Ραντεβού - Σκέψεις

140 24 16
                                    

Εγώ κοκκινησα από ντροπή και απλά τον κοιτούσα. Τόσο κοντά που είναι μπορεί να με φιλήσει. Και αν το κάνει;

-"Nashi!!! Gaara!!!"

Ακούστηκε κάποιος να μας φωνάζει και ο Gaara αμέσως απομακρύνθηκε από κοντά μου. Ποιος χαζός μπορεί να είναι; Όποιος και αν είναι έχει πεθάνει.

-"Τι κάνετε;" ρώτησε ο Naruto μόλις μας πλησίασε.

Naruto είσαι νεκρός. Το ίδιο και ο Sasuke που είναι μαζί του. Θα σιγουρευτώ να σας κάνω να μετανιώσετε την ώρα και την στιγμή που περάσατε από δω.

-"Περιμένουμε να έρθουν να με πάρουν." είπε ο Gaara λίγο ενοχλημένος.

Εγώ τους χάρισα ένα βλέμμα γεμάτο μίσος. Το βλέμμα μου κοντεύει να τους τρυπήσει το κεφάλι. Ο Sasuke το κατάλαβε και απομακρύνθηκε λιγάκι, όσο για τον Naruto συνέχισε να χαμόγελα όπως πριν.

-"Τι λες να έρθεις να παίξεις αύριο ηλεκτρονικά στο σπίτι μου;" ρώτησε ο Naruto στον Gaara.

Αλήθεια; Πρώτα μου χαλάς την πιο τέλεια στιγμή την ζωής μου και τώρα του ζητάς αυτό!!! Δεν θα την γλυτώσει εύκολα.

-"Δεν μπορώ έχω δουλειά. Πρέπει να φύγω τα λέμε." είπε ο Gaara και μπήκε στην λιμουζίνα που μόλις είχε έρθει.

Μόλις απομακρύνθηκε αρκετά πήγα στον Naruto. Το βλέμμα μου ήταν γεμάτο μίσος και θυμό.

-"Πέθανες!!!" του είπα και τον έπιασα από τον γιακά και τον ταρακούνουσα πέρα δώθε.
-"Μου κατέστρεψες την καλύτερη στιγμή της ζωής μου!!!"

-"Ώστε ήσασταν ραντεβού." είπε ο Sasuke και σταύρωσε τα χέρια του.

Εγώ σταμάτησα να ταρακουνώ τον Naruto και εκείνος έπεσε κάτω. Μετά κοίταξα τον Sasuke και πήγα λίγο πιο κοντά του.

-"Και τι πειράζει άμα ήμουν;"

-"Έπρεπε να μου το πεις. Είσαι σαν αδερφή μου." είπε ο Sasuke.

-"ΤΙ!!! Ήταν ραντεβού;!!" φώναξε ο Naruto, καθώς σηκώθηκε.

-"Ναι ήταν, αλλά το χαλάσατε." είπα και τους αγριοκοίταξα.

-"Συγνώμη." είπε ο Sasuke κάνοντας τον αθώο.

-"Το κάνατε επίτηδες." τους φώναξα.

-"Όχι, ορκίζομαι." είπε ο Naruto και με κοίταξε με κουταβισια ματιά.

Κοίταξα τον Sasuke, ο οποίος δεν έκανε τίποτα. Όταν τον κοίταξα έστρεψε το βλέμμα του στην αντίθετη πλευρά. Σε έπιασα.

Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant