-"Δεν μπορούσαν να κρατήσουν κι άλλο οι διακοπές;" παραπονέθηκε ο Naruto καθώς ξαπλωσε στο θρανίο.
-"Λίγες ώρες είναι. Θα περάσουν γρήγορα... Ελπίζω." είπα και έκατσα μπροστά του.
Εκείνος αναστέναξε και συνέχισε να ξαπλώνει στο θρανίο. Σίγουρα η πρώτη μέρα μετά τις διακοπές είναι η πιο δύσκολη. Μην πω όλη η εβδομάδα. Άσε που δεν διάβασα κιόλας, γιατί βαριόμουν.
Κοίταξα έξω από το παράθυρο και αναστέναξα. Μισώ το κρύο και σήμερα έχει πολύ. Πρώτη μέρα μετά τις διακοπές και κουκουλοθηκα λες και πάω σε κάνα χιονισμένο βουνό.
Τότε μπήκε στην τάξη ο Iruka-sensei και άρχισε το μάθημα. Σιγά μην έχανε τα αρχαία για να μας ρωτήσει πως περάσαμε. Λες και μας κάνει ένα πολύ ενδιαφέρον μάθημα.
Σχεδόν κοιμήθηκα στο μάθημα του αλλά ευτυχώς τελείωσε η ώρα. Άρχισα να προχωρώ στο επόμενο μάθημα που ήταν καλλιτεχνικά με τον Deidara-sensei. Να ένα ωραίο μάθημα για να σε κρατήσει ξύπνιο.
Μπήκα στην αίθουσα και είδα τον Gaara. Αμέσως πήγα και έκατσα δίπλα του. Μιλήσαμε λίγο μέχρι που μπήκε ο καθηγητής στην τάξη. Μας είπε να ζωγραφίσουμε κάτι που να έχει σχέση με τις διακοπές μας. Έτσι όλοι άρχισαν να ζωγραφίζουν.
-"Τι θα ζωγραφίσεις;" ρώτησα τον Gaara.
-"Δεν ξέρω. Ίσως εσένα." είπε και χαμογέλασε.
-"Gaara, μην με πειράζεις." είπα καθώς ήμουν λίγο κόκκινη.
-"Συγνώμη αλλά είναι δύσκολο να αντισταθώ." είπε και μου ανακάτεψε τα μαλλιά.
Εγώ τα έφτιαξα και μετά άρχισα να σκέφτομαι τι να ζωγραφίσω. Οι φετινές διακοπές ήταν λίγο φορτωμένες. Έγιναν τόσα πολλά.
Το πρώτο που σκέφτηκα ήταν ο Gaara. Θα ζωγραφίσω κάτι απο αυτά που πέρασα μαζί του. Φυσικά μια καλή στιγμή, αλλά θα την κάνω με άλλα άτομα για να μην καταλάβουν τίποτα οι άλλοι.
-"Τέλους χρόνου. Ώρα να τα παρουσιάσετε." είπε ο Deidara-sensei.
Ένας ένας άρχισαν να παρουσιάζουν τις ζωγραφιές τους. Μερικές ήταν πολύ καλές και αναρωτιέμαι εάν η δικιά μου είναι έστω και λίγο κοντά στην δική τους.
Πριν το καταλάβω ήταν η σειρά μου. Πήρα το μπλοκ μου και πήγα στον πίνακα.
YOU ARE READING
Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)
FanfictionΝashi Western. Ενα κορίτσι που από πολύ μικρή ηλικία έχει μάθει να προσέχει τον εαυτό της. Έχει έναν Θειο, από την μεριά της μητέρας της, που την αγαπά αφάνταστα και έναν ξάδερφο που πάνε μαζί σχολείο. Όλα κυλούσαν ομαλά στην ζωή της και στο περιβάλ...