Γνωριμίες

180 34 2
                                    

Μόλις χτύπησε το κουδούνι για την επόμενη ώρα σηκωθήκαμε, εγώ και ο Gaara, για να πάμε στο μάθημα μας. Δεν είναι καλό να πάρουμε και άλλη απουσία.

Εγώ τέταρτη ώρα είχα Χημεία με τον Orochimaru-sensei, ενώ ο Gaara είχε αγγλικά με τον Kakashi-sensei. Κρίμα που έπρεπε να τον αποχωριστώ. Είχαμε μια πολύ ωραία στιγμή πριν λίγο. Όσο το σκέφτομαι κοκκινίζω περισσότερο.

Θέλω να πάω τον χρόνο πίσω και να ξαναζήσω εκείνη την στιγμή. Θέλω να την ζήσω ξανά και ξανά μέχρι να βαρεθώ. Θέλω να παγώσω τον χρόνο σε εκείνη την στιγμή.

-"Δεσποινίς Nashi μπορείτε να μου πείτε τι είπα μόλις τώρα;"

Με ρώτησε κάποιος και επέστρεψα στην πραγματικότητα. Όταν κοίταξα δεξιά μου είδα τον Orochimaru-sensei να με κοιτάει θυμωμένος. Από όλα τα μαθήματα σε αυτό βρήκα να αφαιρεθώ;

Την έβαψα.

-"Λοιπόν;" με ρώτησε θυμωμένος.

Δεν έχω ιδέα τι έλεγε πριν λίγο, όμως δεν μπορώ να μην απαντήσω. Θα με τιμωρήσει πολύ αυστηρά άμα δεν πω κάτι. Έδωσα μια μικρή ματιά στον πίνακα και αμέσως διέκρινα ότι είχε γράψει μερικούς χειμηκούς δεσμούς, τους οποίους ευτυχώς γνωρίζω.

-"Λέγατε για τους ομοιοπολικούς και ετεροπολικούς δεσμούς." απάντησα αμέσως.

-"Πολύ καλά Δεσποινίς Nashi." είπε και επέστρεψε στον πίνακα για να συνεχίσει το μάθημα.

Μόλις έφυγε άφησα ελεύθερη την αναπνοή μου, που τόση ώρα κρατούσα. Παλι καλά που τα γνώριζα αυτά αλλιώς θα με έβλεπα να κάνω καμιά αγκαρΐα πάλι. Ας προσέχω καλύτερα από δω και πέρα για να είμαι σίγουρη ότι δεν θα ξανά συμβεί κάτι τέτοιο.

{...}

Σύντομα το μάθημα τελείωσε και επιτέλους ήταν η 5η ώρα, η ώρα που τρώμε. Έτσι άρχισα να κατευθύνομαι στην καφετέρια.

-"Nashi! Περίμενε." ακούστηκε η φωνή της Sakura's από πίσω μου.
- "Πως είσαι;" με ρώτησε όταν με έφτασε και αρχίσαμε να προχωράμε μαζί για την καφετέρια.

-"Μία χαρά. Το μάτι μου δεν πονάει πλέον."

-"Χαίρομαι, αλλά γιατί δεν ήρθες την 3η ώρα;"

-"Εγώ... απλά βαριόμουν να κάνω θρησκευτικά και είπα να μην μπω."

-"Και ο Gaara βαριόταν να κάνει θρησκευτικά;" με ρώτησε με ένα πονηρό χαμόγελο.

-"Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς;" είπα αμήχανα.

-"Δεν μπορείς να με κοροϊδέψεις." είπε τραγουδιστά.

Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)Onde histórias criam vida. Descubra agora