Χορός - Μέρος 1ο

170 24 1
                                    

Σήμερα είναι Σάββατο, η μέρα του χορού. Πότε δεν πίστευα ότι θα μισήσω το Σάββατο, αλλά το κάνω σήμερα.

Δεν θέλω να πάω στον χορό, γιατί δεν μου αρέσουν τα επίσημα πράγματα. Πρέπει να ντύνομαι καλά και να προσέχω τι κάνω και χαζομάρες. Εγώ δεν είμαι έτσι και το μισώ όταν πρέπει να παίξω αυτόν τον ρόλο.

Κοιτάω την ώρα και βλέπω ότι είναι 3 το μεσημέρι. Λέω να σηκωθώ από το κρεβάτι και να αρχίσω να ετοιμάζομαι. Πρώτα θα κάνω ένα μπάνιο και μετά κάτι να φάω, γιατί πεινάω.

Όταν τελείωσα το μπάνιο πήγα στην κουζίνα και κοίταξα τι έχω να φάω. Άνοιξα το ψυγείο και είδα ότι είχα μόνο ramen από χθες. Βαριέμαι να ετοιμάσω κάτι άλλο έτσι θα φάω αυτό.
Καθώς έτρωγα χτύπησε το κινητό μου. Κοίταξα την οθόνη και είδα το όνομα του θείου μου, έτσι το σήκωσα γρήγορα.

-"Γειά σου Θείε. Τι κάνεις;" τον ρωτάω, καθώς έτρωγα.

-"Καλά είμαι όπως και εσύ αφού τρως." μου είπε και τον άκουσα να αναστενάζει.

-"Ήθελες κάτι;" τον ρώτησα καθώς ήξερα πως θα αρχίσει το κήρυγμα άμα συνεχίσει.

-"Ναι. Ο χορός θα αρχίσει στης 8 αλλά θα έρθει μια λιμουζίνα στης 8:10 να σε πάρει όπως και τον Naruto. Να είσαι έτοιμη και όπως είπαμε το κάνεις για την εταιρία και επειδή ήμαστε οικογένεια."

-"Εντάξει. Τα λέμε εκεί." είπα και το έκλεισα.

Σίγουρα ξέρει πως να με εκμεταλλευετε. Και πιστεύω με πήρε για να σιγουρευτεί ότι θα πάω, γιατί μπορεί να το σκάσω ή να βρω κάποια δικαιολογία. Έτσι είμαι εξάλλου, ότι δεν μου αρέσει το αποφεύγω.

Τέλος πάντων πρέπει να ετοιμαστώ. Με αυτά και με εκείνα πήγε 5 η ώρα. Στεγνώνω τα μαλλιά μου με το πιστολάκι και άρχισα να ντύνομαι.

{...}

Πλέον είμαι έτοιμη. Κοιτάω τον εαυτό μου στον καθρέφτη και ακόμα να πιστέψω ότι το κορίτσι στο φόρεμα είμαι εγώ. Πρέπει να το παραδεχτώ, είμαι πολύ όμορφη με αυτό.

Τότε άκουσα κάποιον να κορνάρει. Θα είναι η λιμουζίνα, καθώς η ώρα είναι 8:10 σχεδόν. Κατέβηκα κάτω και μπήκα μέσα στην λιμουζίνα. Με το που μπήκα ο Naruto άρχισε να μου λέει ότι είμαι όμορφη και ότι θα κατακτήσω πολλές καρδιές, αλλά εγώ θέλω μόνο μια, του Gaara. Και μπορώ να πω ότι και ο Naruto δείχνει ωραίος με το κουστούμι, του πηγαίνει. Τον κάνει να δείχνει πιο ώριμος από ότι είναι.

{...}

Μόλις είχαμε φτάσει μπροστά από το ξενοδοχείο που γίνεται η εκδήλωση. Προχωρούσα για να μπω μέσα, αλλά σταμάτησα στην είσοδο. Δεν μπροσούσα να προχωρήσω. Δίσταζα. Στην σκέψη ότι υπάρχει πολύς κόσμος εκεί μέσα, ότι θα είναι ντυμένοι ωραία, ότι θα με σχολιάσουν εάν δεν τους αρέσω, δίσταζα να προχωρήσω.

Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora