Rasa's POV
(ακόμα στο flashback)
Μόλις ο Gaara συστήθηκε στην Nashi έφυγαν για να παίξουν.
-"Ο μικρός φαίνεται να ερωτεύτηκε." είπε ο Jiraiya και κοίταξε τον Gaara.
-"Ναι όντως αλλά δεν τον κατηγορώ, η Nashi είναι πολύ όμορφη."
-"Ναι και από ότι φαίνεται ταιριάζουν. Ίσως στο μέλλον γίνουμε συγγενείς." είπε ο Jiraiya και με χτύπησε στην πλάτη.
Πάλι καλά που δεν έπινα κάτι αλλιώς θα είχα πνίγει έτσι όπως με βάρεσε.
-"Ναι μάλλον."είπα και προσπάθησα να χαμογελάσω χωρίς να δείξω ότι πονάω.
Μετά μιλήσαμε λίγο και πρόσεξα την Karura να μου κάνει νόημα. Ήταν η ώρα για τον λόγο μου. Άφησα τον Jiraiya και πήγα στην μέση του χώρου μαζί με τον Gaara και την Karura. Όλοι μας είδαν και έκαμαν ησυχία.
-"Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους που ήρθατε και φέτος. Χαίρομαι που είστε εδώ και δεν λείπει κάποιος. Θέλω να σας ευχαριστήσω που με στηρίζετε όλα αυτά τα χρόνια και ελπίζω να συνεχίσετε να το κάνετε όπως και εγώ. Λοιπόν στην υγειά όλων μας." είπα και σήκωσα το ποτήρι μου ψηλά.
Τότε το ποτήρι έσπασε καθώς πέρασε μια σφαίρα μέσα από αυτό. Όλοι πανικοβλήθηκαν και άρχισαν να τρέχουν σαν τρελοί για να φύγουν.
Ο κόσμος έτρεχε παντού. Περνούσαν τόσο γρήγορα από μπροστά μου. Χωρίς δεύτερη σκέψη έπιασα το χέρι της Karura και άρχισα να τρέχω. Οι σωματοφύλακες ήταν ήδη στον χώρο και πυροβολούσαν τους εισβολείς.
Βγήκα έξω και κοίταξα πίσω την Karura, αλλά δεν ήταν εκεί. Αντίθετος είχα τραβήξει μια άλλη γυναίκα. Ξαφνικά ένιωσα τον πανικό και τον τρόμο να με λούζουν.
Δεν ξέρω τι να κάνω....
Είναι ακόμα μέσα. Η Karura και ο Gaara είναι ακόμα μέσα.
-"Θείε! Ο Gaara είναι μέσα. Πρέπει να πάμε." ακούστηκε η φωνή της μικρής Nashi.
-"Οχι Nashi είναι επικίνδυνα. Είμαι σίγουρος ότι είναι μια χαρά." είπε ο Jiraiya και μπήκαν σε μια λιμουζίνα.
Η Nashi φώναζε 'όχι' και έκλαιγε. Δεν θέλει να τον χάσει, όπως και εγώ.
-"Κυριε Rasa πρέπει να φύγουμε." μου είπε ένας σωματοφύλακας μου αλλά τον αγνόησα.
Αρχισα να τρέχω μέσα στο σπίτι. Πρέπει να τους βοηθήσω.
Μπήκα στην αίθουσα που ήταν η εκδήλωση. Ο χώρος ήταν χάλια. Υπήρχε παντού καπνός, που έβγαινε από τους αεραγωγούς, σπασμένα ποτήρια και πιάτα και πτώματα. Τα πτώματα των σωματοφυλάκων του και από μερικούς καλεσμένους.
YOU ARE READING
Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)
FanfictionΝashi Western. Ενα κορίτσι που από πολύ μικρή ηλικία έχει μάθει να προσέχει τον εαυτό της. Έχει έναν Θειο, από την μεριά της μητέρας της, που την αγαπά αφάνταστα και έναν ξάδερφο που πάνε μαζί σχολείο. Όλα κυλούσαν ομαλά στην ζωή της και στο περιβάλ...