Ώρα για δουλειά-μέρος 2ο

188 34 0
                                    

Μετά από αρκετή ώρα είχα τελειώσει να ετοιμάζω την τούρτα και άρχισα να ψήνω μερικά γλυκά. Ήμουν τόσο αφηρημένη που δεν άκουσα την Rossi να με φωνάζει. Εξάλλου πάντα αφαιρούμε όταν δουλεύω, γιατί μου αρέσει η δουλειά μου. Νιώθω ότι βρίσκομαι σε άλλον κόσμο όταν μαγειρεύω.

-"Nashi ξύπνα!" φώναξε καθώς με σκούντηξε.

-"Rossi! Συγνώμη αφαιρέθηκα."

-"Πρέπει να το κόψεις αυτό. Τέλος πάντων ήρθε ο τύπος να πάρει την τούρτα φράουλα που ετοίμασες."

-"Εγινε. Πάω να την δώσω." είπα καθώς πήρα την τούρτα και βγήκα από την κουζίνα.

Οταν έφτασα στο ταμείο αντίκρισα έναν ψηλό άντρα, με κάστανα μαλλιά ο οποίος φορούσε ένα υπέροχο μαύρο κουστούμι. Τον χαζοκοιτούσα για λίγο όσπου τον πλησίασα και μίλησα.

-"Ορίστε η τούρτα σας." είπα καθώς του έδωσα το κουτί.
-"Μπορείτε να το ανοίξετε για να την τσεκάρετε."

-"Δεν χρειάζεται. Έχω πάρει πολλές φορές γλυκά από δω έτσι είμαι βέβαιος ότι θα είναι μια χαρά." είπε χαμογελώντας, καθώς μου έδωσε τα χρήματα για την τούρτα.

-"Χαίρομαι που είστε ευχαριστημένος με τα γλυκά μας." είπα χαμογελώντας και του έδωσα τα ρέστα του.

-"Ευχαριστώ και καλό απόγευμα." είπε και άρχισε να φεύγει.

-"Επίσης." είπα και επέστρεψα στην κουζίνα.

Σίγουρα είναι τυχερή η κοπέλα που τον έχει. Φαίνεται τόσο όμορφος και γλυκός και είναι και τόσο ευγενικός. Ζηλεύω! Αλλά θα έχω αυτή την ευκαιρία με τον Gaara ή έτσι ελπίζω.

Νιώθω ότι κάθε μέρα τον πλησιάζω όλο και πιο πολύ, όμως ταυτόχρονα τον νιώθω να απομακρύνετε. Περίεργο...

Πρέπει να επιστρέψω στην δουλειά, έτσι πήγα στην κουζίνα όπου βρήκα την Rossi να τελειώνει κάτι γλυκά που είχα αφήσει στην μέση.

-"Ξέρεις μπορούσα να το κάνω και εγώ." της είπα, καθώς την πλησίασα.

-"Είσαι εδώ μέσα από την ώρα που ήρθες. Γιατί δεν βγαίνεις έξω να βοηθήσεις την Robin;"

-"Σίγουρα;"

-"Ναι." είπε αλλά εγώ έκατσα και την κοιτούσα.
- "Αντε πήγαινε." είπε καθώς με έσπρωξε με τον ώμο της, διότι τα χέρια της ήταν λερωμένα.

Έτσι να με τώρα, έξω να βοηθώ την Robin. Εγώ περνώ τις παραγγελίες από τα τραπέζια και η Robin τις ετοιμάζει. Σήμερα δεν είχε πολύ δουλειά μέσα στο μαγαζί σε αντίθεση με τις εξωτερικές παραγγελίες. Από το πρωί η Robin και η Rossi έψηναν γλυκά για μια δεξίωση. Στο τσακ τελείωσαν τα γλυκά για να φύγουν από δω στην ώρα τους και να πάνε στο μέρος που έπρεπε. Ήταν εξάλλου μια παραγγελία της τελευταίας στιγμής.

Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora