σήμερα είχαμε κανονίσει να βγούμε όλη παρέα μαζί και όταν λέω όλοι εννοώ όλους όσους γνωρίζω. Ναι θα ήμαστε μεγάλη παρέα. Και μέσα σε αυτούς θα είναι και ο Shikamaru, ο λόγος που το οργάνωσα όλο αυτό.
Στην Temari αρέσει ο Shikamaru έτσι σκέφτηκα θα ήταν ωραίο να γνωριστούν και αυτή είναι η καλύτερη λύση που βρήκα, αλλά κάποια δεν θέλει να βγει από το αμάξι, γιατί ντρέπεται και έχει αγχωθεί. Δεν την καταλαβαίνω. Ήταν τόσο ενθουσιασμενη χθες.
-"Έλα τώρα. Δεν θα πάθεις κάτι." είπα καθώς την τραβούσα.
-"Δεν θέλω. Θα πάω σπίτι." είπε καθώς είχε κόντρα στο τράβηγμα μου.
-"Είναι αργά να γυρίσεις πίσω. Ελα."
-"Οχι."
-"Έλα Temari δεν θα έχεις πολλές τέτοιες ευκαιρίες." είπε ο Kankuro που μας κοιτούσε τόση ώρα, όπως και ο Gaara.
-"Οχι."
-"Εντάξει." είπα και την άφησα.
-"Εάν δεν θες δεν θα σε πιέσω άλλο, αλλά μην ακούσω παράπονα όταν ο Shikamaru βρει άλλη."-"Εντάξει θα έρθω." είπε και βγήκε.
Επιτέλους! Το ξέρω ότι δεν έπαιξα δίκαια αλλά δεν είχα άλλη επιλογή. Λίγο ακόμα και θα φώναζα τον Shikamaru να την γνωρίσει εδώ.
Αρχίσαμε να προχωράμε στο μαγαζί του Asuma. Το καλύτερο μαγαζί κατά προτίμηση. Εδώ είχα φάει με τον Gaara στο ραντεβού μας έτσι λατρεύω αυτό το μέρος ακόμα πιο πολύ.
Μπήκαμε μέσα και είδα ότι όλοι ήταν ήδη εδώ. Ντρέπομαι λίγο καθώς εγώ το κανόνισα όλο αυτό και άργησα. Ελπίζω να μην πουν κάτι.
Σύστησα την Temari και τον Kankuro σε όλους και μετά καθίσαμε να παραγγείλουμε κάτι να φάμε. Ο Kankuro δείχνει να τα πηγαίνει καλά με τα αγόρια όπως και η Temari με τα κορίτσια, αλλά ώρα να βάλω σε δράση το σχέδιο μου.
Πήγα κοντά στον Shikamaru και έκατσα δίπλα του.
-"Πως σου φαίνεται;" ρώτησα ψιθυριστά έτσι ώστε μόνο αυτός να με ακούσει.
-"Ποιος;"
-"Μην κάνεις τον χαζό. Σε είδα να κοιτάς την Temari. Σου αρέσει." είπα με ένα πονηρό χαμόγελο στο τέλος.
Εκείνος κοκκινησε λίγο και κοίταξε στην αντίθετη πλευρά. Ώστε έχω δίκαιο. Ενδιαφέρον!
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)
Fiksi PenggemarΝashi Western. Ενα κορίτσι που από πολύ μικρή ηλικία έχει μάθει να προσέχει τον εαυτό της. Έχει έναν Θειο, από την μεριά της μητέρας της, που την αγαπά αφάνταστα και έναν ξάδερφο που πάνε μαζί σχολείο. Όλα κυλούσαν ομαλά στην ζωή της και στο περιβάλ...