Φόρεμα;

151 29 9
                                    

Μόλις είχε ξενερώσει άλλη μια υπέροχη μέρα. Νιώθω τόσο ωραία σήμερα. Γιατί νιώθω ωραία; Γιατί ο Gaara μου έστειλε μήνυμα χθες ότι θα φάμε μαζί μεσημεριανό σήμερα.

Νιώθω ότι θα πετάξω από την χαρά μου. Είναι η πρώτη φορά που θα βγω μαζί του και θα ήμαστε μόνοι, έτσι φυσικό να νιώθω έτσι. Εγώ το υπολογίζω ως ραντεβού, αλλά αμφιβάλλω αν κάνει το ίδιο και ο Gaara.

Τέλος πάντων, δεν θέλω να αργήσω στο σχολείο. Έτσι καλύτερα να αρχίσω να ετοιμάζομαι. Σήμερα με περιμένει μια υπέροχη μέρα.

Gaara's POV

Μόλις είχα ετοιμαστεί για το σχολείο. Είμαι πολύ αγχωμένος. Είναι η πρώτη φορά που θα βγω με την Nashi και δεν μπορώ να σταματήσω να αγχώνομαι. Είναι το πρώτο μας ραντεβού εξάλλου. Ένα γεύμα που βλέπω μόνο εγώ σαν ραντεβού. Είμαι σίγουρος ότι η Nashi δεν το βλέπει έτσι. Το βλέπει σαν ένα απλό γεύμα.

Τέλος πάντων πρέπει να φύγω για το σχολείο. Δεν έχω όρεξη να φάω πρωινό μαζί με τους υπόλοιπους. Θα βρουν κάτι για να μου χαλάσουν την διάθεση και δεν το θέλω αυτό.

Θέλω να είμαι χαρούμενος όταν τα βγω μαζί της.

Nashi's POV

Μόλις είχαν τελειώσει οι πρώτες 4 ώρες και ήταν η 5η ώρα που τρώμε. Μόλις είχα μπει με τα κορίτσια στην καφετέρια και πήραμε κάτι να φάμε. Μετά πήγαμε και κάτσαμε σε ένα τραπέζι μόνες μας.

-"Κορίτσια θέλω να μου κάνετε μια χάρη." είπα πριν ξεκινήσουμε να τρώμε.

-"Τι χάρη;" ρώτησε η Sakura.

-"Την επόμενη εβδομάδα, το Σάββατο, ο θείος μου διοργανώνει μια εκδήλωση χορού και θέλω να με βοηθήσετε να διαλέξω ένα φόρεμα." είπα και πήρα μια μπουκιά από το σάντουιτς μου.

-"ΦΌΡΕΜΑ!" φώναξαν όλες μαζί.

-"Θα βάλεις φόρεμα;" με ρώτησε φωνάζοντας η Ino.

-"Δυστυχώς ναι." είπα μπουκωμένη με φαγητό.

-"Τελικά γίνονται θαύματα." είπε η Ino.

-"Ποιος να το φανταζόταν ότι θα σε δούμε να φοράς φόρεμα." είπε η Sakura καθώς σταύρωσε τα χέρια της στο στήθος της.

-"Πάντα τριγυρνάς με φόρμες και τζιν, αλλά φόρεμα! Σίγουρα είναι μεγάλη αλλαγή." είπε η Ten Ten και προσπάθησε να με φανταστεί με φόρεμα.

Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)Where stories live. Discover now